Visa fullständig version : Ny temavecka för avatarer
Nu är jag trött på förra temat, och känner mig nödgad att byta en dag tidigare än tänkt.
Veckans tema är:
HOMOEROTIK
Anmäl ditt avatarbyte i tråden, så att ingen missar det.
Catstyle
2006-08-17, 12:38
När kommer du sluta med detta?
Gjort!
Och ja, det är två pingvinhannar.
Nu är jag trött på förra temat, och känner mig nödgad att byta en dag tidigare än tänkt.
Veckans tema är:
HOMOEROTIK
Anmäl ditt avatarbyte i tråden, så att ingen missar det.
jag som precis bytt, nåja....(ser jag inte lite homo ut på bilden iaf?)
I'm in :)High five! http://www.vpsingles.com/pics/highfive.gif
bubbe: Klart underkänt på alla fronter. Jag anmäler dig för spam om du inte byter till en avatar som passar till temat.
High five! http://www.vpsingles.com/pics/highfive.gif
Ändrade signaturen också temaveckan till ära ;-)
Ahh, äntligen får jag göra mig av med Lars Ulrich virvel.
<-- Kanske inte så erotiskt, men väl så homo. De yngre får gissa vem. Kan ge ledtråden att den här mannen i mångt och mycket för oss satte standarden för gay-kultur.
Herkulez
2006-08-17, 12:44
kör själv med en mat-sex vecka.
Sluta spamma ffs. Den här tråden är bara för dom som vill vara med och leka.
I'm in!
Motivering: Jonas Gardell är jättehomo. Och bilden är rätt så erotisk :D
Sluta spamma ffs. Den här tråden är bara för dom som vill vara med och leka.
HÖRRU`!
Det här är inte "vem-vill-du-ligga-med-på-fourmet-BODY" och du är inte moderator här!
Det här är Kolozzeum - "Platsen för dig som tränar och vill spamma allmänt." Här tar vi hand om varandra och upplyser varandra om vårtat allmäntillstånd.
Säger Herkulez att han kör mat-sex-vecka, så gör han det och vi tar notis!!! Vi accepterar varandra, om än hur olika intressen vi må ha.. Pffft.. *whatever*
*SPAM!!*
HÖRRU`!
Det här är inte "vem-vill-du-ligga-med-på-fourmet-BODY" och du är inte moderator här!
Det här är Kolozzeum - "Platsen för dig som tränar och vill spamma allmänt." Här tar vi hand om varandra och upplyser varandra om vårtat allmäntillstånd.
Säger Herkulez att han kör mat-sex-vecka, så gör han det och vi tar notis!!! Vi accepterar varandra, om än hur olika intressen vi må ha.. Pffft.. *whatever*
*SPAM!!*
+1
Yes, jag byter till klassikern!
Whistler
2006-08-17, 13:05
[...]upplyser varandra om vårtat allmäntillstånd.
Vårtor? *rädd*
Ontopic: I'm in. Polygami FTW!
<--------- Im in
Rob Hallford is a gay-homosexuall.
"I´m your turbolover!!"
Ok NINA. I´m in...
Rob Hallford is a gay-homosexuall.
"I´m your turbolover!!"
Ok NINA. I´m in...
Halford äger !!
Mitt beslut att stänga av visning av avatarer är det bästa jag har gjort, ever.
Mitt beslut att sätta Yankee på ignore är det bästa... *rolleyes*
Herkulez
2006-08-17, 13:23
<--------- Im in
:bow:
Mitt beslut att sätta Yankee på ignore är det bästa... *rolleyes*
Det var din jävla gädda som gjorde det :D Den var för äcklig.
Heh, kolo är mer liberalt när det gäller avatarer än flashback. Trodde man inte. Kan snart inte surfa på jobbet längre, jobbigt att behöva jobba hela tiden istället.
Mass-Tech
2006-08-17, 13:31
När bild på Ronnies röv.
När bild på Ronnies röv.
När? Nu är ett bra tillfälle.
