handdator

Visa fullständig version : Behöver Tips! vad ska man göra?

Masters
2006-08-18, 22:56
Tjenare!, Jadu.. har deffat under hela sommarlovet nu, plugget börjar på måndag.. jupp fått bort lite över 10kg.. har fortfarande lite fett kvar.. som jag måste få bort. väger 103kg just nu, ska väl väga 90kg för o se "normal" ut. Har gått runt och grubblat på om jag ska fortsätta och gå ner nu, runt 13kg.. eller bygga nu ett tag och sedan gå ner.. Men eftersom att man har blivit så svag nu så har ju det tagit lite på psyket, lite deppad blir man. när man har varit "svag" ganska länge. men är ju deppad för att jag är överviktig också :Virro vill ju få bort fläsket nu! men börjar tappa själva initiativet att fortsätta träna hårt..

Vad ska jag göra?:D Fåbort fläsket på runt2-3månader, eller Käka normalt nu och träna normalt och sedan göra det?.. Man drar ju ba ut på överviktstiden.. Svårt val:furious: kanske ska gå ner i vikt för o sen bygga på rejält?.. Help me:Virro :bow:

SPACEJAM
2006-08-18, 23:59
Gå ner och sedan bygg. Blir nog roligast så. Eller så styrketränar du och börjar köra konditionsträning i fettförbrännande syfte! På så sätt kanske du kan nå båda målen samtidigt.

Guddi
2006-08-19, 08:27
Du verkar ha hållt dig på en vettig viktnedgång/vecka (förutsatt att du började i juni ). Om du har tränat ordentligt under tiden så tror inte jag att du har tappat så mycket massa och då kommer du snabbt att få tillbaka styrkan när du börjar äta ordentligt igen.

Jag tycker att du ska fortsätta som du gör nu. :thumbup:

Masters
2006-08-19, 16:11
Okey, tack :bow: