Visa fullständig version : San Andreas
shut teh face
2006-09-03, 16:04
Jag har en fråga gällande san andreas (grand theft auto).
Jag har klarat ut spelet tidigare men då fuskade jag tyvärr så nu kör jag ett cleant game. Jag kan inte minnas att jag hittade något hus förut som hade mer än ett garage (2 bilar)? I Vice City fanns det ju ett motorhus med en helikopter på och där fanns det fyra garage (8 bilar). Finns det något liknande i San andreas? King Grub spelar ju sa vill jag minnas.
Jag vill kunna lagra alla mina low riders på samma ställe.
joo i fan heter den? san fierro, där. man bor ju vid en byggarbetsplats, och i det garaget får man plats med 3 fordon (eller?).. där kan du lagra på.
shut teh face
2006-09-03, 16:16
joo i fan heter den? san fierro, där. man bor ju vid en byggarbetsplats, och i det garaget får man plats med 3 fordon (eller?).. där kan du lagra på.
Ok, det är inte tre garage då? :) Känns som tre fordon är väldigt lite ändå, det finns ju minst 4-5 bilar att göra lowriders på, sen kan man ju göra olika varje gång. *spelnörd*
Det finns ett ställe till vid nån backe med en kurvig väg av kullersten, där finns det garaget att ha bilar i också. Finns många ställen i San Fierro (heter det så den andra staden man kommer till?) som har garage.
shut teh face
2006-09-03, 16:47
Jag vill ha en byggnad med MÅNGA garage. *popcorn*
Du får ringa till Rockstar Games o säga till att de fixar ett stort garage till nästa spel där du kan ha 20 lowriders
shut teh face
2006-09-03, 17:18
Du får ringa till Rockstar Games o säga till att de fixar ett stort garage till nästa spel där du kan ha 20 lowriders
Det vore utmärkt.
Nej men jag förstår inte varför de inte slängde in (om det inte finns ett) hus med några extra garage, detta fanns ju i vice city. *cry*
shut teh face
2006-09-03, 17:24
Rätt dyrt att modda en low förresten.
Har nyss börjat men här är två st jag har i mitt garage. Den ena är inte färdig dock; hade ej råd.
http://files.upl.silentwhisper.net/upload6/low.JPG
Wennerberg
2006-09-03, 17:59
Tänkte börja spela detta spel nu. Någon som har lite hints och tips?
King Grub
2006-09-03, 18:06
Tänkte börja spela detta spel nu. Någon som har lite hints och tips?
Spelet är så fritt och förlåtande att man inte behöver några tips. Gör uppdrag eller bara åk omkring och titta till att börja med. Ingen tidspress (förrän man aktivt tagit ett uppdrag).
Jag har nyligen spelat om från början och just anlänt till San Fierro igen. San Andreas är mitt favoritspel genom alla tider, inser jag nu; ingen tvekan längre.
Spelet är så fritt och förlåtande att man inte behöver några tips. Gör uppdrag eller bara åk omkring och titta till att börja med. Ingen tidspress (förrän man aktivt tagit ett uppdrag).
Jag har nyligen spelat om från början och just anlänt till San Fierro igen. San Andreas är mitt favoritspel genom alla tider, inser jag nu; ingen tvekan längre.
Kul att det finns fler med samma smak som mig på iallafall ett område. Jag förhandsbokade det här när det var nytt och har därefter spelat så gott som hela tiden. Inte lika frenetiskt som när det var nytt, men det har nog inte gått en enda vecka utan att jag spelat lite San Andreas.
Wennerberg
2006-09-03, 18:12
Vad tycker ni, Xbox eller PC?
Vad behöver man göra om man "köper" hem det, det är väl inte bara att installera väl?
kimonque
2006-09-03, 18:17
flygplatsen vid öknen, finns 2 garage där. minst 2 bilar i ett och minst 3 i det andra.
Fatalist
2006-09-03, 18:22
Vad behöver man göra om man "köper" hem det, det är väl inte bara att installera väl?
Köp det, det är värt vartenda öre. Bra spel ska köpas.
Vad tycker ni, Xbox eller PC?
Grafiken borde bli bättre på din PC, sen tror jag, utan att ha provat själv, att GTA-spelen gör sig bättre med mus+tangentbord men om du nu äger en XBOX vet du nog bättre än mig hur bra liknande spel funkar med xbox-kontrollen. Annars funkade spelet finfint på PC.
