Visa fullständig version : Äcklig film
Har sett halva The hills have eyes nu ( den nya versionen ).
:Virro den är äckli.
Wennerberg
2006-08-20, 22:04
Jag gillade den. Är det unrated du kollar eller?
Jag gillade den. Är det unrated du kollar eller?
But ofcource :)
Metal_boy_
2006-08-20, 22:05
Ska läggas på minnet. Kul med rysare :)
shadowfire
2006-08-20, 22:08
trailern verkade lovande iaf... sådana filmer är goa :)
Gillade den!
Skön nyversion på den gamla. Ibland blir faktiskt nyare versionen bättre än originalet.
Gillade den!
Skön nyversion på den gamla. Ibland blir faktiskt nyare versionen bättre än originalet.
Får bli nya motorsågs massakern näst, fast den sågades lite.
Humor i den pirre :D
hehe den är skitskön! han i rullstolen är gulligast :D
Lite Kwon-humor nästan! :D Lågt och pra, dock ej för lågt! :thumbup:
hehe den är skitskön! han i rullstolen är gulligast :D
Han i rullstolen hade haft mkt att tänka på! :devil:
High1ander
2006-08-20, 22:53
Den var inte sa acklig, var dock trevlig att det var folk har o dar som dog som man inte skulle tro skulle do... :)
Wennerberg
2006-08-20, 22:56
Den var inte sa acklig, var dock trevlig att det var folk har o dar som dog som man inte skulle tro skulle do... :)
Inte äcklig i så att man hoppar till, utan äcklig som i äcklig/osmaklig/rälig. Det är därför den blev så omtyckt från min sida, för den är mer rå än andra filmer, och för att den är så fint gradad
Nordenator
2006-08-20, 23:15
Så värdelös. Inte skrämmande, inte äcklig och def. inte alls sevärd. Jag skulle inte rekommendera denna filmen för någon. The Grudge var i särklass en av de sämsta skräckisarna jag sett, men den har fått en kompis i bottenligan.
Och jag uppskattar en film som inte endast är baserad på skrämselmoment, utan på känsla. Och inte heller är jag någon som tackar nej till lite splatter. Men den är bara dålig.
Jag gillade den helt klart, den påminner lite en "Dead end" eller vad den hette med inavlade skogsmän istället.
High1ander
2006-08-21, 01:21
Jag gillade den helt klart, den påminner lite en "Dead end" eller vad den hette med inavlade skogsmän istället.
Wrong Turn?
Du far val ta o se Texas Chainsaw Massacre: The Beginning, som kommer ut snart har i USA...
Wrong Turn?
Du far val ta o se Texas Chainsaw Massacre: The Beginning, som kommer ut snart har i USA...
Kommer även ut snart här i den lilla lilla byn... :)
Usch, för mycket whine och crybabies, jag menar vilken normal 12-16 åring skjuter inte en person som käkar upp sin mamma?
High1ander
2006-08-21, 02:43
Kommer även ut snart här i den lilla lilla byn... :)
Amerikat 4 oktbober, Finlandia 20e, Svea Rike vet ej.
Bronkitkorv
2006-08-21, 04:59
Mycket bra och annoelunda film faktiskt. Den slog an en sträng i mitt hjärta som inte många andra filmer gjort.
Gillade den skarpt, The Hills Have Eyes alltså.
fin skräckis, must have :eating:
det görs alldeles för lite skräckisar som skrämmer upp numera, mången är förjävla overkliga.
Lasse Kongo
2006-08-21, 19:33
Som sagt, tyckte varken den var otäck eller speciellt äcklig, bra som fan dock.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.