Visa fullständig version : Projektarbete!!
Jag har idetorka och planen ska vara inlämnad på fredag.
Help a brother.
Vad gjorde ni som projektarbete? :) (på gymnasiet)
Pepparkakssmurfen
2006-09-06, 18:46
Nu på Fredag?
Nu på Fredag?
Ja, alltså, själva Projektarbetet ska inte vara inlämnat.
Planen ska vara inlämnad, vad jag ska göra, vem jag ska göra det med osv....
Jag har idetorka och planen ska vara inlämnad på fredag.
Help a brother.
Vad gjorde ni som projektarbete? :) (på gymnasiet)
Atombomb(er)
Skrev om forskningen, testerna, de första proverna, krigsutvecklingen, hur det ser ut idag, teknikutvecklingen. även om livet i de drabbade områdena i japan, olika teser om huruvida det var nödvändigt för krigslyckan att bomba osv. Riktigt kul och spännande.
Atombomb(er)
Skrev om forskningen, testerna, de första proverna, krigsutvecklingen, hur det ser ut idag, teknikutvecklingen. även om livet i de drabbade områdena i japan, olika teser om huruvida det var nödvändigt för krigslyckan att bomba osv. Riktigt kul och spännande.
Låter intresant faktikt, allt som behövs är en ekonomisk/företagssam vinkling..
Vore jag du så skulle jag göra ett arbete om daytrading, både ur ett historiskt perspektiv, vad man bör tänka på, taktiker, hur börsen fungerar, samt gå in på alla termer med nedflaggning, raporter, stämmor och gud vet allt. Delt är det kunskaper man kan ha nytta om, dels ser det ambitiöst ut, och dessutom tror jag det är kul att skriva om.
Tex hur dator och internet påverkar daytrading osv
Byggnadsbranschen blomstrade nog i Japan efter bomberna*rolleyes*
Beräknad kostnad för en atombomb på svarta marknaden.
Om det går att göra en atombomb i AJAX.
Ni kan undersöka hur mycket sprit man behöver få igenom tullen i man har relativt stora kvantiteter man säljer till Internet-priser för att det skall bli lönsamt.
Vore jag du så skulle jag göra ett arbete om daytrading, både ur ett historiskt perspektiv, vad man bör tänka på, taktiker, hur börsen fungerar, samt gå in på alla termer med nedflaggning, raporter, stämmor och gud vet allt. Delt är det kunskaper man kan ha nytta om, dels ser det ambitiöst ut, och dessutom tror jag det är kul att skriva om.
Tex hur dator och internet påverkar daytrading osv
Och gör man ett projektarbete om det så lär man sig ju själv lite granna om hur det fungerar och vad man ska tänka på. Inte bara roligt och intressant, utan det är nyttigt också.
Jag skrev om Sovjetunionens utveckling och fall :)
Gör ett projektarbete om kosttillskott...
Gör ett projektarbete om kosttillskott...
Jag tänkte göra det, men då gav våran mentor oss ett mvg-arbete om just kosttillskott så jag tror inte det blir så grymt bra om jag skulle göra ett till arbete om kosttillskott..
Jag skrev om Sovjetunionens utveckling och fall :)
Hur gjorde du det tillräckligt stort som projektarbete, intervjua du någon eller liknande?
byggde en radiostyrd ubåt, ca 1m lång med kamera osv
byggde en radiostyrd ubåt, ca 1m lång med kamera osv
Är macgyver din pappa? *flex*
Är macgyver din pappa? *flex*
ibland :smokin:
Jag gör ett projektarbete om biologiskpsykologi..
biologiskpsykologi..:confused:
:em:
Inga mer projektarbeten?:)
Levde ni underbänkpressen i trean? ;)
Inga mer projektarbeten?:)
Levde ni underbänkpressen i trean? ;)
Jag skrev om mobiltelefoni och det fungerade tekniskt, rätt komplext faktiskt.
Ett råd är att dra till närmsta högskola och sno en c-uppsats rakt av inom rätt område. De har alla publicerade på biblioteket. Alla c-uppsatser har källor också angivna så det är lätt att hitta info så inte allt kommer från samma källa.
Ett råd är att dra till närmsta högskola och sno en c-uppsats rakt av inom rätt område. De har alla publicerade på biblioteket. Alla c-uppsatser har källor också angivna så det är lätt att hitta info så inte allt kommer från samma källa.
Sådana tips gillar vi! :)
Pepparkakssmurfen
2006-09-06, 20:10
Lite inspiration härifrån (http://home.swipnet.se/~w-24274/index.htm) kanske?
Projektarbetet motsvarar väl mer av en B-uppsats dock?
Ernest Hemmingway - skrev han självbiografiskt (litteraturanalys av 5 böcker). Det var det sämsta valet jag gjort men handledaren som hette Annelie var så jävla snygg.
:confused:
:em:
Ska vara biologisk psykologi. Har mycket att göra med neuropsykologi och klinisk psykologi..
Skriv om Steve Irwin såklart!
Sen drar du ihop en insamling till hans ära och skänker pengarna till ett utrotningshotat kräldjur, rimligtvis någon svensk art.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.