Logga in

Visa fullständig version : Konstiga PM

Bolio
2006-08-23, 13:36
Varför får jag PM av en kille som hela tiden vill ha mina synpunkter på alla möjliga slags världsfrågor och konstant kallar mig för "proffstyckaren"? Gör han detta för att reta mig eller vad handlar det om egentligen? Jag svarar inte på några av dessa PM. Är det fler som råkar ut för detta fenomen? Det känns helt sinnessjukt.

King Grub
2006-08-23, 13:36
Du skulle bara veta vilka PM jag får. *screwy*

OggeP
2006-08-23, 13:37

Förlåt :em:

Nejv
sluta nu ljuga ihop saker bolio, är det mållgan som är i farten eller? ;)

Bolio

Haha. Ja, jag kan tänka mig det... Men jag är liksom ingen legend som du. Det här känns bara sinnessjukt. Det är samma kille hela tiden också. Nu senast skrev han vad mina åsikter var om "Dr. Saddams rättegång"... :Virro

Krampus
2006-08-23, 13:38
Ok, jag ska få Slarti att sluta...

Nitrometan
2006-08-23, 13:41
Varför får jag PM av en kille som hela tiden vill ha mina synpunkter på alla möjliga slags världsfrågor och konstant kallar mig för "proffstyckaren"? Gör han detta för att reta mig eller vad handlar det om egentligen? Jag svarar inte på några av dessa PM. Är det fler som råkar ut för detta fenomen? Det känns helt sinnessjukt.
Det kanske är en beundrare som försöker ragga men inte riktigt vågar.

jwzrd
2006-08-23, 13:43
Men fan bolio, du behöver ju inte berätta om mina sextrakasserier för alla? :/

Bolio
2006-08-23, 13:44
Jag hoppas verkligen att jag inte har gjort mig känd här för att anklaga någon för att vara rasist eller främlingsfientlig, men den här gången misstänker jag tammefan att det handlar om det, och då är det isåfall för första gången här på kolozzeum. Personen skickade t.ex. ett PM förut med någon dansk studie om hur blatekulturer inte går ihop med västerländsk kultur och ville veta "min synpunkt" på saken. Alla PM handlar om samma sak, att jag är en "proffstyckare" och förespråkar "mångkultur" (jag har mig veterligen inte förespråkat någon kultur alls), och varje PM fullkomligt lyser av hat. Det är lite löjligt så personen som känner sig berörd får mycket gärna sluta. Jag kommer inte att svara därför att hans PM helt enkelt inte håller tillräckligt hög klass. Ressentimentetsmänniskor göra sig icke möda med att skriva PM till mig. :)

Bolio
2006-08-23, 13:45
Det kanske är en beundrare som försöker ragga men inte riktigt vågar.

Nja, tyvärr inte. Jag har skitit i det ett bra tag nu, men det är rätt störande. :)

jwzrd
Jag hoppas verkligen att jag inte har gjort mig känd här för att anklaga någon för att vara rasist eller främlingsfientlig, men den här gången misstänker jag tammefan att det handlar om det, och då är det isåfall för första gången här på kolozzeum. Personen skickade t.ex. ett PM förut med någon dansk studie om hur blatekulturer inte går ihop med västerländsk kultur och ville veta "min synpunkt" på saken. Alla PM handlar om samma sak, att jag är en "proffstyckare" och förespråkar "mångkultur" (jag har mig veterligen inte förespråkat någon kultur alls), och varje PM fullkomligt lyser av hat. Det är lite löjligt så personen som känner sig berörd får mycket gärna sluta. Jag kommer inte att svara därför att hans PM helt enkelt inte håller tillräckligt hög klass. Ressentimentetsmänniskor göra sig icke möda med att skriva PM till mig. :)

HAhahaha är det Paddanboy?

Pepz
det märkligaste PM jag fått:

Hi Peter,
I've seen some pictures of you on this forum and I want to ask you if you would be interested in doing a sport-model shooting in Germany for building your website or just for fun. Please contact me. My adress is: "xxxxxxx@web.de"

Best wishes to Denmark,

Marc (Düsseldorf, Germany)

från en nollpostare

Bolio
Men fan bolio, du behöver ju inte berätta om mina sextrakasserier för alla? :/

Hoho, I wish. Dina PM blir jag glad över, fastän de alltid på något sätt handlar om min penis. :/

Bolio
2006-08-23, 13:46
HAhahaha är det Paddanboy?

