Logga in

Visa fullständig version : Ranka dina bottom 5 byggare genom tiderna

Fultjack
2006-09-02, 16:50
samma sak som andra tråden fast tvärtom , dom 5 värsta byggarna alltså

1. Greg Kovacs - no comments
2. Mustafa Muhammed - för stora ben , dålig form och allmänt jobbig
3. George Farah - om blickar kunde döda
4. Art Artwood - ingen symmetri alls
5. Claude Groulx - rena sömnpillrer i bfto filmerna han är med i

Kwon
2006-09-02, 17:00
Blir väl kylskåpsligan då! :D

Kovacs
Lumbo
Atwood

--

Fultjack vad menar du med att Mustafa är allmänt jobbig, känner du honom?

Skall personlighet tas med i bedömningen eller fysiken? :confused:

tp_88
2006-09-02, 17:03
2. Mustafa Muhammed - för stora ben , dålig form och allmänt jobbig
Say what? Finns väl en helvetes massa kassa byggare, att du ens kan placera en flerfaldig Mr. Olympia deltagare och som dessutom flera gånger placerat sig bra på proffstävlingar är ju ett skämt.

EDIT: Asså, vad pratar du om? Samtliga byggare du rabblar upp hade ju kört över mer eller mindre samtliga SM deltagare som ständigt hyllas här. Är det bara proffs eller vadå?

Diggler
2006-09-02, 17:09
1. Flex Wheeler
2. Frank Zane
3. Bob Paris
4. Mentzer
5. Craig Titus

Jorgen
2006-09-02, 17:09
Bara för att man är proffs och stor är man inte en bra byggare.
Det krävs mer än muskelvolym.

tp_88
2006-09-02, 17:11
Bara för att man är proffs och stor är man inte en bra byggare.
Det krävs mer än muskelvolym.
Nej. Men att Mustafa skulle vara den näst sämsta byggaren genom tiderna är ungefär lika sannolikt som att Jeff Lewis lider av anorexi.

Kwon
2006-09-02, 17:13
Spinner vidare på Mustafa (som fultjack tycker är allmänt jobbig) och säger Lou Ferrigno, bara för att han är snål. :Virro

Diggler
2006-09-02, 17:13
Nej. Men att Mustafa skulle vara den näst sämsta byggaren genom tiderna är ungefär lika sannolikt som att Jeff Lewis lider av anorexi.

Det är ju Fultjacks bedömning, inte din eller domarnas. Och gillar inte Fultjack Mustafas fysik, så gillar inte Fultjack Mustafas fysik.

Rockhard
2006-09-02, 17:14
EDIT: Asså, vad pratar du om? Samtliga byggare du rabblar upp hade ju kört över mer eller mindre samtliga SM deltagare som ständigt hyllas här. Är det bara proffs eller vadå?

Man brukar nämna välkända personer när man frågar sådär. Han skulle kunna nämna 5 fjortisar från sitt gym men det blir ganska tråkigt då.

Jorgen
2006-09-02, 17:15
Se Digglers svar. Jag hade skrivit samma.

tp_88
2006-09-02, 17:16
Det är ju Fultjacks bedömning, inte din eller domarnas. Och gillar inte Fultjack Mustafas fysik, så gillar inte Fultjack Mustafas fysik.
Om han verkligen tycker det är det ju något som inte stämmer.

tp_88
2006-09-02, 17:17
Man brukar nämna välkända personer när man frågar sådär. Han skulle kunna nämna 5 fjortisar från sitt gym men det blir ganska tråkigt då.
Jag tror inte han har 5st fjortisar som är bodybuilders på hans gym.

Jag tycker Jorgens(uteblivna, iofs)/Digglers inlägg är lustiga. Jag tycker inte jag kan komma och hävda att en avbytare i div. 7 är världens bästa fotbollsspelare. Samma sak här.

Jorgen
2006-09-02, 17:18
Nej.
Vem är du att bestämma vad som är rätt eller fel när det kommer till vad han tycker?

Diggler

Det stämmer inte med vad du tycker, eller med vad många andra tycker...men det stämmer med vad Fultjack tycker. Streck i debatten.

Baan
jag ligger fan inte bra till

Bolio
2006-09-02, 17:19
Nej.
Vem är du att bestämma vad som är rätt eller fel när det kommer till vad han tycker?

