handdator

Visa fullständig version : Greg Valentino på TV3 ikväll.

OggeP
2006-08-28, 11:11
http://www.tv3.se/index.php?option=com_content&task=view&id=7894&timetableid=876323

*popcorn*

Kwon
2006-08-28, 11:12
Skall ses!

hultman
2006-08-28, 11:13
Oj, grymma steroider som förstör hans armar!

OggeP
2006-08-28, 11:13
Dokument 3: Män, muskler och steroider
Gregg Valention har världens officiellt största biceps, de är fantastiska 69 cm i diameter. Gregg erkänner öppet att han använder sig av steroider, en bekännelse som inte bara skakat bodybuildarsamfundet, men också väckt oro för hans hälsa. En gång pumpade han sina armar så fulla med starka steroider att hanns vänstra muskel utvecklade blodansamlingar och tillslut sprack den. Denna strakt visuella dokumentär lyfter av locket på bodybuildarvärldens tabun. De har tigigare varit mycket förtegna om användandet av droger för att uppnå de fysiska attribut som syns på tävlingar. Filmen visar hur långt vissa personer är villiga att gå för att få tag i de droger de behöver och vilka risker de tar.

Användandet hos en enskild bodybuilder skakar nog inte direkt bodybuildarsamfundet. :D

SM i felstavnig btw?

Kwon
2006-08-28, 11:14
Användandet hos en enskild bodybuilder skakar nog inte direkt bodybuildarsamfundet. :D

SM i felstavnig btw?

Valention, strakt, vad hittade du mer? :D

EDIT: tigigare.

OK! Du har rätt Ogge

hultman
2006-08-28, 11:15
Jo, de blir nog säkert jätteförvånade. Kan Valentino ens klassas som bodybuilder? Skulle ju aldrig han en chans på att ens komma näst sist med sin syntholkropp.

Nitrometan
2006-08-28, 11:15
VAL-Volino!!!

Det ska jag kolla på.

Kwon
2006-08-28, 11:16
Jo, de blir nog säkert jätteförvånade. Kan Valentino ens klassas som bodybuilder? Skulle ju aldrig han en chans på att ens komma näst sist med sin syntholkropp.

Han hade bra fysik innan faktiskt.

Bra bygge. Han var seriös bodybuilder innan!

OggeP
2006-08-28, 11:17
Valention, strakt, vad hittade du mer? :D

Hanns, Gregg, tigigare :D

Cerberus
2006-08-28, 11:17
har sett den dokumentären för länge sen, jag stör mig otroligt på att inget nämns om synthol??!

Jag HATAR Gregg också.

hultman
2006-08-28, 11:18
Han hade bra fysik innan faktiskt.

Bra bygge. Han var seriös bodybuilder innan!

Ja, jag såg några bilder från honom som rätt ung. Tråkigt att han förstörde allt.

zonecapone
2006-08-28, 11:19
Once again..who cares? Fuck TV!

ZONE

Tricklev
2006-08-28, 11:24
Ska se:D

Piranha
2006-08-28, 11:27
Skall inte se.

Jävla spån som skor sig på sportens baksidor och sjunger ut i tv.

DÖDA !

Perscitus
2006-08-28, 11:27
Ser inte vitsen med att sitta där och förargas över okunskap, fördomar och idioti...

Nitrometan
2006-08-28, 11:43
Ser inte vitsen med att sitta där och förargas över okunskap, fördomar och idioti...
Att bli lika arg som en jwzrd?

Kwon
2006-08-28, 11:50

Vissa är lättroade!

Jag blir road när jag ser detta, inte förargad.

Han VET ju vad han håller på med. Han VILLE bli ett freak.

Trance
2006-08-28, 11:59
The most hated man in bodybuilding, var det ingen som läste den artikeln. Den var bra.

OggeP
2006-08-28, 21:31
Bump!

Here we go!

mystic[-_-]
2006-08-28, 21:43
Steve Michalik :sleep:

OggeP
2006-08-28, 21:46
Vilken opartisk och nyanserad dokumentär. :thumbup:

Dissector
2006-08-28, 21:49
Inte ett enda ord om just synthol än. Fast det kanske är av censur-skäl.
Tror dock lätt folk blandar ihop de olika steroiderna och tror att sina polare kommer se ut som Valentino efter att ha använt ryssfemmor.

Nåja. Det är inte det intressanta. Trevlig dokumentär. Inte sådär hemskt vanligt att se bodybuilding på TV =)

Krokodil
2006-08-28, 22:25
Spelar det nån roll vad han pumpade i sina armar? För mig gör det ingen skillnad iaf...

heltzonicka
2006-08-28, 22:27
Intressant men fan vilket skräp.
Roligaste inslaget var nog killen som skulle bli "störst och bäst" men såg ut som en räka.

everete
2006-08-28, 22:28
Krokodil, det är väl en väldig skillnad på att ta steroider och att pumpa in vätska under huden för att se stor ut?

