Visa fullständig version : Inspirerande människor
Om vi bortser från de väldigt kända träningspersonerna. Känner du till någon annan som är en stor källa till inspiration genom sitt tränande och sportutövande, som kanske mötts av stora hinder men lyckats överkomma dessa?
Vardagsträningshjältar kanske man kan kalla det, men även människor som är riktigt stora inom sina respektive sporter, men som inte får någon direkt uppmärksamhet.
Någon som har några bra tips? :)
Skolarbete?
Katsching för frilansare, kanske, snarare, so behave. ;)
Ett gäng karlar i 45-50 årsåldern på mitt gym är verkligen inspirerande. Gubbarna är riktigt vältränade och verkar ha trevligt när de tränar. Hoppas att jag själv kan finna tiden och disciplinen att träna så hårt när jag når den åldern. Och vara lika fit som de är...
Runda Grodan
Trots skador och smärta behåller han motivationen rehabiliterar sig och forstsätter att träna hårt. Han verkar ha en väldigt positiv inställning, ett föredöme helt enkelt!
Tommy Neselius
Två avslitna patellasenor plus diverse annat krafs för fem/sex år sedan och sen går (Det ordet har i hans fall en särskild betydelse.) han och vinner SM i våras.
Skolarbete?
Har du hakat upp dig?
Cerberus
2006-09-06, 12:47
Vet ej, Shawn Ray kanske. Verkade så vansinnigt disciplinerad!!
Mig själv kanske? :D
Folk här som förvandlat sina kroppar från överviktiga, smalfeta till riktigt vältränade människor :)
Folk på en bodybuilding-site som visar rediga makeovers kroppsmässigt(kan ej länka, webshop).
Farsan.
Kul att tävla mot den gamle räven :]
Har du hakat upp dig?
Ibland får jag för mig att upprepning är humor på hög nivå. Jag ber om ursäkt.
*innocent*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.