Vem är du att bestämma vad som är rätt eller fel när det kommer till vad tp_88 tycker om vad han tycker? Jag är helt på tp_88:s sida här. Han har helt enkelt rätt och ni andra borde skämmas.

Jorgen
2006-09-02, 17:19
Jag tycker Jorgens(uteblivna, iofs)/Digglers inlägg är lustiga. Jag tycker inte jag kan komma och hävda att en avbytare i div. 7 är världens bästa fotbollsspelare. Samma sak här.
Varför skulle du inte kunna hävda det?

Sen är byggning en bedömningssport.

Baan
2006-09-02, 17:20
Det ska inte vara en smaksak, isf diskuterar vi det luddiga begreppet "en estetisk tilltalande fysik", så egentligen är det bara onödigt att respektera felaktigt tyckande i tråden ;)

Bolio
2006-09-02, 17:20
Det stämmer inte med vad du tycker, eller med vad många andra tycker...men det stämmer med vad Fultjack tycker. Streck i debatten.

Vi har förstått så mycket. Debatten har nu gått över till varför Fultjack tycker så. Vi är helt enkelt intresserade av hans bedömningskriterier. Det finns nämligen tiotusentals byggare världen över som faller in på de kriterierna som Fultjack applicerade på Mustafa Mohammed - de flesta av dem i betydligt högre utsträckning på alla sätt och vis.

Fultjack
2006-09-02, 17:23
Blir väl kylskåpsligan då! :D

--

Fultjack vad menar du med att Mustafa är allmänt jobbig, känner du honom?

Skall personlighet tas med i bedömningen eller fysiken? :confused:

glömde palumbo :D

det jag menar var allt grin som uppstod i samband med arnold classic tidigare i år , han var besviken på sin palecring och sa det till allt och alla, tävlingen efter slog han massa folk som han inte borde ha slagit , som "kompensation" .. och gillar inte hans fysik alls

tp_88
2006-09-02, 17:23
Varför skulle du inte kunna hävda det?

Sen är byggning en bedömningssport.
För att det är helt åt helvete och inte ligger något i det? Klart jag kan hävda det, men det känns väl ganska meningslöst att hävda sådant?

Ja, och de som har bäst koll på hur bedömningen görs i BB har gång på gång placerat honom i toppen på proffstävlingar. De har fel, Fultjack har rätt?

Diggler
2006-09-02, 17:25
Vi har förstått så mycket. Debatten har nu gått över till varför Fultjack tycker så. Vi är helt enkelt intresserade av hans bedömningskriterier. Det finns nämligen tiotusentals byggare världen över som faller in på de kriterierna som Fultjack applicerade på Mustafa Mohammed - de flesta av dem i betydligt högre utsträckning på alla sätt och vis.

Men en närmare granskning av Fultjacks bedömningskriterier passar inte in i Fultjacks tråd, och debatt om densamma kräver isåfall en egen separat tråd. Jag fick sista ordet, jag vann, streck i debatten.

Jorgen
2006-09-02, 17:25
Ja, och de som har bäst koll på hur bedömningen görs i BB har gång på gång placerat honom i toppen på proffstävlingar. De har fel, Fultjack har rätt?
Skall det vara på det viset så är det jag och Arne som är licensierade domare i byggning på detta forumet. Alltså är det vi som skall bestämma denna listan? För gissningsvis har vi bäst koll på hur bedömningen görs i byggning.

tp_88
2006-09-02, 17:27
Skall det vara på det viset så är det jag och Arne som är licensierade domare i byggning på detta forumet. Alltså är det vi som skall bestämma denna listan? För gissningsvis har vi bäst koll på hur bedömningen görs i byggning.
Ja, gärna för mig. Mycket hellre än att någon som klassar en av, tja, vad ska vi säga, världens top15 byggare(!?) just nu som världens näst sämsta genom tiderna.

Jag tror inte Mustafa skulle vara med på eran lista.

Fultjack
2006-09-02, 17:27
det enda jag ville med tråden ,var precis som den andra, att ni listar dom byggare ni tycker är värst / sämst / fulast osv .. ni får skriva motiveringar om ni vill som jag gjorde, men håll gärna tråden städad. det blir roligast för alla då

Bolio
2006-09-02, 17:28
Men en närmare granskning av Fultjacks bedömningskriterier passar inte in i Fultjacks tråd, och debatt om densamma kräver isåfall en egen separat tråd. Jag fick sista ordet, jag vann, streck i debatten.

