Visa fullständig version : Folk som lyssnar på synth/ebm/industriell
Jag behöver ha tag på folk som lyssnar på fiendflug, assemblage 23, funker vogt, vnt nation, spetsnaz (kanske), skinny puppy, :wumpscut:, elegant machinery, ohgr
osv, ett o annat av dem kanske jag inte behöver egentligen, några är säkert glömda...
Men men, om ni råkar falla in i kategorin lyssnare så kan ni väl höra av er för pm-utbyte ;), gäller även er som lyssnar på något väldigt liknande majoriteten av det där.
är det musiktips du är ute efter eller vad?
/msg anakata @ EFnet och säg att en kurd med stor penis hade berättat att du gillade samma slags musik som anniz.
/msg anakata @ EFnet och säg att en kurd med stor penis hade berättat att du gillade samma slags musik som anniz.Will do :D
Men anakatas lekstuga suger ju, om man går efter kvaliten på den blir man ju tveksam till om han kan få fram något ;)
är det musiktips du är ute efter eller vad?Jag tänkte mig mer demoex ;)
elegant machinery? :laugh: det är synthpop..
VNV nation är väl mer future pop.
Jag har lyssnat väldigt mycket på EBM förr, och har en del musik och minnen kvar så hör av dig om du vill.
är det musiktips du är ute efter eller vad?
Hot dates.
Jag lyssnar på sånt, men är inte speciellt insatt.
Testa Frontline Assemblys nya, skitbra! Särskilt låten där sångaren från Front 242 sjunger, Future Fail.
Jag har lyssnat väldigt mycket på EBM förr, och har en del musik och minnen kvar så hör av dig om du vill.
båda passar väl då ganska bra under kategorin synth?
Jag lyssnar på sånt, men är inte speciellt insatt.
Samma här, har precis börjat lyssna sönder assembledge 23.
Jag har lyssnat väldigt mycket på EBM förr, och har en del musik och minnen kvar så hör av dig om du vill.Jag har ingen koll på vad alla tramsgenrer kallas, jag hade bara skrivit "synth" egentligen, men jag lade till annat som last.fm råkade nämna. Jag skiter ärligt talat i vad genren kallas =P
Ni som svarar att ni lyssnar på det kan ni inte adda aliquis@link-net.org på msn eller något? Eller 60208991 på ICQ.
Ni som svarar att ni lyssnar på det kan ni inte adda aliquis@link-net.org på msn eller något? Eller 60208991 på ICQ.
Gå online på MSN då! *grr27*
Gå online på MSN då! *grr27*Jag byte os, ville ha tillgång till telefonen ;/
Nu behövs ni inte längre era snåla as½!
Fettecke
2006-09-05, 11:45
????
Jag behöver ha tag på folk som lyssnar på fiendflug, assemblage 23, funker vogt, vnt nation, spetsnaz (kanske), skinny puppy, :wumpscut:, elegant machinery, ohgr
osv, ett o annat av dem kanske jag inte behöver egentligen, några är säkert glömda...
Men men, om ni råkar falla in i kategorin lyssnare så kan ni väl höra av er för pm-utbyte ;), gäller även er som lyssnar på något väldigt liknande majoriteten av det där.
Min favoritkategori av musik :hbang:
Jag fick ju tag på lite musik senare såklart, och jag måste bara säga att VNV Nation måste göra bland den eller den bästa musik som kan skapas.
Holding on, beloved, standing, genesis, forsaken och de flesta andra titlar äger ju.
Slutet av standing nu, med pyttelite öl i kroppen, och det är nästintill underbart.
Front 242 - Headhunter. Världens bästa låt kanske =) Närå, men det är lite nostalgi iaf. 12 timmars bilkörning på natten mellan Göteborg och Örnsköldsvik med Headhunter på single repeat för att hålla mig vaken.
Vart helt störd när jag var tebax.
Front 242 - Headhunter. Världens bästa låt kanske =) Närå, men det är lite nostalgi iaf. 12 timmars bilkörning på natten mellan Göteborg och Örnsköldsvik med Headhunter på single repeat för att hålla mig vaken.
Vart helt störd när jag var tebax.Såg det i den andra synthtråden, men jag väckte denna istället, men var ju mer tips i den andra.
Får väl lyssna... men jag har den inte i den här installationen om inte annat. Men jag är öppen för förslag! :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.