Visa fullständig version : Nytt från Ruhl
Mass-Tech
2006-08-24, 18:24
http://img489.imageshack.us/img489/2044/986f0f48b8ap3.jpg
http://img489.imageshack.us/img489/1325/ruehlaug06101nr5.jpg
En tysk som behåller kläderna på, inte ofta man ser det
Otto GROV
2006-08-24, 18:25
hmm den där magen ser mycket mer slimmat ut än vanligt
Oj, helvete vad stor. Är väl svårt att bedöma hur han ligger till gentemot resterande proffs dock.
Skulle vara kul å se han på scen med den där färgen.
Edit: Eller är det bara ljuset som får hans arm att se väldigt blek ut?
Oj, helvete vad stor. Är väl svårt att bedöma hur han ligger till gentemot resterande proffs dock.
Hehe han är rätt stor i jämförelse med de flesta andra proffs med!:D
Wennerberg
2006-08-24, 19:44
bra skit
internethjälten
2006-08-24, 20:10
Ser ut att vara bra form på han, bara en sväng i solariet :thumbup:
paddanboy
2006-08-25, 01:04
Synd att han är så jävla ful. Annars har väll tyskar mest problem med att hålla händerna i styr *rolleyes* ...
Synd att han är så jävla ful. Annars har väll tyskar mest problem med att hålla händerna i styr *rolleyes* ...
Vad har hans utseende med något överhuvudtaget att göra?
"You´d hit it" om han var lite snyggare eller?
paddanboy
2006-08-25, 01:23
Vad har hans utseende med något överhuvudtaget att göra?
"You´d hit it" om han var lite snyggare eller?
Jag kan ju inte runka till hans bilder... det är väll det stora problemet.*cry*
Jag kan ju inte runka till hans bilder... det är väll det stora problemet.*cry*
Sudda över huvudet i photoshop och sätt dit Slartibartfast.
Så gör jag...
Sudda över huvudet i photoshop och sätt dit Slartibartfast.
Så gör jag...
+1, fast med Krampus ist för Slarti, i mitt fall! :devil: :thumbup:
+1, fast med Krampus ist för Slarti, i mitt fall! :devil: :thumbup:
:Virro :D
Han är ju tom större än Brad Pitt.
En liten amatörfråga från en som inte är så insatt i byggning: Ruhl verkar ju vara störst av alla proffsen (rätt?). Vad är det då som gör att Ronnie C vinner Mr O om Ruhl är större? Det har ju tidigare diskuterats vad som är estetiskt snyggast och då brukar det sägas att Mr O är en freak show där man bara ska vara stor.
paddanboy
2006-08-25, 09:23
Han är ju tom större än Brad Pitt.
En liten amatörfråga från en som inte är så insatt i byggning: Ruhl verkar ju vara störst av alla proffsen (rätt?). Vad är det då som gör att Ronnie C vinner Mr O om Ruhl är större? Det har ju tidigare diskuterats vad som är estetiskt snyggast och då brukar det sägas att Mr O är en freak show där man bara ska vara stor.
Ruhl är stor, men bland toppens topp har de väll en viss storlek. Sen beror det väll på längden vem som är störst-störst. Men jag tror knappast Ruhl är större än R.Coleman.
Nu är visserligen denna bilden från 2004. Jag tycker nog Rühl är aningen större än Coleman här
http://www.markus-ruehl.de/uploads/pics/2004c_mro04_3.jpg
Sämre axlar, sämre triceps, sämre framsida lår. Garanterat sämre rygg och sämre baksida lår och inte lika hård eller torr. :)
Ruhl är stor, men bland toppens topp har de väll en viss storlek. Sen beror det väll på längden vem som är störst-störst. Men jag tror knappast Ruhl är större än R.Coleman.
enl det jag sett av dom när dom posar brevid varann så är ruhl större än coleman i princip alla poser, sen vem som ser bäst ut är väl en annan sak..
Cerberus
2006-08-25, 13:36
Ruhl e större, men Coleman är mer komplett.
Deceiver85
2006-08-25, 14:53
Ruhl är säkert större än Coleman, men vad gör det när Coleman har dubbelt så bra definitition som Ruhl? Jag hejar dock helt klart på Ruhl...
Hoppas han kvalar till O i spanien sen kommer in i sin 04 form :thumbup:
Mass-Tech
2006-08-25, 16:26
Hoppas han kvalar till O i spanien sen kommer in i sin 04 form :thumbup:
Eller änno bättre, sin NOC seger form.
Eller änno bättre, sin NOC seger form.
That was TOO freaky, haha
Han har ruggigt bra biceps och trapz, men resten hänger ju inte med riktigt. Kålman är nog större i alla muskelgrupper utom dessa, och har dessutom bättre symmetri (förutsatt att man tycker att det är symmetriskt med ENORMA ben).
(Jag vet att symmetrisk är fel ord)
Mass-Tech
2006-08-25, 17:17
Han har ruggigt bra biceps och trapz, men resten hänger ju inte med riktigt. Kålman är nog större i alla muskelgrupper utom dessa, och har dessutom bättre symmetri (förutsatt att man tycker att det är symmetriskt med ENORMA ben).
Biceps, axlar,vader och trapzen framifrån är bättre än Colemans men BB handlar inte om att ha enstaka freakiga muskler, det är därför Ronnie/Jay/Dexter är bäst.
pragmatist
2006-08-25, 18:49
Den där snubben brukar styrketräna va?
Den där snubben brukar styrketräna va?
Han tittar in en stund ibland i hantelrummet efter sin jazzbalett.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.