Ok. Så nu handlar det om att vem som helst får skriva vad som helst i tråden, och att ingen får diskutera det? Allt jag och tp_88 vill är ju att förstå mer om varför andra tycker som de gör. Det måste väl ändå höra hemma i en tråd som denna?

Diggler
2006-09-02, 17:33
Ok. Så nu handlar det om att vem som helst får skriva vad som helst i tråden, och att ingen får diskutera det? Allt jag och tp_88 vill är ju att förstå mer om varför andra tycker som de gör. Det måste väl ändå höra hemma i en tråd som denna?

Reglerna är simpla, lista de fem proffsbyggarna du tycker minst om (av valfri orsak) i ordning. Om den gode Bolio och tp_88 vill förkovra sig ytterligare i ämnet om hur individer gör sin egen individuella bedömning, bör de skapa en egen, separat tråd.

tp_88
2006-09-02, 17:35
Reglerna är simpla, lista de fem proffsbyggarna du tycker minst om (av valfri orsak) i ordning. Om den gode Bolio och tp_88 vill förkovra sig ytterligare i ämnet om hur individer gör sin egen individuella bedömning, bör de skapa en egen, separat tråd.
Men för tusan! "Ranka dina bottom 5 byggare genom tiderna".

EDIT: Det finns bedömningskriterier i "sporten", följer man dessa kan, t.ex., Mohammed omöjligt hamna tvåa på den listan.

Jorgen
Ja, gärna för mig. Mycket hellre än att någon som klassar en av, tja, vad ska vi säga, världens top15 byggare(!?) just nu som världens näst sämsta genom tiderna.

Jag tror inte Mustafa skulle vara med på eran lista.
Jag tycker inte att Mustafa är topp 15 i världen (en lista som för den delen inte bara hade innehållit proffs, långt ifrån). Han har en (i mitt tycke) ganska ful fysik. Men han skulle gissningsvis inte varit med på min lista. Fast det betyder naturligtvis inte att jag har varken rätt eller fel i det.
Jag tycker tex inte att Coleman är världens bästa byggare (trots att han vinner Mr.O år efter år), han passar inte in i min "mall" för hur den perfekta fysiken ser ut (något som jag inte tänker utveckla i denna tråden).

Bolio

Det är inga regler, det är riktlinjer. Vi har haft tusentals trådar av liknande karaktär innan på kolozzeum - varje gång har man kunnat diskutera saker och ting förutom nu. Vad har förändrats? Är det en konspiration på gång?

Diggler
2006-09-02, 17:40
Det är inga regler, det är riktlinjer. Vi har haft tusentals trådar av liknande karaktär innan på kolozzeum - varje gång har man kunnat diskutera saker och ting förutom nu. Vad har förändrats? Är det en konspiration på gång?

Ni vann. Jag kapitulerar.

Bolio
2006-09-02, 17:46
Ni vann. Jag kapitulerar.

:D

Jag gillar dig Diggler. :)

Piranha
2006-09-02, 18:05
Alla som nämner Palumbo så är han fortf inte proffs.

Mass-Tech
2006-09-02, 18:10
Mustafa Muhammed -
Aaron Maddron
Kenny Jones
Jocelyn Pelletier
Lee"fucking midget"Preist

Animalistic
2008-04-22, 17:45
dessa trådar är värdelösa utan bilder *grr*

Vercetti
2008-04-22, 18:17

+1

Timme
2008-04-22, 18:18
vilken bump va?

Clarkolofsson
2008-04-22, 19:03
This thread is worthless without pics :(

Greg
2008-04-22, 19:07
http://img393.imageshack.us/img393/5986/kovacsqq5.jpg
http://img393.imageshack.us/img393/9006/kovacs2eh0.jpg
http://img246.imageshack.us/img246/1381/kovacs3ob7.jpg

Animalistic
2008-04-22, 19:20
vilken bump va?

ja :D

Animalistic
2008-04-22, 19:21
hur kommer det sig att greg ser så illa ut?
bad genetics?

Baan
2008-04-22, 19:22
dåliga vinklar bara

mystic[-_-]
2008-04-22, 19:22
hur kommer det sig att greg ser så illa ut?
bad genetics?

