handdator

Visa fullständig version : Låt igår på IDOL. Bakgrundslåt.

_Robbie_
2006-08-30, 21:10
Igår tittade jag på Idol och när Mark in the park, hockeyspelaren i djurgården började rappa sittandes i en trappa så satte idol på en bakrundslåt som passade in i hans rappande. Vad hette den här bakgrundslåten? Borde vara en känd rapplåt.

/Robert

krilleh
2006-08-30, 21:13
Äh, skit i den:D

ja vill ha bakgrundslåten som spelades till den sexiga brunetten som kom vidare idag! typ hon var utanför och snacka lite om sig själv. att hon hade väntat 2 år på detta o blla bla bla.

_Robbie_
2006-08-30, 21:15
Äh, skit i den:D

ja vill ha bakgrundslåten som spelades till den sexiga brunetten som kom vidare idag! typ hon var utanför och snacka lite om sig själv. att hon hade väntat 2 år på detta o blla bla bla.

TV4 skulle fan skriva på hemsidan vilka låter de har med:P

AFanatic
2006-08-30, 21:24
Ja den är känd....och jag har glömt bort vad den heter. Det enda jag kommer på är en annan låt som var med: Audioslave - Be yourself. :Virro

Edit: Bra inlägg. :D

_Robbie_
2006-08-30, 21:27
Ja den är känd....och jag har glömt bort vad den heter. Det enda jag kommer på är en annan låt som var med: Audioslave - Be yourself. :Virro

Edit: Bra inlägg. :D

Bra låt där! :)
Kommer du inte ens ihåg en liten textrad eller så? inte ens ett ord?

Mago
2006-08-30, 22:43
Jag visste vilken det var när jag såg programmet, men det är glömt nu. :)

ManuelIT
2006-08-30, 22:45
Igår tittade jag på Idol och när Mark in the park, hockeyspelaren i djurgården började rappa sittandes i en trappa så satte idol på en bakrundslåt som passade in i hans rappande. Vad hette den här bakgrundslåten? Borde vara en känd rapplåt.

/Robert

tror du menar Dr.Dre - The Next Episode