Visa fullständig version : Vackra politiker får fler röster!
Dumleman
2006-08-19, 20:49
"– Ju vackrare en politiker är, desto högre röstandel, så precis som på arbetsmarknaden verkar man gynnas av skönhet också i politiken, säger Niclas Berggren, docent i nationalekonomi och forskare vid Ratio, Näringslivets forskningsinstitut i Stockholm." från http://www.sr.se/ekot/artikel.asp?artikel=919763. Det förklarar varför Göran P får så många röster :kinky:.
http://www.weine.se/images/bilder/orginal/persson.jpg
precis, det är anledningen till att jag tackade nej när dom frågade om jag inte ville bli politiker.
sorry, I just coldnt resist.
är tvungen att hålla min fana högt i den här frågan
Persson ser ut som skolans mobbade tjockis, som i början tog ut sin frustration genom att tortera sniglar och elda upp myrstackar - nu statsminister och ute efter hämnd på det svenska folket.
Han är väldigt lik en kille i Starzingers ^_^
Dock inte Hacka
High1ander
2006-08-19, 21:37
Vackra manniskor far lagre straff ocksa, sa lange brottet de inte begick gick ut pa att de utnyttja sin vackerhet.
Han är väldigt lik en kille i Starzingers ^_^
Dock inte Hacka
Doddo? :devil:
Vackra manniskor far lagre straff ocksa, sa lange brottet de inte begick gick ut pa att de utnyttja sin vackerhet.
tydligen får dom bättre betyg med och högre lön.
Ni förstår hur långt jag hade kommit om jag bara haft skönhet med!
precis, det är anledningen till att jag tackade nej när dom frågade om jag inte ville bli politiker.
sorry, I just coldnt resist.
är tvungen att hålla min fana högt i den här frågan
sluta nu vi har sett basketbilden :naughty:
Minns att det som ses som stilighet i en generation inte nödvändigtvis behöver betyda samma sak i en annan åldersklass.
allan
Ah, tur, finns ingen chans att någon röstar på Linda Trosing då...
Ah, tur, finns ingen chans att någon röstar på Linda Trosing då...
Inte efter den mindre hamstern hon opererat in i käften iaf *popcorn*
Inte efter den mindre hamstern hon opererat in i käften iaf *popcorn*
:laugh: Tycker hon dessutom ser ut som en arg liten hund i ansiktet på vissa bilder.
Fyyy på mig vad jag är elak...*slap*
:laugh: Tycker hon dessutom ser ut som en arg liten hund i ansiktet på vissa bilder.
Fyyy på mig vad jag är elak...*slap*
ja :D
hon va ju söt förr (har jag för mej iaf) fattar inte hur di tänker di små liven.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.