För mycket höga doser insulin och GH tillsammans med MYCKET mat. Han väger över 400 lbs offseason..

stevebc
2008-04-22, 21:32
Grejen är ju att man måste ha kända byggare för att ha något att härleda till. Man kan ju inte ta disco-kalle 14 år med 32 cm biceps (pumpade).

Lite som alla listor med "världens sämsta låtar". Låtar som t ex "sound of silence" och andra riktigt, riktigt bra hits brukar placera sig bra där utan att för den skull vara i närheten av världens egentliga sämsta låtar.

Vad listan handlar om är väl snarare överskattade byggare som är alldeles för dåliga för sina placeringar.

tjabon
2008-04-22, 21:43
Nasser el Sonbaty

och....

Martin Kjellström (hata mej inte...:D )

Ser bulkiga ut hur mycket dom än deffar.

Animalistic
2008-04-22, 21:50
Nasser el Sonbaty

och....

Martin Kjellström (hata mej inte...:D )

Nasser har jag sett i riktigt bra form har jag för mig, i hans DVD

tjabon
2008-04-22, 21:55

Jodå, men som vanligt är det en fråga om tycke och smak.
Flex Wheeler är min absoluta favorit. Jag har svårt för extremt mycket massa
utan separation och gorillabukar.

Viktor_Balck
2008-04-22, 21:58

Nasser var grym.

Clarkolofsson
2008-04-22, 22:00
Jodå, men som vanligt är det en fråga om tycke och smak.
Flex Wheeler är min absoluta favorit. Jag har svårt för extremt mycket massa
utan separation och gorillabukar.

L O L
Detta är enligt mig det största rånet i bodybuildnings historia. Halvkass Dorian med 1 bicep, och lyckas mygla till sig Mr.O. Fan så arg jag är.

http://img216.imageshack.us/img216/6202/nassgq8.jpg

joriice
2008-04-22, 22:04
För oss noobs som inte orkar googla så kan ni proffs lägga upp bilder, samt kommetera dem? :)

J.Saarela
2008-04-23, 06:13
Tjena Kalle hur går träningen för dig?

Grejen är ju att man måste ha kända byggare för att ha något att härleda till. Man kan ju inte ta disco-kalle 14 år med 32 cm biceps (pumpade).

Lite som alla listor med "världens sämsta låtar". Låtar som t ex "sound of silence" och andra riktigt, riktigt bra hits brukar placera sig bra där utan att för den skull vara i närheten av världens egentliga sämsta låtar.

Vad listan handlar om är väl snarare överskattade byggare som är alldeles för dåliga för sina placeringar.

747
2008-04-23, 17:10
Tjena Kalle hur går träningen för dig?

Helt ok.

tp_88
2008-04-23, 19:31
Martin Kjellström

Jag vill också se bulkig ut. :(

http://www.martinkjellstrom.com/gallery/2005_bnogp/IMG_8362.jpghttp://www.martinkjellstrom.com/gallery/2005_bnogp/IMG_8305.jpg

Runda Grodan
2008-04-23, 19:31
Lite off kanske men att Nasser eller Mustafa skulle vara med på listan över sämsta byggarna tycker jag är helt åt skogen, i alla fall om man ska gå efter när de var på topp.

Nasser från 94.
http://i30.tinypic.com/2zyx152.jpg

Clarkolofsson
2008-04-23, 20:13
Tp har du sett Martin nyligen? Fan det är så gudarna gråter. Magen är i Kovacsform :(

tp_88
2008-04-23, 20:32
Tp har du sett Martin nyligen? Fan det är så gudarna gråter. Magen är i Kovacsform :(
Men är ni troll hela bunten eller? Killen gör en dålig tävling där något gick rejält fel under laddningen och ni totalsågar honom..

Martin is in his full prep for New York, he feel that he is back on track with the diet and structure that he had back in spain 2007. In australia it was a small misstake with the last day´s contest prep. Easy fixed.

Bild från hans näst senaste tävling, i september förra året:

http://www.musculardevelopment.com/photos/transferred/_G9S6910.jpg

Bild från hans offseason, i slutet av november-07:

http://www.martinkjellstrom.com/blog/wp-content/2007/11/martin_02.jpg

Absinteh
2008-04-23, 20:59
This thread sucks without picz ya know...

tjabon
2008-04-23, 21:04
TP88:
Överraskande bra bild på Martin K. Undrar hur mycket han väger där?