King Grub
2006-09-03, 19:19
PC-versionen äger. Så mycket lättare och trevligare att styra med mus+tangentbord, och i princip inga laddningstider.
vill du lagra många bilar e det ju bara köpa bilhallen, som ligger ungefär precis bredvid det egna garaget, det man har i San Fierro
Lasse Kongo
2006-09-03, 19:24
San Andreas är ett riktigt grymt spel!
Sitta i en skön soffa med trådlös handkontroll och spela på en stor tv eller duk+REJÄLT 5.1 ljud till eller sitta framför en skärm och slå på ett tangentbord, säger säg själv vilket man ska satsa på ;)
Nej men du får ju välja det du själv fördedrar, själv förstår jag inte hur man kan spela på en dator, så tråkigt.
shut teh face
2006-09-03, 19:34
Tack för svaren. Ska kolla upp det! *SMASK*
King Grub :thumbup:
King Grub
2006-09-03, 19:35
Sitta i en skön soffa med trådlös handkontroll och spela på en stor tv eller duk+REJÄLT 5.1 ljud till eller sitta framför en skärm och slå på ett tangentbord, säger säg själv vilket man ska satsa på ;)
Nej men du får ju välja det du själv fördedrar, själv förstår jag inte hur man kan spela på en dator, så tråkigt.
Inga problem med the Ultimate Gaming Chair. :cool:
http://pixup.xpuser.net/uploads/IMG_040906043526.jpg
Plus en rejäl skärm.
Lasse Kongo
2006-09-03, 19:45
Plus en rejäl skärm.
Ja kom på det i efterhand, men tangentbordet och musen kommer du ju inte ifrån! Om du inte (just det) vill köpa en handkontroll haha
Haha säg inte att du har den där stolen Grub?
Wennerberg
2006-09-03, 19:48
Plus en rejäl skärm.
Sån har han i The 40-year old virgin. FAN VAD AJG VILL HA EN SÅN. :Virro
Plus en rejäl skärm.
Haha. Stolen från 40 year old virgin? :laugh: :laugh:
Lasse Kongo
2006-09-03, 19:50
Sån har han i The 40-year old virgin. FAN VAD AJG VILL HA EN SÅN. :Virro
Haha ja just det, det har han så skön snubbe :laugh:
shut teh face
2006-09-03, 20:20
Kollade upp lite på en 100% save och det finns ju tusan ett SATANA garage vid flygplatsen, stort som !! Det kanske är menat att ha flygplan där i. Hursomhelst så är det perfekt.
Sedan kollade jag upp det där bilhuset och ni syftade på det med glasrutor så ställer man bara en bil där inne? Det var rätt nice också.
GTA spelen är verkligen jättebra. Det är som massa spel i ett. Mina favoritgrejer är att dela ut pizza, stjäla bilar och sälja dem samt köra runt i en tank och mangla. mmm... maanggllaa. Kände mig lite mordisk där... Problemet är ju att som tjej och över 30 så får man gömma sådana spel så ingen ser att man sysslar med sånt, ungefär som med porr.
Wennerberg
2006-09-03, 20:55
Hur fan gör man inbrott? Kan man använda bilen man har när man snor vapen från militären?
shut teh face
2006-09-03, 20:56
GTA spelen är verkligen jättebra. Det är som massa spel i ett. Mina favoritgrejer är att dela ut pizza, stjäla bilar och sälja dem samt köra runt i en tank och mangla. mmm... maanggllaa. Kände mig lite mordisk där... Problemet är ju att som tjej och över 30 så får man gömma sådana spel så ingen ser att man sysslar med sånt, ungefär som med porr.
Go Girl! Huh kan man sälja bilar också? Dela ut pizza? :confused: Jag är verkligen kass, har ju kört det flera hundra timmar.
Vart säljer man bilar? Låter som en profitabel sysselsättning. :)
Catstyle
2006-09-03, 21:01
Hmm, är det ett nytt GTA-spel?
Go Girl! Huh kan man sälja bilar också? Dela ut pizza? :confused: Jag är verkligen kass, har ju kört det flera hundra timmar.
Vart säljer man bilar? Låter som en profitabel sysselsättning. :)
Kommer inte ihåg om man kunde dela ut pizza i San Andreas. Det var nog bara i Vice city. Angående bilarna har jag ett svagt minne att de gick att sälja i San Fierros hamn efter att man har gjort ett mission då man lämnar en bil där.
shut teh face
2006-09-03, 21:03
Kommer inte ihåg om man kunde dela ut pizza i San Andreas. Det var nog bara i Vice city. Angående bilarna har jag ett svagt minne att de gick att sälja i San Fierros hamn efter att man har gjort ett mission då man lämnar en bil där.
ok :thumbup:
NiXPhoenix
2006-09-03, 21:04
Jag har en fråga gällande san andreas (grand theft auto).
