Logga in

Visa fullständig version : Angående sjukdomar!

krilleh
2006-08-18, 20:02
Är det bara jag som blir sjuk nån dag efter en fyllekväll? Händer ju att man pussar runt på lite tjejer och dricker från samma glas osv osv.

jag har iaf endast blivit sjuk efter en riktig krogrunda, iaf det senaste året. Är det bara en slump eller kan det stämma? Isf vore det intressant att tänka att om man aldrig dricker, strular runt och håller hygienen eller vad man ska säga så borde man inte bli sjuk?

Tror jag har läst någonstanns att Grub skriver att han itne varit sjuk på år. Var dock ett tag sen men tycker detta kapitel är rätt viktigt då jag hatar att vara sjuk och vara ifrån träningen. Kosten brukar man ju inte hålla koll på så bra heller.

~nikita~
2006-08-18, 20:06
pussa en tjej i taget och håll dig till din egen drink så kanske det går bättre? ;) *flinar*

Kwon
2006-08-18, 20:08
pussa en tjej i taget och håll dig till din egen drink så kanske det går bättre? ;) *flinar*

Då blir det ju inte en riktig krille-krogrunda ju! :D

Slartibartfast
2006-08-18, 20:19
Det är värt lite baskilusker om du har sånt flyt på krogen. *flex*

Mental
2006-08-18, 20:48
Man blir ju lite småkrasslig när man exponerar sig för nya bakteriehärdar, logementssjukan kallades det i lumpen, nästan alla som ryckte in fick lite ont i halsen, lite hostiga och småhängiga, händer med barn i skolstarten med, och lika efter festivaler och andra tillställningar då man exponerar sig för mycket folk.

myggan
2006-08-18, 21:48
Det händer mig ganska ofta med.
Ett tag blev jag sjuk varje gång jag gick ut. Då gick jag inte ut på ett bra tag efter det.

Vet inte riktigt vad det beror på i mitt fall.

Angel
2006-08-19, 13:17
Du sänker ju ditt immunförsvar när du dricker samt massa bakterier så de e väl inte helt skumt