Visa fullständig version : Boxercise
Your Daddy
2003-01-19, 21:27
Tänkte ta och bränna lite fett men tycker att gå ut och springa är dötrist, men så kom jag på att man kanske kunde ta och börja köra lite boxercise. Undrar då om boxercise är en bra metod att bränna fett på?
JOBBIGT!!! Är det iaf! Man borde nog bränna en del fett! träna inte axlar eller triceps innan bara!
Arne Persson
2003-01-19, 23:54
Ang. Boxercise, så hände en mkt trevlig sak på en instruktörskurs jag hade. En av deltagarna var en sån där häftig Boxercise instruktör. Han frågade om någon ville sparra med honom under lunchrasten. —Det kan jag väl, sa en ung trevlig tjej som vägde sådär c:a 60 kg. Det tog inte många sekunder innan han låg i backen efter att ha blivit sänkt totalt 3 ggr så gav han upp. Den unga damen hade varit svensk mästarinna i boxning (Nix jag kommer INTE att avslöja hennes namn eftersom jag inte vet om hon vill det). Den gode Boxercise Nissen ville inte sparra mer efter det lilla missödet och slutade med Boxercise kort efter kursen.
Niclaaas
2003-01-19, 23:59
det är då riktigt jobbigt! bränner nog en del....testa o se om du får nå resultat. men du blir nog inte mycket bättre på boxning än vad det låter på arnes historia
Tjockisen
2003-01-20, 00:00
Angående boxning och boxcercise.. Om man boxar mycket så tränar man axlar, rygg och triceps till största del väl? Sitter och plitar på ett träningsprogram för våren, där jag tränar mycket slagträning på kampsporten och sen är tanken att jag ska komplettera med styrketräning. Funderar på hur bara..
Originally posted by Arne Persson
Ang. Boxercise, så hände en mkt trevlig sak på en instruktörskurs jag hade. En av deltagarna var en sån där häftig Boxercise instruktör. Han frågade om någon ville sparra med honom under lunchrasten. —Det kan jag väl, sa en ung trevlig tjej som vägde sådär c:a 60 kg. Det tog inte många sekunder innan han låg i backen efter att ha blivit sänkt totalt 3 ggr så gav han upp. Den unga damen hade varit svensk mästarinna i boxning (Nix jag kommer INTE att avslöja hennes namn eftersom jag inte vet om hon vill det). Den gode Boxercise Nissen ville inte sparra mer efter det lilla missödet och slutade med Boxercise kort efter kursen.
Hehehe... Så kan det gå om man är kaxig :p
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.