Visa fullständig version : Vem vann debatten?
Pepparkakssmurfen
2006-09-10, 21:02
Vad har jag missat nu då?
Kunde du inte väntat 15 sek. grr
Pepparkakssmurfen
2006-09-10, 21:03
Kunde du inte väntat 15 sek. grr
Du är så långsam,Baaaaaan
Får väl se nu om vi får samma fördelning som på Aftonbladet och DN (t ex).
Saknar "Ingen" för jag tyckte inte det kändes som någon vinst åt något av hållen. Mest ett jävla gnabb som inte blev något av.
Matchen kan inte sluta oavgjort.
ManuelIT
2006-09-10, 21:06
rätt klart att persson tog hem det. han hade många konkreta svar, det ända fredrik upprepa under timmen var hur de ska erbjuda nya jobb på bekostnad av sänkta skatter, sa han verkligen något mer? resten av tiden höll han med göran...
göran var jävligt agressiv med, prata mest och höll sig inte från att avbryta fredde. helt annan stil än duellen på 4an!
Matchen kan inte sluta oavgjort.
Klart den kan, ifall någon anser att båda två gav lika många för och nackdelar, eller som i mitt fall, att nästintill allting förutom en grej för varje var komplett mögsnack - Varför skulle inte matchen vara oavgjord då? :confused:
Klart den kan, ifall någon anser att båda två gav lika många för och nackdelar, eller som i mitt fall, att nästintill allting förutom en grej för varje var komplett mögsnack - Varför skulle inte matchen vara oavgjord då? :confused:
Du får bestämma dig. Min poll - mina regler, ingen tvingar dig att rösta *rolleyes*
(ärilgt talat så tänkte jag inte på att ha det med..)
Scratch89
2006-09-10, 21:16
Såg alldeles för lite för att kunna utvärdera hela debatten. Men på de sista tio minutrarna... FR.
”Du får betala din städning själv” - GP
+1
”Du får betala din städning själv” - GP
+1
Ja, han ägde den frågan.
Du får bestämma dig. Min poll - mina regler, ingen tvingar dig att rösta *rolleyes*
(ärilgt talat så tänkte jag inte på att ha det med..)
Jävla hater *cry*
Ska grunna lite extra då ;)
Göran Persson, men jag tänker förneka det i till döden... *innocent*
Göran vann stort och bäst var ju hans svar "”Du får betala din städning själv” , jag själv röstar inte på något riksdagsparti men såg debatten ändå i brist på annat och Göran Godsherren Persson är ju alltid bäst då han är på hugget.:cool:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.