Grodan: jag har massor med bilder på Nasser från mitten -90 tal i B&K
och har aldrig nånsin sett honom ha en så smal midja (photoshop?) !!

Timme
2008-04-23, 21:05
L O L
Detta är enligt mig det största rånet i bodybuildnings historia. Halvkass Dorian med 1 bicep, och lyckas mygla till sig Mr.O. Fan så arg jag är.

http://img216.imageshack.us/img216/6202/nassgq8.jpg

Fy tusan :( Mr olympia suger ju så hårt. Vilka nötter till domare som gav Dorian titeln.

En biceps? Båda hans biceps ser ju totalt förstörda ut. Men vänstern va värst.

Nasser ben var bättre till och med så såg Nassers lats bättre ut framifrån. Han hade betydligt bättre midja/mage och armarna var ju skitbra.

tp_88
2008-04-23, 21:05
TP88:
117-118 vill jag minnas, men jag har också bestämt för mig att dom offrade en del fyllnad för att komma in i den där formen.

Kul att han är top2 bland dina sämsta byggare, btw!

Clarkolofsson
2008-04-23, 21:21
Men är ni troll hela bunten eller? Killen gör en dålig tävling där något gick rejält fel under laddningen och ni totalsågar honom..

Jag är inget troll :em: Hoppas du förstår att hans GH-mage knappast hade med något "fel" under laddningen att göra. Med riskt att bli varnad-> killen har tagit för mkt och för höga doser. Hans bukparti kommer aldrig att bli som förr. Kolla på vilken byggare du vill som fått bulkmage(Ronnie,Nasser,Titus,Dorian, DennisJ,Kovacs osvosv), den har aldrig försvunnit, hur hårda dom än blivit.

Runda Grodan
2008-04-23, 21:27
Tror inte det är photoshop, skulle bli mycket förvånad. Det är ju inte bara magen som förändrats på Nasser från början av 90-talet till i dagsläget. Kolla ansiktet på denna bilden.

http://i31.tinypic.com/2zpr0x0.jpg

Byggningen var fantastisk på 90-talet, till skillnad från idag.
http://i29.tinypic.com/256za7q.jpg

Kolla Colemans kista här!
http://i27.tinypic.com/9qwbh0.jpg

tp_88
2008-04-23, 21:30
Jag är inget troll :em: Hoppas du förstår att hans GH-mage knappast hade med något "fel" under laddningen att göra. Med riskt att bli varnad-> killen har tagit för mkt och för höga doser. Hans bukparti kommer aldrig att bli som förr. Kolla på vilken byggare du vill som fått bulkmage(Ronnie,Nasser,Titus,Dorian, DennisJ,Kovacs osvosv), den har aldrig försvunnit, hur hårda dom än blivit.
Du missade bilden under hans offseason från slutet av november, eller? Tycker du midjan är särskilt utstående där, trots att han är offseason? Tror du han på några få månader efter det brassat på med diverse substanser, som han inte använt innan, som fått hans midja att växa något väldigt, sedan dess?

Ja, han har ganska bred midja naturligt, men den är inte utstående på det sättet som Colemans t.ex., dessutom har han symmetriska rutor och ett allmänt ganska "tight" midjeparti, när han är i form.

Förövrigt ska du inte ha någon övertro till GH och svällbukar, det är nog långt ifrån den största bidragande faktorn.

tp_88
2008-04-23, 21:32
Byggningen var fantastisk på 90-talet, till skillnad från idag.
Agreed!

Jag tycker dock att det i allra högsta grad är påväg tillbaks till något riktigt bra! När Cutler dragit sig tillbaka tror jag att det kan bli en mycket bra epok! :thumbup:

Runda Grodan
2008-04-23, 21:36
Agreed!

Jag tycker dock att det i allra högsta grad är påväg tillbaks till något riktigt bra! När Cutler dragit sig tillbaka tror jag att det kan bli en mycket bra epok! :thumbup:
Hoppas det. Kai Greene tycker jag ser mycket lovande ut.

Här får ni en ganska knasig bild på Heath för er som gillar honom. Den här kan jag däremot tänka mig är shoppad. Armarna ser galna ut.
http://i29.tinypic.com/14kxff7.jpg

Clarkolofsson
2008-04-23, 21:37
Förövrigt ska du inte ha någon övertro till GH och svällbukar, det är nog långt ifrån den största bidragande faktorn.

