handdator

Visa fullständig version : Lumpen och träning

willis
2006-08-21, 22:33
Fick precis min mönstingskallelse och lumpen verkar grymt, men hur mycket tid över har man till träning i genomsnitt, eller skiljer det sig väldigt mycket beroende på vilken utbildning man går?
Jag antar att man kan ha med sig kosttillskott och diverse också?

n1tro
2006-08-21, 23:28
sorry men vill du göra lumpen pga det verkade grymt i reklamen man får med? :D

skämt åsido.. mina kompisar har lite tid över för träning, men inte så mkt som dom skulle vilja eftersom dom är så trötta efter dagsaktiviteterna

Wikner
2006-08-21, 23:30
När jag gjorde lumpen hade jag inge tid alls över, låg i fält från måndag-torsdag, sedan fredag var de vård, man hade inge kraft kvar till träning över huvudet taget. Låg inne som Lättaskyttesoldat.

Mental
2006-08-21, 23:35
som sagt, mycket beroende på tjänst, våra vänner bevakningssoldaterna på S1. AKA vaktlökar, hade ju en vecka i kuren och en vecka ledigt i rotation. så de kunde träna rätt mycket.

Liten Men Fet
2006-08-21, 23:36
Det finns tjänster som börjar vid 06 och slutar vid 23 sen ska det putsas. Sen finns det tjänster som börjag vid 08 och slutar vid 15 så det är omöjligt att säga.
Jag lyckades plocka på mig 6-7 kilo på 10 månader. Kunde oftast träna 3 gånger i veckan minst utöver fyspassen.

Longshot
2006-08-22, 06:23
Beror helt på tjänst. Mycket fält är inget hit alltså ;)
Ett råd om du inte är laktosintolerant är att häva i dig mjölk om du vill behålla muskler :)

//mjölkmissbrukare 05/06

willis
2006-08-22, 08:44
tackar för alla svar hittills!

sorry men vill du göra lumpen pga det verkade grymt i reklamen man får med? :D

Jag har suttit och läst på lumpen.nu om en del olika utbildningar, vissa av dom verkar roliga :thumbup:

Trekker
2006-08-22, 18:02
När jag gjorde lumpen hade jag inge tid alls över, låg i fält från måndag-torsdag, sedan fredag var de vård, man hade inge kraft kvar till träning över huvudet taget. Låg inne som Lättaskyttesoldat.

Var gjorde du lumpen då?