Visa fullständig version : Nyttig information (ta upp anteckningsblocken nu!)
http://www.expressen.se/index.jsp?d=655&a=658639&i=20&g=0
Pepparkakssmurfen
2006-08-17, 20:37
Så om jag kommer 10ggr/dag gör jag av med 350kcal!!?
Deffen börjar idag!
Deffen börjar idag!
Klarar du av att runka upp 10 likstora satser per dag? Tror det blir ungefär 35 (20 i ditt fall för du är inte alfahane) första satsen, 25 nästa, 20, 15,, osv. tills det bara kommer nå halvgenomskinligt 11årings-smegma
Det är sant som dom säger.
Kolozzeum är som Pringles "once you pop, you can't stop"
Det är sant som dom säger.
Kolozzeum är som Pringles "once you pop, you can't stop"
det är Zafer här *kissass* Murat strejkar!
Deffen börjar idag!
Hahahahaha :laugh: :laugh:
Lätt, skippa cardio-passet och dra några handtrallor istället. :D
Blir också segare att komma när du gjort det 3 gånger. Så förbränningen till orgasmen ökar. Du lär ligga på skön kaloriförbränning efter 10 orgasmer.
Blir också segare att komma när du gjort det 3 gånger. Så förbränningen till orgasmen ökar. Du lär ligga på skön kaloriförbränning efter 10 orgasmer.
För att inte tala om all energi kroppen kommer göra av med för att försöka läka skavsåren.
Detta börs inte nämnas för tjejer.
King Grub
2006-08-17, 20:57
Siffran är 7 kcal i genomsnitt. Står t o m i Wikipedia, med referenser. 7 kcal per tesked, och en normal ejakulation är 0.2 - 1.2 teskedar stor.
viktor88
2006-08-17, 20:57
Detta börs inte nämnas för tjejer.
hahaha
Siffran är 7 kcal. Står t o m i Wikipedia, med referenser.King_Grub, mythbuster.
"Älskling, bulkar du?"
"Ja..?"
"Då kör vi!"
*spy* :D
För att inte tala om all energi kroppen kommer göra av med för att försöka läka skavsåren.
:laugh: :laugh: :laugh:
Siffran är 7 kcal i genomsnitt. Står t o m i Wikipedia, med referenser. 7 kcal per tesked, och en normal ejakulation är 0.2 - 1.2 teskedar stor.
Typiskt, aldrig skall det finnas några lätta vägar... :(
Fast själva "processen" borde bränna en del energi, om man kör hög intensitet under lång tid.
Typiskt, aldrig skall det finnas några lätta vägar... :(
Fast själva "processen" borde bränna en del energi, om man kör hög intensitet under lång tid.
Äsch, kör på tungt med få reps istället... för volym!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.