Visa fullständig version : Grattis på födelsedagen
Grattis till mig själv och Princy på vår delade födelsedag!
MasterChief
2006-08-18, 17:19
Fan, grattis Mathor. Du kryddar alltid Kolo med dina onormala inlägg. Käka tårta nu!
King Grub
2006-08-18, 17:33
Grattis! Och grattis!
http://www.cheesebuerger.de/images/midi/musik/g046.gif
Cerberus
2006-08-18, 17:34
grattis!!
grattis Princy!
Jk! mathor Åsse! Du regerar!
Catstyle
2006-08-18, 18:59
Grattis!
Får ta o grattulera, Mattias.
Jag känner mig manad att meddela att den här födelsedagen kändes som tagen ur en Lars von Trier-film. Hela middagen spårade ur och min släkt började bråka och alla hann åka hem innan tårtan kommit fram, nu sitter jag här för mig själv och sippar på en bitter öl. Det är riktigt komiskt egentligen. Jag älskar släkten!
Jag känner mig manad att meddela att den här födelsedagen kändes som tagen ur en Lars von Trier-film. Hela middagen spårade ur och min släkt började bråka och alla hann åka hem innan tårtan kommit fram, nu sitter jag här för mig själv och sippar på en bitter öl. Det är riktigt komiskt egentligen. Jag älskar släkten!
Fyfan, vicken trist födelsedag... :(
Har du lite backstory?
Fyfan, vicken trist födelsedag... :(
Har du lite backstory?
Nej inte direkt, gammal hederlig bitterhet mellan min mor och min halvsyster bara. Min (halv)syster sa att farsan började likna Ernst-Hugo Järegård, och då reagerade min mor som tyckte att hon helatiden pikade min far, att han inte var osårbar etc etc, så kontrade syster med sin bitterhet att min mor minsann också ständigt fäller elaka kommentarer om far etc etc. Väldigt fjantigt. Sedan hoppade självklart resten av släkten in på varsin sida i den otroligt patetiska diskussionen medan jag satt bredvid min likasinnade far och skämdes över situationen. Till slut sa någon något riktigt dumt så att det blev tyst, och då gick alla hem. Tack och hej! MEN JAG ÄR INTE BITTER!
Nej inte direkt, gammal hederlig bitterhet mellan min mor och min halvsyster bara. Min (halv)syster sa att farsan började likna Ernst-Hugo Järegård, och då reagerade min mor som tyckte att hon helatiden pikade min far, att han inte var osårbar etc etc, så kontrade syster med sin bitterhet att min mor minsann också ständigt fäller elaka kommentarer om far etc etc. Väldigt fjantigt. Sedan hoppade självklart resten av släkten in på varsin sida i den otroligt patetiska diskussionen medan jag satt bredvid min likasinnade far och skämdes över situationen. Till slut sa någon något riktigt dumt så att det blev tyst, och då gick alla hem. Tack och hej! MEN JAG ÄR INTE BITTER!Har hänt mig också, lite dumt varje gång :D
För övrigt: Tack för alla gratulationer! Glöm inte att gratulera alla andra som också fyller år idag!
Nej inte direkt, gammal hederlig bitterhet mellan min mor och min halvsyster bara. Min (halv)syster sa att farsan började likna Ernst-Hugo Järegård, och då reagerade min mor som tyckte att hon helatiden pikade min far, att han inte var osårbar etc etc, så kontrade syster med sin bitterhet att min mor minsann också ständigt fäller elaka kommentarer om far etc etc. Väldigt fjantigt. Sedan hoppade självklart resten av släkten in på varsin sida i den otroligt patetiska diskussionen medan jag satt bredvid min likasinnade far och skämdes över situationen. Till slut sa någon något riktigt dumt så att det blev tyst, och då gick alla hem. Tack och hej! MEN JAG ÄR INTE BITTER!
Skit-tråkigt :(
Jag som skulle säga, hoppas du hade en trevlig/lyckad födelsedag.
Fick du äta upp tårtan själv?
Hoppas nästa år blir bättre!
Skit-tråkigt :(
Jag som skulle säga, hoppas du hade en trevlig/lyckad födelsedag.
Fick du äta upp tårtan själv?
Hoppas nästa år blir bättre!
Jovars, tårtan får jag ju ensamrätt på! Det har ändå varit en trevlig födelsedag förutom det där dårå, så jag ska inte klaga. Fått uppmärksamhet av vänner och kollegor etc, så jag är ändå rätt nöjd. Det var bara en tragikomisk liten anekdot jag ville dela med mig av - riktig i-lands-Svensson-tragik!
Jovars, tårtan får jag ju ensamrätt på! Det har ändå varit en trevlig födelsedag förutom det där dårå, så jag ska inte klaga. Fått uppmärksamhet av vänner och kollegor etc, så jag är ändå rätt nöjd. Det var bara en tragikomisk liten anekdot jag ville dela med mig av - riktig i-lands-Svensson-tragik!
Ja precis, vafan kan de inte vara glada för din skull (födelsedagsbarnet) och fira det ist för att gnabbas.
När släkten väl samlas (för ett gott ändamål) så börjar de tjafsa istället..
Inte ens den respekten har dom!
Ja precis, vafan kan de inte vara glada för din skull (födelsedagsbarnet) och fira det ist för att gnabbas.
När släkten väl samlas (för ett gott ändamål) så börjar de tjafsa istället..
Inte ens den respekten har dom!
Äh, en klassiker!
Grattis till mig själv och Princy på vår delade födelsedag!
Gratis! När kommer babyn? :)
Gratis! När kommer babyn? :)
dduuuhhhh om 9 månader!!! *rme*
GRATTIS båda
Äh, det där händer ju varje julafton, är inte jul om ingen av systrarna börja gråta. Låter tragiskt men det är tradition :)
Grattis förresten!
Slartibartfast
2006-08-18, 23:14
Grattis till er båda!
Och skit i nojjiga släktingar. Ha en skön födelsedag istället! :thumbup:
Åh, tack allesammans! :) Och grattis i efterskott mathor!
Dubbelt sammanträffande att vi bor i Solna också. :thumbup:
Åh, tack allesammans! :) Och grattis i efterskott mathor!
Dubbelt sammanträffande att vi bor i Solna också. :thumbup:
Ni kanske är tvillingar! Twins separated at birth! :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.