Jag har klarat ut spelet tidigare men då fuskade jag tyvärr så nu kör jag ett cleant game. Jag kan inte minnas att jag hittade något hus förut som hade mer än ett garage (2 bilar)? I Vice City fanns det ju ett motorhus med en helikopter på och där fanns det fyra garage (8 bilar). Finns det något liknande i San andreas? King Grub spelar ju sa vill jag minnas.
Jag vill kunna lagra alla mina low riders på samma ställe.
När du pratar om det där stället med fyra garage, det är bilaffären utanför flygplatsen du menar då va? Men vadå helikopter på, någon egen helikopter har jag aldrig fått. Eller man kanske får det till sitt mansion, kommer inte ihåg, det är i alla fall inte bilaffären.
shut teh face
2006-09-03, 22:29
När du pratar om det där stället med fyra garage, det är bilaffären utanför flygplatsen du menar då va? Men vadå helikopter på, någon egen helikopter har jag aldrig fått. Eller man kanske får det till sitt mansion, kommer inte ihåg, det är i alla fall inte bilaffären.
Det är vice city vi pratar om hoppas jag. Jag minns ej om det är nära någon flygplats men det är hursomhelst ett stort hus (bland alla andra höghus) och man kör in i en liten "springa" nästan (från vägen). Och huset har en dörr, går man in där kmr man till taket och helikoptern. Där nere så är det 2 garage på varje sida om dörren.
Det är vice city vi pratar om hoppas jag. Jag minns ej om det är nära någon flygplats men det är hursomhelst ett stort hus (bland alla andra höghus) och man kör in i en liten "springa" nästan (från vägen). Och huset har en dörr, går man in där kmr man till taket och helikoptern. Där nere så är det 2 garage på varje sida om dörren.
Fattar vart du menar, det ligger inte vid flygplatsen utan vid arenan, på samma ö som flygplatsen.
Fattar vart du menar, det ligger inte vid flygplatsen utan vid arenan, på samma ö som flygplatsen.
:Virro Jag kommer inte ihåg nån flygplats I vice city. Finns det en flygplats där? var så länge sedan man spelade vice city så man nästan glömt.
blekfet2
2006-09-04, 00:28
klart bästa spelet någonsin..fan måste ta upp spelandet igen
Peter-N1
2006-09-04, 01:32
Köp det, det är värt vartenda öre. Bra spel ska köpas.
Var kan man få tag på det för en bra penning?
King Grub
2006-09-04, 05:25
Limited Edititon för 199 kronor på Webhallen. Och det ett spel som är värt att köpa en riktig fysisk kopia av.
Hur fan gör man inbrott? Kan man använda bilen man har när man snor vapen från militären?
Bra fråga, har kommit dit i spelet nu så vill gärna veta var man hittar den bilen och om det är ett krav för att kunna göra inbrott?!
King Grub
2006-09-11, 12:41
Behöver inte vara just den bilen, men en bil av den typen.
var hittar man dom? har letat runt ett bra tag nu. vore kul att kunna göra nåt utöver uppdragen man får
Snart har jag kört klart spelet för andra gången :) så jävla roligt spel att det är inte sant. Blir nog en tredje gång sen också...
För tillfället håller jag på med och tar tillbaka Madd Dogg's hus i Los Santos kommer inte ihåg om det är mycket kvar av spelet...
var hittar man dom? har letat runt ett bra tag nu. vore kul att kunna göra nåt utöver uppdragen man får
jo det ska jag säga dig kära daja, du hittar en sådan bil mitt emot gymmet inne på en gård.
hobbitar
2007-02-01, 19:15
Hur lång tid tar det att göra klart alla "main missions" om man säger?
Just nu ska jag och min latinska "flickvän" råna en bank men några andra bonntölpar hinner före så vi får jaga dom med en liten fyrhjuling.
Hur lång tid tar det att göra klart alla "main missions" om man säger?
Just nu ska jag och min latinska "flickvän" råna en bank men några andra bonntölpar hinner före så vi får jaga dom med en liten fyrhjuling.
Ja, du har rätt så mycket kvar.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.