Visa fullständig version : Nu har jag bestämt mig..
Jag har bestämt mig.. Ska äntligen gå upp i vikt. Kan nån hjälpa mig med det ska börja styrketräna men jag kan inte sådant. Jag har köpt Mega Gainer Recovery och grejer. Skulle vara schysst om nån ville hjälpa mig.
Längd: 180
Vikt nu: 55,5-56kg.
Målvikt: 62kg till att börja med.
Tid.. Får ta hur lång tid det vill bara det blir av!!
King Grub
2006-09-08, 11:46
Låter jättebra!
Ett utmärkt nybörjarschema har z_bumbi satt ihop här:
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=9555
Övningsbeskrivningar:
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=31071
Gainers är inte det viktiga, utan rejält med mat. Så det är nog dags att sluta räkna kalorier och förbränning, och lassa på rejält med bra mat, frukost lunch och middag, plus ett eller ett par mellanmål.
Vill du ha hjälp med träningsupplägg, vänligen ta det i Träningsforumet. :)
Kul att ni tog det seriöst :) Det ska bli jätte kul det här och jag ser fram emot att börja träna. Klarar verkligen inte av livet av att slöa så här och typ ruttna bort. Ni skulle inte vilja adda mig på MSN.. Har lite allmänna frågor.. David_silverow@hotmail.com..
Tack så hemskt mycket!
Kul att ni tog det seriöst :) Det ska bli jätte kul det här och jag ser fram emot att börja träna. Klarar verkligen inte av livet av att slöa så här och typ ruttna bort. Ni skulle inte vilja adda mig på MSN.. Har lite allmänna frågor.. David_silverow@hotmail.com..
Tack så hemskt mycket!
Testa sök. Allt du vill veta har redan tagits upp minst 3 ggr :)
Visst, ha 62 kg som mål nu i början, men om jag får säga min åsikt tkr jag du ska satsa på ca 70 kg tills våren/sommaren.
Edit: Rätt intressant att du skrev "ni" till Grub :D Respekt!
Gjorde jag? haha oj det gjorde jag visst :P Ers höghet :D
Hur många timmar efter jag ätit kan jag ta gainer och börja träna.. Om jag åt middag vid 13:00.. kan jag då ta gainer kl 5 och träna halv 6?
Hur många timmar efter jag ätit kan jag ta gainer och börja träna.. Om jag åt middag vid 13:00.. kan jag då ta gainer kl 5 och träna halv 6?
Jag hade inte kunnat äta klockan ett och träna på en gainer 5 timmar senare. Ta ett par mackor och kanske lite fil med müsli eller nåt ihop med gainern så att du orkar träna ordentligt.
Jag hade inte kunnat äta klockan ett och träna på en gainer 5 timmar senare. Ta ett par mackor och kanske lite fil med müsli eller nåt ihop med gainern så att du orkar träna ordentligt.
yep. ska du gå upp i vikt e de lika bra att du försöker vänja dig vid att äta ofta :)
Jacksatan
2006-09-08, 15:23
Aptiten brukar komma med styrketräningen. Dock kan det vara bra att tänka lite i början och försöka trycka i sig mer mat fast man inte är hungrig längre.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.