Hehe, jag avslöjar inga nicks. Spelar ingen roll vem det är ens. Personen får dock mycket gärna sluta. :)

jwzrd
2006-08-23, 13:47
Hoho, I wish. Dina PM blir jag glad över, fastän de alltid på något sätt handlar om min penis. :/

:\

heltzonicka
2006-08-23, 13:49
Jag får bara en massa mails från stalkers, det kan väl bero på att jag kör taxi

Nejv
2006-08-23, 13:50
Nu hänger jag inte med, är denna personen... Vad ska man säga, FÖR eller EMOT mångkultur? Försöker han komma med motargument eller försöker han lära sig din argumentationsteknik?

Bolio
2006-08-23, 13:53
Nu hänger jag inte med, är denna personen... Vad ska man säga, FÖR eller EMOT mångkultur? Försöker han komma med motargument eller försöker han lära sig din argumentationsteknik?

Emot såklart. Han försöker inte argumentera alls utan "förlöjliga" mig genom att kalla mig för proffstyckare och fråga hur det går för "Dr. Saddam". För er som inte vet om det så åtalas Saddam just nu för att ha bedrivit ett folkmord på kurderna i Irak där han dödade över 188 000 kurder på bara några år och hans soldater våldtog tiotusentals kurdiska flickor och kvinnor. Det som är roligast är dock att jag inte ens svarar eller blir psykad. Varför skulle en okänd svensk kille på ett forum psyka mig för det när det finns miljoner turkar och araber som är stolta över dessa grejer? I dont give a fuck. :)

hultman
2006-08-23, 13:54
det märkligaste PM jag fått:

Hi Peter,
I've seen some pictures of you on this forum and I want to ask you if you would be interested in doing a sport-model shooting in Germany for building your website or just for fun. Please contact me. My adress is: "xxxxxxx@web.de"

Best wishes to Denmark,

Marc (Düsseldorf, Germany)

från en nollpostare

Hur slutade det? Kan man se dig med fastklistrad mustasch och fyllda orgokalsingar i någon gaytidning?

MilkmaN
2006-08-23, 13:59
hur länge mpstee man ha ha tränat för att inte kallas nybjörjare?

Ehm? Varför ställer du frågan till mig? Vad menar du? Vad vill du? :)

svar: Ett år kanske.

OKej. Men det va en som bänka 85 och därför de kalla han nybörjare jag har tränat 1.5 år tar 67.5 i bänk jag vill inte bli kallad nybörjare p.g.a 67.5 i bänk

jag frågade dig för du ser snäll ut på bilden och jag även gillar mjölk

...konstigaste jag fått iaf.

Hades
2006-08-23, 14:11
Bwahahahhaha! :laugh:

Nitrometan
2006-08-23, 14:16
bolio, du kan ju be nån modd säga till hono att sluta. Det kanske hjälper?

Piranha
2006-08-23, 14:17
Jag får också en massa konstiga av en Nina L

Skämt å sido, konstiga och påträngande PM skickas till närmsta moderator.

Bolio
2006-08-23, 14:18
Well yeah, jag tänkte det, men sen ville jag inte att snubben skulle få problem med moderatorerna innan han fick en chans att sluta. Min förhoppning är att denna tråd kan göra susen innan moderatorstöd behövs. :)

Klo
2006-08-23, 14:19
Detta PM var lite kul:

Quote:
är du också en som mobbar nybörjare?
Quote:
Originally Posted by Klo
Ursäkta?
Quote:
bara undra.. försöker du mobba mig nu lr

King Grub
2006-08-23, 14:20
Bästa/värsta jag fått är "I wanna B your fuckpuppet". Av en flicka, lyckligtvis, dock. :D

Annars har jag fått allt från friarbrev (jo!) via PM till nollpostare som har en mirakelprodukt och som t o m vill betala för att jag skall säga positiva utlåtanden om den. *screwy*

Bolio
2006-08-23, 14:22
Bästa/värsta jag fått är "I wanna B your fuckpuppet". Av en flicka, lyckligtvis, dock. :D

Annars har jag fått allt från friarbrev (jo!) via PM till nollpostare som har en mirakelprodukt och som t o m vill betala för att jag skall säga positiva utlåtanden om den. *screwy*

:laugh: :laugh: :laugh:

Klo
2006-08-23, 14:24

aaaahahaha klockrent :laugh:

I nästa Body kan du kanske skriva om fet snabbmats förträfflighet vid deff mot rimlig betalning :D

