Visa fullständig version : Hyra film på nätet
Någon som har testat brafilm.com boxman.se etc
Hur bra funkar det får man filmerna snabbt brukar dom va repiga etc
Någon som har testat brafilm.com boxman.se etc
Hur bra funkar det får man filmerna snabbt brukar dom va repiga etc
Nej nej, funkar utmärkt.
Skulle de varit crap hade dom inte fått några fler kunder ju.
Niclaaas
2006-08-20, 11:11
jag har prövat brafilm, funkade riktigt bra. fanns mycket filmer, man fick dem snabbt och det var smidigt att skicka tillbaka. inga problem.
-Niklas-
2006-08-20, 11:14
testat brafilm. Billigt, riktigt bra urval av filmer samt att man får hem dem 1-2 dagar efter man beställt.
Dock fick jag bredband sen o fixade filmerna på annat håll då. ;)
testat brafilm. Billigt, riktigt bra urval av filmer samt att man får hem dem 1-2 dagar efter man beställt.
Dock fick jag bredband sen o fixade filmerna på annat håll då. ;)
Me 2 *innocent*
Jag har också testat och den enda nackdelen är att man spenderade för mycket tid med att se på film.
Det fungerar klockrent!
shadowfire
2006-08-20, 12:51
En del filmer från brafilm var repiga o gick inte o spela upp riktigt (särskilt de populära titlarna/nya filmer), men det var bara o anmäla det så skickade de en ny film direkt.... så det fungerade riktigt bra.
Perfekt om man är trött på att ladda hem filmer inspelade via telesync, med 2vägs stereoljud, pissdålig bild och svensk text gjord av fjortisar som skriver "dej o mej"....
Coldsmith
2006-08-20, 14:25
körde brafilm. Har inget annat är goda ord om dom. Det gick snabbt och smidigt. Man vände på kartongen typ när man skulle skicka tillbaka så var adress och porto där så man slipper allt knöl. Hur smidigt somhelst! Och billigt. Om man använder tjänsten vill säga. Vilket jag inte gjorde :D.. haha. Inte ti llräckligt iaf. Ser så sällan på film.
Men såg jag på film så.. absolut. då skulle jag köra på det säkert.
Runda Grodan
2006-08-20, 14:39
Hur skickas filmerna, med vanliga DVD-fodral eller utan? Jag har en liten brevlåda.
Kör med Bra Film o är jättenöjd, har alltid sett mycket på film och nu slipper man åka på stan o leta filmer o lämna tillbaka dom.
Till på köpet så är det ju billigare att hyra film på Bra Film än hos videohandlaren och sedan så har du ju filmen hemma så länge du vill.
Så jag skulle vilja fråga varför ska man inte hyra film på Bra Film för jag kan inte se några nackdelar alls?
Hyr tre filmer i veckan blir 12 filmer i månaden a 250 kr i månaden så alla förstår väl då att så jävla billigt är det ju inte på videobutiken.
Svar till Runda grodan,filmerna skickas i plastficka i ett tunt kartongfodral, bor själv i lägenhet med litet brevinkast och det är absolut inget problem.
Runda Grodan
2006-08-20, 15:29
Svar till Runda grodan,filmerna skickas i plastficka i ett tunt kartongfodral, bor själv i lägenhet med litet brevinkast och det är absolut inget problem.
Ok, tack för svaret. :thumbup:
Det verkar bra det här.
Jag skulle rekommendera att du tar ett "abonnemang" där du får ha minst 2 filmer i "omlopp"
Jag provade på brafilm.com och då fick man hyra en film i taget, och därför var det minst 2 dagars väntetid på varje film.
Med två filmer hemma blir det mindre väntan.
andreas
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.