Visa fullständig version : vad har hänt med Jessica Alba?!
ManuelIT
2006-08-17, 16:19
http://www.idontlikeyouinthatway.com/2006/07/jessica-alba-is-hungry.html
känner knappt igen henne. hollywood har förstört henne*grr27*
King Grub
2006-08-17, 16:20
Ser ju normal ut. Anorektisk, som det stod där, är långt från hur hon ser ut. Den där minen dom fångat henne i på första bilden får ju vem som helst att se insjunken ut.
Catstyle
2006-08-17, 16:21
Exakt, ser normal ut.
Någon av alla (pseudo)ketodieter antagligen.
Hon har väl knappats varit mycket större än så :P
www.idontlikeyouinthatway.com]Hey[/url], look! The McRib is back!
Frän kommentar :D
Men ack så sorgligt att se henne i det skicket. Och jo hon har varit osmalare.
Det är väl typ se en normal tjej ser ut. Har inte sett någon på ett par år dock.
FÖÖÖR smal... Fy fan, bättre då hon hade lite kött på kroppen! en +10 kg skulle sitta perfekt.
ManuelIT
2006-08-17, 16:22
iofs. så är det rätt kassa bilder på henne, men hon ser ut att ha tappat vikt jämfört med när hon tex. var med i sin city
iofs. så är det rätt kassa bilder på henne, men hon ser ut att ha tappat vikt jämfört med när hon tex. var med i sin city
För att inte tala om när hon var med i Dark Angel.
Metal_boy_
2006-08-17, 16:25
Lunar-posen!
NiXPhoenix
2006-08-17, 16:25
Det är möjligt, men hur mycket? Hon har knappast varit mullig tidigare.
Hon har ju fortfarande bröst och så på de här bilderna... Nån har i och för sig skrivit att det är implantat, jag vet inte.
Från kommentarerna
"She doesn't look anorexic at all. I hate how gossipers constantly tag thin celebrities as anorexic. I actually have the disease, and it's kind of an insult to me."
J.Saarela
2006-08-17, 16:48
Tycker hon är lite mullig runt magen trots allt*spy*
Slartibartfast
2006-08-17, 17:15
hmmm..
Hon kunde gott plocka nåt kg ännu.
Helt klart, gillar inte detta ideal med att tjejer skall "ha något att ta i". Det är ju fett. 5-6 kilo till så blir hon kanske ok.
J.Saarela
2006-08-17, 17:23
Helt klart, gillar inte detta ideal med att tjejer skall "ha något att ta i". Det är ju fett. 5-6 kilo till så blir hon kanske ok.
Det är oftast killar med mullig tjej som säger så,för att det ska kännas bättre för dem själva.Att dom är ihop med en......ja ni förstår*spy*
Jessica kommer alltid vara gorgeous :love: :love: :love:
Jessica Alba borde äta, träna tungt och lägga på sig 70-80kg.
christian
2006-08-17, 17:58
Sådär extremt mycket har det väl inte hänt, ett par kg minus bara.
http://www.chinadaily.com.cn/entertainment/2006-04/05/xin_47040305144738612991.jpg
Fast nu jämför vi, återigen, en proffessionell "studiobild", med en "walk-by"-plåtning.
Hon såg bra ut i Fantastic Four
Sådär extremt mycket har det väl inte hänt, ett par kg minus bara.
http://www.chinadaily.com.cn/entertainment/2006-04/05/xin_47040305144738612991.jpg
Fast nu jämför vi, återigen, en proffessionell "studiobild", med en "walk-by"-plåtning.
Jaa vinklar, ljus och tjaffs gör ju allt. Sen skulle det inte förvåna mej ett dugg om tidningarna pillat lite på bilderna i skandalbefrämjande *popcorn*
"Aldrig har de svenska TV-tablåerna varit så överfyllda med matlagningsprogram som idag. Flera gånger om dagen syns kokande kastruller, fräsande stekpannor, och nedflottade fingrar grävandes runt i diverse smeter. Den nya matkulturen, med influenser från alla möjliga håll, har verkligen tagit fäste och blivit en del av svenskarnas vardag. Utvecklingen är minst sagt oroväckande.
