Strongman
2006-08-27, 10:39
tja, har blivit så av någon konstig anledning att jag mår lite illa på morgonen numera, eller är lite spänd i magen på något vis så jag absolut inte känner för att äta, första gången jag kände så var för någon vecka sedan, tänkte "fan jag måste ju äta" så slängde jag i mig lite filmjölk för jag hade hört det skulle vara bra för magen, det kändes redan liiite bättre så jag tog mig en macka med skinka eller något på, men efter inte ens halva mackan började jag må illa som fan och va tvungen att springa till toan o spy
nu är det int lika "allvarligt" längre på mårnarna men det är ändå lite spänt i magen, finns det något som kan lugna ner magen, funkar filmjölk t.ex?
Sen så undrar jag om det är bättre att käka t.ex stekt ägg, stekt potatis och kanske köttbullar/hamburgare eller liknande till frukost istället för mackor? (eller gröt)
nu är det int lika "allvarligt" längre på mårnarna men det är ändå lite spänt i magen, finns det något som kan lugna ner magen, funkar filmjölk t.ex?
Sen så undrar jag om det är bättre att käka t.ex stekt ägg, stekt potatis och kanske köttbullar/hamburgare eller liknande till frukost istället för mackor? (eller gröt)