Syntho l är väl ingen steroid??

Arne Persson
Hur som helst så är man mkt glad i dag, när man är lite äldre, att man har steroidmödisen kvar.

Doctor Snuggles
Vilken opartisk och nyanserad dokumentär. :thumbup:

Haha.... visst var det. *rolleyes*
Han är så jävla sjuk snubben, men ändå skön. Michelin-mannen.

Lasse Kongo
2006-08-28, 22:29
Jag tyckte Gregg var rätt skön, sen att han var en idiot och förstörde sig med synthol (vilket aldrig nämdes grrr) är en annan sak.

Steve M historia var ju lite småscary för den delen, har svårt att tro att det var lögn liksom.

I övrigt tyckte jag dokumentären var rätt ok, men jag förstår folk som preppar som tycker den är skit och helst inte vill se den för att sanningen gör ont.

Doctor Snuggles
2006-08-28, 22:30
Krokodil, det är väl en väldig skillnad på att ta steroider och att pumpa in vätska under huden för att se stor ut?

Enligt honom själv så tog han aldrig synthol utan gjorde direktinjektioner av (nån slags) steroider i musklerna.

Lasse Kongo
2006-08-28, 22:30
Hur som helst så är man mkt glad i dag, när man är lite äldre, att man har steroidmödisen kvar.

haha mannen med de bästa uttrycken :P

Krokodil
2006-08-28, 22:31

Javisst är det så, men för MIG är det skitsamma om det är syntol eller site injections... Skitfult och patetiskt oavsett!

nutz
2006-08-28, 22:31
Off topic:

Vad var det han drog ur muskeln med jättenålen? Det var :hbang:!

Coldsmith
2006-08-28, 22:33
men jag förstår folk som preppar som tycker den är skit och helst inte vill se den för att sanningen gör ont.

Sanning är en sak. Dokumentären där är nåt helt annat ;).

Lasse Kongo
2006-08-28, 22:34
Sanning är en sak. Dokumentären där är nåt helt annat ;).

Utveckla gärna.

Edit: är du på nu?

n1tro
2006-08-28, 22:36
fyfan michalik :hbang:. hann bara se ca 30 min , men det var det värt. ingen blir smartare av en sån här dokumentär, tvärtom man blir bara dummare av det. bara fler frågor, speciellt för folk som inte ens är insatta fyfan vad dom måste tro konstiga saker efter detta

n1tro
2006-08-28, 22:46
var kan man få tag på dokumentären`?

Krampus
2006-08-28, 22:57
Enligt honom själv så tog han aldrig synthol utan gjorde direktinjektioner av (nån slags) steroider i musklerna.
Enligt honom själv var han bäst i världen.
Enligt honom själv hade han världens bästa liv tills han åkte fast.
Enligt honom själv var det de dumma poliserna som tog hans bilar och nu körde omkring i dem.

Enligt mig är han fortfarande på tjack.

Coldsmith
2006-08-28, 23:01
Utveckla gärna.

Edit: är du på nu?

Du kan ju inte mena att dokumentären där gav en sansad och opartisk bild på fenomenet bodybuilding och steroider?

Om jag är på? Steroider? Nej. Måste jag vara det för att svara emot dig menar du? *screwy*

Yes
2006-08-28, 23:08
Det där kan näppeligen kallas för en dokumentär. Vad de gjorde var ju i princip att gräva fram några av de värsta tokarna och säga; "Titta! Det här är byggning och steroider!". Tycka vad man vill om steroider, men verkligheten är fan så mycket mer nyanserad.

everete
2006-08-28, 23:26
Javisst är det så, men för MIG är det skitsamma om det är syntol eller site injections... Skitfult och patetiskt oavsett!

Själva grejen att de inte berättar det gör en lite småsur.

Liten Men Fet
2006-08-28, 23:38
Jag såg lite av den och jag stör mig så oerhört på att den är så grymt oproffsig. Ska man visa hur farligt och otäckt steroider är kan man väl göra ordentligt research innan. Man kan ju iallafall nämna att han tryckt i sig andra saker också.
Sen störde jag mig hårt på att dom inte klarar av att ha samma text som ljud, kan ju inte vara så svårt när båda är på svenska. En liten smaksak är ju att det världens värsta kommentatorröst om man vill verka seriös.

Missförstå mig rätt, jag är emot all form av doping och missbruk av steroider men jag tror informationen biter bättre om den levereras väl.