De ideal som dessa program skapar är osunda och i förlängningen, anser jag, extremt farliga. Unga flickor luras att tro att det är fullständigt normalt att äta flera gånger per dag! Och det är inte acceptabel mat som selleri eller isbitar vi talar om, utan kaloribomber som fiskrätter, ugnsbakad aubergine, eller t o m köttsoppa.
Nu förstår jag givetvis – lika väl som alla andra med någon insikt i näringslära –att dessa TV-kockar och deras gäster naturligtvis inte i verkligheten äter det som ligger på tallrikarna. Två potatisar och upp mot sex köttbullar, plus grönsaker och sås, är självklart för mycket för normala människor att förtära på en gång. Ändå är det denna illusion de förespråkar, och ungdomarna får en totalt felaktig bild över hur farligt det är med mat.
Dessa ständiga matprogram ger mig ärligt talat kväljningar och spykänslor; men det är också det enda positiva jag kan säga om dem.
Tallrikar proppas med måltider som skulle kunna utfodra samtliga Miss World-deltagare under en vecka. Dessa enorma mängder mat skapar olustkänslor, särskilt med tanke på hur många som svälter i Afrika. Vill vi att Sverige, som har ett så överlägset informationssamhälle, ska hamna efter de starkt växande afrikanska länderna vad gäller livviktiga yrkesgrupper som gymnaster och fotomodeller? Det är så utvecklingen faktiskt ser ut idag.
Det är lika chockerande varje gång jag möter nya svenska modeller och tvingas ge dem de mest grundläggande tips för förhållandet till maten. Jag kan exempelvis beskriva hur de påbörjar veckan med en måltid på ett glas vatten, en gurkskiva, fem ärtor och en bit selleri på måndagen, och dessa flickor frågar sedan vad de bör äta på tisdagen. Dagen efter – när de intagit en sådan festmåltid på måndagen!
Om Sverige ska ta sitt ansvar för de flickor som växer upp idag bör vi verkligen ta en funderare på vad vi skickar ut för signaler. Modetidningarna gör sitt jobb någorlunda väl, men om inte public service tar sitt ansvar och börjar visa flickorna hur man exempelvis går vackert på catwalken eller sniffa kokain på ett värdigt sätt, så är situationen ohållbar.
Svenska folket måste nu fråga sig: Vill vi verkligen uppfostra en ny generation groteska fläskberg som TV4:s Nigella eller SVT:s Tina Nordström?
Jag trodde väl inte det."
Hur hon ser ut på TVn och på stranden är stor skillnad :P
Karl_alfred
2006-08-17, 22:10
Jessica kommer alltid vara gorgeous :love: :love: :love:
:thumbup:
bluelight
2006-08-17, 22:28
huh? jag fattar inte? ser bilder när hon är assmal bara?
Pudzianovski
2006-08-17, 22:32
http://www.hostmypiconline.com/images/80824jessicaalbalgjermainedupr%5B1%5D.jpg
http://www.hostmypiconline.com/images/80864jessicaalbalgjermainedupr%5B1%5D.jpg
http://www.hostmypiconline.com/images/80903jessicaalbalgjermainedupr%5B1%5D.jpg
Vem bryr sig vad som hänt med Jessica Alba egentligen..
Det som hänt Basshunter är ju mkt mer intressant!
Han kanske kommer slå i staterna!
DET mina goda vänner, är bra nyheter! :thumbup:
Hahaha, och någon sa att jag såg spinkig ut*screwy*
Jessica Alba har fått ett ansikte skänkt från ovan och en kropp tjejer skulle döda för.(kanske tränar och underhåller hon den 24 h/dag.. men ändå) Skulle hon väga 10 kg mer skulle hon vara FÖR perfekt.. Hon får gärna fortsätta vara spinkig:devil:
Doctor Snuggles
2006-08-17, 22:48
Ser fortfarande bra ut. Men ja, för smal.
Fast apropå hennes perfektion, tyckte det förut, men efter jag såg fantastic four så tyckte jag det var lite ridbyxlår över det hela.
Nu gillar jag romps men det ska inte se ut som höften ligger under rumpan. *rolleyes*
Überbiffen
2006-08-17, 23:41
Äckligt tanig.
Rock'nRoll
2006-08-17, 23:44
Jaa vinklar, ljus och tjaffs gör ju allt. Sen skulle det inte förvåna mej ett dugg om tidningarna pillat lite på bilderna i skandalbefrämjande *popcorn*
:eek: Hon är nästan för snygg där.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.