handdator

Visa fullständig version : Bevaka trådar?

mats-
2006-09-10, 23:05
Hej! Jag vet inte om jag är blind eller vad det är med mig..men ska man inte kunna bevaka trådar? Hur, var? Det finns ju en katalog som heter subscibed threads men hittar ingenstans där man kan välja vilka man vill ha som bevakade! Har sökt på forumet och tittat FAQ:en..

PowPow
2006-09-10, 23:06
Hej! Jag vet inte om jag är blind eller vad det är med mig..men ska man inte kunna bevaka trådar? Hur, var? Det finns ju en katalog som heter subscibed threads men hittar ingenstans där man kan välja vilka man vill ha som bevakade! Har sökt på forumet och tittat FAQ:en..

Thread tools - Subscribe to this thread.

Loke
2006-09-10, 23:07
I den röda raden i toppen av tråden: thread tools -> subscribe to this thread. Borde väl funka?

Annars blir de automatiskt bevakade om man postar, har jag för mig.

PowPow
2006-09-10, 23:08
Annars blir de automatiskt bevakade om man postar, har jag för mig.

Tror man måste ställa in det själv.. hittar inte var dock. har för mig att jag gjorde den inställningen en gång i tiden. Kan iofs missminna mig.

mats-
2006-09-10, 23:09
Ahaaaa! Där var den..satt och tittade där uppe men måste missat det..lite för trött tror jag.

Tackar!

AlexGBG
2006-09-10, 23:09
och så lägger du till babbla på om vad som hellst, vad har du tränat idag, vad tar ni i bänk (brudarnas tråd) och några till så kommer du att få massa mail, om du nu inte redan får det :P

PowPow
2006-09-10, 23:11
och så lägger du till babbla på om vad som hellst, vad har du tränat idag, vad tar ni i bänk (brudarnas tråd) och några till så kommer du att få massa mail, om du nu inte redan får det :P

Eller så väljer man att inte få notification mails då folk svarar i bevakade trådar. Tycker jag verkar smidigare ;)

mats-
2006-09-10, 23:11
Haha, jag får bevaka hela "Allmänt forum", då jävlar blir det liv i inboxen! ;)

Empe
2006-09-10, 23:12
Babbla på om vad som helst och Now playing samt några aktuella politik-trådar borde göra susen i en tom epost-inkorg :D förutsatt att man har email-notification på så fort någon svarar.