L-Sami
2006-08-23, 14:29

Haha :laugh:

mela
2006-08-23, 14:32
Jag vill också få konstiga PM :(

AngelLove
2006-08-23, 14:32
Grubben, du skulle aldrig postat bilder på dig själv... Innan dess var du bara en bot som inte fanns ;)

Hades
2006-08-23, 14:36
Inte på kolozzeum, antar jag? :D

Yes
2006-08-23, 14:39

Jag vill också få sådana PM! :(

Dags att låta håret växa, läsa forskningsrapporter och lära mig allt som finns att veta om proteinsyntesen. :D

grabben i skogen
2006-08-23, 14:41
Vad är meningen med denna tråd? Är det bara för att Bolio ska visa hur uppmärksammad han blir?*whatever*

dared
2006-08-23, 14:42
Jag vill också få konstiga PM :(

Få se vad jag kan fixa fram. :Virro

Tolkia
2006-08-23, 14:48
Vad är meningen med denna tråd? Är det bara för att Bolio ska visa hur uppmärksammad han blir?*whatever*
Eller kanske att personer som känner sig orättvist åsidosatta skall få ett gratis tillfälle att rage:a loss lite?

grabben i skogen
2006-08-23, 14:50
Eller kanske att personer som känner sig orättvist åsidosatta skall få ett gratis tillfälle att rage:a loss lite?

tycker du Bolio är åsidosatt?

King Grub
2006-08-23, 14:53

Det är ju inte direkt den mest meningslösa tråden på forumet...

Att du postar en sådan där kommentar visar ju bara att du verkligen bryr dig tillräckligt för att bli irriterad. :) Don't like it - don't read it.

paddanboy
2006-08-23, 14:57
Haha, samma sak för mig, fast jag får inga SVAR! :confused:

Emot såklart. Han försöker inte argumentera alls utan "förlöjliga" mig genom att kalla mig för proffstyckare och fråga hur det går för "Dr. Saddam". För er som inte vet om det så åtalas Saddam just nu för att ha bedrivit ett folkmord på kurderna i Irak där han dödade över 188 000 kurder på bara några år och hans soldater våldtog tiotusentals kurdiska flickor och kvinnor. Det som är roligast är dock att jag inte ens svarar eller blir psykad. Varför skulle en okänd svensk kille på ett forum psyka mig för det när det finns miljoner turkar och araber som är stolta över dessa grejer? I dont give a fuck. :)

Så du tror helt enkelt denne person gör detta för att psyka och förlöjliga? Det tror dessvärre inte jag... hoppas han slutar i varje fall!

jwzrd
2006-08-23, 15:02
Haha, samma sak för mig, fast jag får inga SVAR! :confused:

Så du tror helt enkelt denne person gör detta för att psyka och förlöjliga? Det tror dessvärre inte jag... hoppas han slutar i varje fall!

Jag tror han gör det för att han tror att han alltid har rätt (och för att han fick smörj av stora grabbar när han var liten).

paddanboy
2006-08-23, 15:05
Jag tror han gör det för att han tror att han alltid har rätt (och för att han fick smörj av stora grabbar när han var liten).

Jo, han är säkert mobbat, psykopat, utvecklingstörd, internetloser, hatisk, idiot också... vi måste gå vidare i detta ärende.

jwzrd
2006-08-23, 15:08
Jo, han är säkert mobbat, psykopat, utvecklingstörd, internetloser, hatisk, idiot också... vi måste gå vidare i detta ärende.

Ja verkligen. Hur tycker du vi går vidare ifrån att en mobbad utvecklingsstörd internetloser till hatisk psykopatisk idiot trackar människor han inte delar åsikt/hudfärg med?

Tolkia
2006-08-23, 15:09
tycker du Bolio är åsidosatt?
Det verkar som om tåget växlade in på fel spår där?

paddanboy
2006-08-23, 15:10
Ja verkligen. Hur tycker du vi går vidare ifrån att en mobbad utvecklingsstörd internetloser till hatisk psykopatisk idiot trackar människor han inte delar åsikt/hudfärg med?

Lurar med han på någon kolloträff där vi lastar på 400 kg på bänken när han inte ser, så hela huvet går av... eller maler ner han till köttfärs och gör en stor köttbulle av alltihop. Eller så bannar vi han.

Hatar verkligen sådana människor.

