Visa fullständig version : Metallica live på MTV
Har gått ett tag nu, står att det är live.
Vet inte hur mycket som är kvar...
STAY TRUE, STAY TALLICA
Var inte så mycket kvar tyvärr, nu ere en Korn konsert.
Skit på er!
r.i.p. Metallica (1983-1991)
MasterChief
2006-08-27, 20:13
Jepp, det var Rock Am Ring som gick i sommras. De körde den igår ikväll också. När de körde Master of Puppets så drömde jag tillbaka till fornstora dagar. Fan vilken bra musik de skrev på den tiden.
när jag såg det funderade jag på hur gammal Hetfield egentligen är. 70? ser ut att kunna slå Stones. :Virro
när jag såg det funderade jag på hur gammal Hetfield egentligen är. 70? ser ut att kunna slå Stones. :Virro
James är snygg!
Såg konserten både igår och idag :thumbup:
Jag var där :D
Orion tyckte jag var coolast, aldrig sett den live innan. Last Caress var också skön att höra :)
:devil:
var det inte första gången de körde orion live sen klippan dog?
Går det att starta en tråd om Metallica utan att någon tönt måste skriva att han tycker att allt de gjort de senaste 15-åren suger? Väx upp för fan!
var det inte första gången de körde orion live sen klippan dog?
Första gången dom spelade HELA ja. Dom har kört småbitar innan.
Går det att starta en tråd om Metallica utan att någon tönt måste skriva att han tycker att allt de gjort de senaste 15-åren suger? Väx upp för fan!
+96
:hbang: metallica/gnr :hbang:
tycker att James röst börjar bli lite lustig, han verkar typ howla mer än han sjunger... Fast det har han gjort sen typ mitten av 90-talet, så det är väl inget att oroa sig över :)
tycker att James röst börjar bli lite lustig, han verkar typ howla mer än han sjunger... Fast det har han gjort sen typ mitten av 90-talet, så det är väl inget att oroa sig över :)
Jaa, vettefan va som hänt. Möjligt till och med att det låter mer likt början av Metallica?:confused:
Iaf så sjöng han bäst sent 80-tal till början av 90-tal.
r.i.p. Metallica (1983-1991)
Var du ens född 1983 och hur mycket lyssnade du på Metallica 1991 när du var 3 år? *slap*
:thumbup:
Jag kom hem från jobbet precis när det slutade by the way *cry*
Jag kom hem från jobbet precis när det slutade by the way *cry*
http://www.youtube.com/watch?v=nl3V4os2osI
Där finns nog hela konserten tror jag!:thumbup: Börjar med Sanitarium.
haha. Nej något dylikt har jag då aldrig upplevt.. ;)
Ska kolla konserten nu. peace ffs.
http://www.youtube.com/watch?v=nl3V4os2osI
Där finns nog hela konserten tror jag!:thumbup: Börjar med Sanitarium.
Tnx!:hbang:
Här är setlisten om du vill se det i rätt ordning, annars kan ni pm:a mig så har jag hela konserten i bra kvalitet i en enda stor fil. *flex*
Date: Jun 3, 2006
Venue: Rock Am Ring Festival
Setlist:
Creeping Death
Fuel
Wherever I May Roam
For Whom the Bell Tolls
Fade to Black
Battery
Master of Puppets
The Thing That Should Not Be
Welcome Home (Sanitarium)
Disposable Heroes
Leper Messiah
Orion
Damage, Inc.
- - - -
Sad But True
Nothing Else Matters
One
Enter Sandman
- - - -
Last Caress
Seek and Destroy
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.