Coldsmith
2006-08-28, 23:46
Jag såg lite av den och jag stör mig så oerhört på att den är så grymt oproffsig. Ska man visa hur farligt och otäckt steroider är kan man väl göra ordentligt research innan. Man kan ju iallafall nämna att han tryckt i sig andra saker också.
Sen störde jag mig hårt på att dom inte klarar av att ha samma text som ljud, kan ju inte vara så svårt när båda är på svenska. En liten smaksak är ju att det världens värsta kommentatorröst om man vill verka seriös.

Missförstå mig rätt, jag är emot all form av doping och missbruk av steroider men jag tror informationen biter bättre om den levereras väl.

Kunde inte sagt det bättre själv!

grisbil3n
2006-08-29, 00:05
Underhållande dokumentär, o Greg verkar mycket charmant.

Lucipha
2006-08-29, 11:11
Spontant känns det som att Greg Vallentino mest är hatad för att kliver på bodybuildingens ömma tå. Han synliggör Det som "sporten" i övrigt inte vill prata om.

krilleh
2006-08-29, 11:16
Smart farsa till grabben som säger att alla använder anabola för att bli så. Hur tänker han då igentligen? Klart grabben börjar använda de också, för det är ju exakt så han vill bli. Som dom.

L-Sami
2006-08-29, 11:16

Meningen med dokumentären var ju mer att avskräcka att ta steroider än att informera om hur det egentligen ligger till.
Vilket jag tycker är bra.

L-Sami
2006-08-29, 11:20
o Greg Valentino medverkade i dokumentären enbart för att tjäna stålar. En gold digger är alltid en gold digger. Snubben lär ju ha tjänat grymma stålar på den.

mr ruhl
2006-08-29, 13:25
nån som vet om den går i repris? ok valentino är en idiot men han har nog förstört sina armar för att bli känd och det har han ju lyckats med, ingen hade vetat vem greg valentino är om det inte hade varit för hans armar, förmodligen har han gjort sig en och annan krona på dom oxå, man kan ju jämföra det dom kvinnor som opererar in silikonbröst stora som basketbollar och gör sig pengar med hjälp av dom för att sen operera bort dom när dom anser sig vara nöjd ekonomiskt och med att vara känd..

Doctor Snuggles
2006-08-29, 13:26
Enligt honom själv var han bäst i världen.
Enligt honom själv hade han världens bästa liv tills han åkte fast.
Enligt honom själv var det de dumma poliserna som tog hans bilar och nu körde omkring i dem.

Enligt mig är han fortfarande på tjack.

Nja, det där stämmer inte riktigt, om man ska tro på vad han säger under "dokumentären". Fast det sista verkar troligt. ;)

Doctor Snuggles
2006-08-29, 13:29
Meningen med dokumentären var ju mer att avskräcka att ta steroider än att informera om hur det egentligen ligger till.
Vilket jag tycker är bra.

Snicksnack.
Det är samma sak som antidrog-propagandan. Om man sprider information som inte är sanningsenlig så förlorar man förtroendet. Effekten blir då snarare tvärtom.

Wennerberg
2006-08-29, 15:42
Finns det repris?

Glenner_84
2006-08-29, 15:50
Snicksnack.
Det är samma sak som antidrog-propagandan. Om man sprider information som inte är sanningsenlig så förlorar man förtroendet. Effekten blir då snarare tvärtom.

Precis så jag försökte förlara det i min steropid tråd för ett tag sen, Mycket bra ord. folk börjar undra (liksom jag). inte dock på att börja men varför dom inte bara spelar fram hela sanningen ist.

blekfet2
2006-08-29, 16:04
ahh vafan trodde den här posten var från idag, nu missade jag juh skiten. Satan!

Glenner_84
2006-08-29, 16:07
ahh vafan trodde den här posten var från idag, nu missade jag juh skiten. Satan!

Såg halva dokumentären, började kolla när psycot tryckte in nålar i sin arm å drog ut en massa levrat blod å skit. relativt intressant dokumentär men killen var helt rubbat enligt mig

blekfet2
2006-08-29, 18:27
Såg halva dokumentären, började kolla när psycot tryckte in nålar i sin arm å drog ut en massa levrat blod å skit. relativt intressant dokumentär men killen var helt rubbat enligt mig

hihi, ska försöka se om man kan få hem programet.

Tricklev
2006-08-29, 18:41
Spontant känns det som att Greg Vallentino mest är hatad för att kliver på bodybuildingens ömma tå. Han synliggör Det som "sporten" i övrigt inte vill prata om.

Samt att han framställer sig på ett sätt som bodybuildingen inte ser han som, han ses som en pajjas med synthol (eller site injections.. kk), medans han själv ser sig som världens mest vältränade och bästa kroppsbyggare genom tiderna.