Nitrometan
2006-08-23, 15:10
Jag tycker att man bannar personen ifråga.

jwzrd
2006-08-23, 15:12
Lurar med han på någon kolloträff där vi lastar på 400 kg på bänken när han inte ser, så hela huvet går av... eller maler ner han till köttfärs och gör en stor köttbulle av alltihop. Eller så bannar vi han.

Hatar verkligen sådana människor.

Nja, inte behöver han bannas, men väl kammas!

paddanboy
2006-08-23, 15:14
Nja, inte behöver han bannas, men väl kammas!

En snyting skulle han behöva också.

jwzrd
2006-08-23, 15:54

Det är nog alla överrens om.

MilkmaN
2006-08-23, 16:05

ett, två, tre - PROPP!

Cerberus
2006-08-23, 16:42
kan inte folk skicka konstiga PM till mig också *cry*?

Vill också va poppis :D

Baan
2006-08-23, 16:47
jag har seriöst försökt skicka konstiga pm:s men jag har inte lyckats få någon att inte svara på någon av mina pm :(

Herkulez
2006-08-23, 17:32
det här är ett av alla skumma mejl jag får.

tack herkulez min gud för att du pm:ar mig alla svar jag skriver på kolo, utan dig hade jag haft noll post

Lilla Brynolf
2006-08-23, 18:59

:D :bow:

Piranha
2006-08-23, 19:27
Det här PM'et kom ifrån kåt anonym nollpostare för en vecka sen kanske.

Samma avatar som idag kan jag säga.

Ungtupp:
wow
ere du på bilden?

Nitrometan
2006-08-23, 19:29
Det här PM'et kom ifrån kåt anonym nollpostare för en vecka sen kanske.

Samma avatar som idag kan jag säga.

Ungtupp:
wow
ere du på bilden?
Och vad svarade du? :confused:

Piranha
2006-08-23, 19:37
Och vad svarade du? :confused:

Jag skickade en offseason bild på Jwzrrzzd sen fick jag aldrig mer nå svar.

HenrY
2006-08-23, 19:38

Ahh det gamla hederliga "skicka-bild-på-Jwzrd" tricket för att bli av med stalkers på internet! Mycket använt världen över!:thumbup:

Bolio
2006-08-23, 19:39

Jag gillar hur du använder uttrycket "offseason" som om det någonsin hade funnits en motsats. :D

HenrY
2006-08-23, 19:41
Jag gillar hur du använder uttrycket "offseason" som om det någonsin hade funnits en motsats. :D

Sant, offseason för oss andra är onseason för Jwzrd!:D

Piranha
2006-08-23, 19:54
Sant, offseason för oss andra är onseason för Jwzrd!:D

ha ha ha..

In season?

Slimfit
2006-08-23, 20:21

Bwhahaha, det där var fan det roligaste eller mest patetiska jag läst på kolo hittills, jag vet bara inte vilket :laugh: :laugh: *rolleyes*

paddanboy
2006-08-23, 21:02

HAHA! har samma problem :thumbup:

Jobbig den där grub, måste svara honom på massa frågor hela tiden... vet inte vart han sedan gör av med dem... jag använder dem som dasspapper.:D

Helena B
2006-08-23, 23:35
Detta är väl ett av dom konstigaste jag har fått. Kan berätta att det var från en känd medlem.

Ja smaken är som baken, det är skönt att få den där ibland? :em:

raZmus
2006-08-23, 23:47
Skriver Grub i Body?

Big_Vik
2006-08-23, 23:56
jag har seriöst försökt skicka konstiga pm:s men jag har inte lyckats få någon att inte svara på någon av mina pm :(

Ja, var nog några av de skummare PM:en jag fått iaf. :D

:cheers:

no1fitness
2006-08-24, 00:15
:laugh:
Denna tråden är ju grymt kul.
Jag kan tyvärr itne bidra med något, men lägg ut fler exempel ni som kan. :D

MacLeod
2006-08-24, 00:18
Skulle det skada att skriva vem det är som skickar PM o emailen?
Det är väl bara att hänga ut dom så att dom får stå till svars?

aliquis
2006-08-24, 00:24
Jag vill också få konstiga PM :(Jag vill få grubs pm :D

Mago
2006-08-24, 00:53

Hahah. Tror jag väckte halva kvarteret nu. :laugh:

Callister
2006-08-24, 01:06
Jag har fått pm två ggr och det handlade båda gånger om penisar. :Virro

Sedan brukar King Grub svara på mina pm, han är snäll.

King Grub
2006-08-24, 05:25
Skriver Grub i Body?

Ja.