Nej det är det nya proteintillskottet från muscletech:D

tp_88
2008-04-23, 21:38
Nej det är det nya proteintillskottet från muscletech:D
Du är nog lite närmare där; mat är nog den största orsaken skulle jag tro.

tp_88
2008-04-23, 21:49
Hoppas det. Kai Greene tycker jag ser mycket lovande ut.

Här får ni en ganska knasig bild på Heath för er som gillar honom. Den här kan jag däremot tänka mig är shoppad. Armarna ser galna ut.
Japp, ska bli mycket intressant att se Kai i New York, och framförallt Olympia! Sedan har vi Wolf, Dexter, Phil, Victor, Johnnie etc. :)

GALEN bild, sjukt om den inte är shoppad. Iofs är Phil ganska sjuk.. :D

Måste bara posta en bild på Kai i hans bästa pose, galenskap:

http://www.musculardevelopment.com/photos/transferred/_47I1802.jpg

tjabon
2008-04-23, 22:00
Jag hejar givetvis på Martin K och hoppas se honom
fajtas i toppen framöver !!

tjabon
2008-04-23, 22:05
Grodan:
Det stämmer nog.
I mina B&K bilder (som är något år senare) så har Nasser betydligt mer massa
överallt.

edit: på Nasser-bilderna ovan är han ju nästan helt av-Trapzad !!!???

tp_88
2008-04-23, 22:39
Jag hejar givetvis på Martin K och hoppas se honom
fajtas i toppen framöver !!
Varför hejar du på den sämsta (eller näst sämsta) byggaren du någonsin sett? :)

Kwon
2008-04-24, 15:52

Förm för att han är svensk. :)

Halldin
2008-04-24, 16:38
Det är lite för mycket gnäll i denna tråden.

fonzie
2008-04-24, 16:49
Har Nasser sett ut sådär?! Jesus bubblegum!

Den enda jag kan komma på som är underskattad (förutom Kovacs) skulle nog vara Dorian. Visst, apgrova vader och rygg. Dock en saftig svällbuk samt övriga avslitna muskler.

Nu när vi ändå pratar nya potential får vi inte glömma:

Evan Centopani

http://www.davepalumbo.com/2007%20Photos/Congrats%20at%20Nationals/images/evan6.jpg

Erik Fankhouser

http://www.erikfankhouser.net/images/full_QW5Q0577_HVFXIQZKGW.jpg

Inte på samma nivå som Kai och Phil. Men det dröjer inte länge. :)

PS. Alla som nämner Lee Priest i denna tråd kan lägga in sig på närmsta vårdcentral för akut avlivning! :banned

tjabon
2008-04-25, 16:47

Om Martin frågat mej: -Do I have potential?
Så hade jag sagt: -Go to the Kolozzeum forum and read !!!!

(Han är svensk, han tränar stenhårt, han kan bli bättre....)

Mass-Tech
2008-04-25, 16:59
PS. Alla som nämner Lee Priest i denna tråd kan lägga in sig på närmsta vårdcentral för akut avlivning! :banned

Självklart behöver man verken bröst, axlar eller rygg för att bli bra.

Viktor_Balck
2008-04-25, 17:15
TP88:

Ingen photoshop, har ett par klipp på Nasser, tror det var Arnold Classic runt 93-94 nåt då han var som bäst, han såg brutal ut då. Stor, hård och snygga linjer.

Angående kovacs så har han väl aldrig haft en speciellt estetisk fysik, dock så är bilderna som ligger i den här tråden inte speciellt rättvisa då han såg betydligt bättre ut tidigare i sin karriär. Bilderna är från Arnold Classic när han tävlade efter att inte varit aktiv på ett bra tag, om jag inte har fel.

Viktor_Balck
2008-04-25, 17:25
GeY6Fn6o5Bk

Det här är väl 96 eller nåt.

fonzie
2008-04-26, 15:38
Självklart behöver man verken bröst, axlar eller rygg för att bli bra.

Ligg med mig pussunge :)

32xroW4StZU

Ok, ok. bröst/rygg är kanske inte coleman size, men det han saknar över bröst/axlarna kompenserar han med sin totala avsaknad av GH-buk, samt ouofthisworld armar unt ben.