Logga in

Visa fullständig version : Konstiga PM

Bolio
2006-08-23, 13:36
Varför får jag PM av en kille som hela tiden vill ha mina synpunkter på alla möjliga slags världsfrågor och konstant kallar mig för "proffstyckaren"? Gör han detta för att reta mig eller vad handlar det om egentligen? Jag svarar inte på några av dessa PM. Är det fler som råkar ut för detta fenomen? Det känns helt sinnessjukt.

King Grub
2006-08-23, 13:36
Du skulle bara veta vilka PM jag får. *screwy*

OggeP
2006-08-23, 13:37

Förlåt :em:

Nejv
sluta nu ljuga ihop saker bolio, är det mållgan som är i farten eller? ;)

Bolio

Haha. Ja, jag kan tänka mig det... Men jag är liksom ingen legend som du. Det här känns bara sinnessjukt. Det är samma kille hela tiden också. Nu senast skrev han vad mina åsikter var om "Dr. Saddams rättegång"... :Virro

Krampus
2006-08-23, 13:38
Ok, jag ska få Slarti att sluta...

Nitrometan
2006-08-23, 13:41
Varför får jag PM av en kille som hela tiden vill ha mina synpunkter på alla möjliga slags världsfrågor och konstant kallar mig för "proffstyckaren"? Gör han detta för att reta mig eller vad handlar det om egentligen? Jag svarar inte på några av dessa PM. Är det fler som råkar ut för detta fenomen? Det känns helt sinnessjukt.
Det kanske är en beundrare som försöker ragga men inte riktigt vågar.

jwzrd
2006-08-23, 13:43
Men fan bolio, du behöver ju inte berätta om mina sextrakasserier för alla? :/

Bolio
2006-08-23, 13:44