Bronkitkorv
2006-08-24, 05:59
Den som skickar underliga meddelanden måste ju vara helt sinnessjuk ju. Hur kan man skicka konstiga meddelanden *screwy*

krilleh
2006-08-24, 06:38

hahahha, ni är för sköna :D

krilleh
2006-08-24, 06:39
Ja.

coolt. kanske man ska börja köpa tidningen ;)

Longshot
2006-08-24, 06:44
coolt. kanske man ska börja köpa tidningen ;)

Tror han bara skriver på forumet men jag kan ha fel. :)

Underhållande tråd förövrigt *popcorn*

OggeP
2006-08-24, 06:46
Tror han bara skriver på forumet men jag kan ha fel. :)

Underhållande tråd förövrigt *popcorn*

Ja du har fel, Gruben skriver i tidningen. :)

Longshot
2006-08-24, 06:56
Ja du har fel, Gruben skriver i tidningen. :)

:thumbup:

Cerberus
2006-08-24, 08:41
omg!! Bronkitkorv vill äta min brödrost! SKITKONSTIGT! :D

Bolio
2006-10-11, 23:28
Nu får jag konstiga PM igen. Baan skrev PM nyss och frågade vad jag går på just nu. :Virro

Baan
2006-10-11, 23:28
Ja, tillskott och sånt, det är väl inte konstigt?

Edit. Ja, handen på hjärtat så skickar jag en del konstiga pms.

skaparn
2006-10-11, 23:59
Nu får jag konstiga PM igen. Baan skrev PM nyss och frågade vad jag går på just nu. :Virro

Vatten? Ledsen, men du blir inte den första.

bertbert
2006-10-12, 00:49
Ja.

Tror han bara skriver på forumet men jag kan ha fel.

:smash:

Löjtnant Blank
2006-10-12, 00:55
Baan, varför är du alltid så jobbig? Är det ett släktdrag eller förstår du inte bättre?

Baan
2006-10-12, 05:58
Baan, varför är du alltid så jobbig? Är det ett släktdrag eller förstår du inte bättre?

Ok.

Grisen
2006-10-12, 10:04

:laugh:

Nitrometan
2006-10-12, 10:15
Han är bosnier?

Baan
2006-10-12, 10:21
Ni är bra avundsjuka att skaparn och bölio fått ta del av min visdom... nåja kan inte sprida kärleken hur mycket som helst, den är inte ändlig¹!

¹Se Groggens inlägg om sex.

Jay-Z
2006-10-12, 10:23
Hej,

Vill du köpa steroider?

Grisen
2006-10-12, 10:26
Hej,

Vill du köpa steroider?

Hah! Är det sant?

Baan
2006-10-12, 10:28
Hej,

Vill du köpa steroider?

DEN SKULLE JU VARA PRIVAT!!!1

Jay-Z
Hah! Är det sant?

Japp. Bör tilläggas att det inte var på Kolo. :)

jwzrd
DEN SKULLE JU VARA PRIVAT!!!1

Skulle precis fråga om det var du som låg bakom det också :)

Jay-Z
2006-10-12, 10:29
Förstod inte att tråden vara Kolo-specifik. I så fall är jag nyfiken på vem på Kolo som vill bli Grubs fuckpuppet.

Baan
2006-10-12, 10:30
Skulle precis fråga om det var du som låg bakom det också :)

Dryga ut studiemedlen lite.

Niclaaas
2006-10-12, 10:40
Japp. Bör tilläggas att det inte var på Kolo. :)

fick också ett sånt PM samma dag som jag reggade mig på powerboard för flera år sedan...

Snake
2006-10-12, 11:22
"fan hade du ingen bättre bild på dig själv att lägga upp som avatar?

en bild där du intagit mindre alkohol ev andra droger? "

Groggen
2006-10-12, 16:34
De konstigaste pm:en som jag brukar få, är de som det står:

Autoreply, användaren finner dig oattraktiv och finner inget intresse i att besvara ditt närgångna och smått oförskämda pm. Du är numera spärrad från att kunna skicka några fler.

Såna pm tycker jag är lite konstiga :em:

regus
2006-10-12, 20:22
Förstod inte att tråden vara Kolo-specifik. I så fall är jag nyfiken på vem på Kolo som vill bli Grubs fuckpuppet.

Kan vara vem som helst!
jag menar, vem gillar inte långhåriga pågar som kan läsa varje artikel rakt ut ur huvudet baklänges, framlänges och handståendes som har publiceras på Pubmed sen 1994? :)