Heh, kolo är mer liberalt när det gäller avatarer än flashback. Trodde man inte. Kan snart inte surfa på jobbet längre, jobbigt att behöva jobba hela tiden istället.
Det är det inte ..
En del kommer åka här.
Nitrometan
2006-08-17, 13:38
När bild på Ronnies röv.
När? Var? Hur?
Bild?
När bild? När närbild?
Får ja tjonga upp en bild Mela skickade till mig på MSN när hon slätade av någon brud på en MUF-fest?
Ingen avatar att komma med, men jag måste säga att Herkans nya är en riktig höjdare. Satte kaffet i vrångstrupen när jag såg den :bow:
Då kanske jag inte behöver byta?
Herkulez
2006-08-17, 14:34
Det är det inte ..
En del kommer åka här.
mm hoppas det, vissa här går över gränsen hela tiden *grr*
När? Nu är ett bra tillfälle.
Det stavas diciplin!
:D
mm hoppas det, vissa här går över gränsen hela tiden *grr*
Din avatar är lätt vidrig...
Metallica
2006-08-17, 15:04
prideveckan har redan varit...
prideveckan har redan varit...Vi har inte Pride i skåne. Dessutom är brudarna i den här tråden snyggare, tror jag. Och vi har "The Hoff".
Angel: Klart du får, det där låter perfekt!
J.Saarela
2006-08-17, 16:45
Hultman är in oxå:thumbup: :thumbup: bra gaybild.
Får ja tjonga upp en bild Mela skickade till mig på MSN när hon slätade av någon brud på en MUF-fest?
Det är helt okej med mig. :D
Callister
2006-08-17, 16:46
David hasselhoff passar in denna vecka oxo. *flex*
Jag är med :D
Men bara för att många andra har brudar så har jag två rejäla män på min bild!
Herkulez
2006-08-17, 16:52
Hultman är in oxå:thumbup: :thumbup: bra gaybild.
:D :Virro
mikeman: det är en tribut till aliquis, saker han inte fått smaka på =)
Metal_boy_
2006-08-17, 16:56
Vi har inte Pride i skåne. Dessutom är brudarna i den här tråden snyggare, tror jag. Och vi har "The Hoff".
Angel: Klart du får, det där låter perfekt!
Så fan heller. Brudarna uppe i norr är fan så mycket snyggare än grötkäftarna där nere! :Virro
Metal_boy_
2006-08-17, 16:57
mikeman: det är en tribut till aliquis, saker han inte fått smaka på =)
Fy fan vilken jävla bild!:laugh: :laugh: :laugh:
Så fan heller. Brudarna uppe i norr är fan så mycket snyggare än grötkäftarna där nere! :VirroJao men jag menar ju lesbianerna. :D Fast va f-n vet jag. Jag har inte sett mer än bilder från Pride.
Min förra var ju det ju *cry*
Min förra var ju det ju *cry*
Fast nu bytte jag igen *popcorn*
Veckans tema är:
HOMOEROTIK
Anmäl ditt avatarbyte i tråden, så att ingen missar det.Jag tänker inte ställa upp på ditt trams längre.
Fast nu bytte jag igen *popcorn*Har de (hon åt vänster) inte lite väl utåtgående bröstvårtor?
mikeman: det är en tribut till aliquis, saker han inte fått smaka på =)Jag vet faktiskt inte om jag ens har ätit en riktig hamburgare någon gång.
Här är min http://i2.photobucket.com/albums/y13/MariaJohnsson/lebbokiss.jpg
Perfekt, jag behöver väl knappast byta för att passa in här? ;)
Perfekt, jag behöver väl knappast byta för att passa in här? ;)
Hehe den där avataren funkar i ALLA kategorier tydligen! :D
Doh, knåpade ihop en avatar, men törs inte ladda upp den. Vill inte orsaka folk sömnlöshet och illamående. *spy*
Spelar ingen roll att man måste manuellt knappa in url:en och att man skriver varningar tror jag. Jag får fundera ut nått nytt!
Slartibartfast
2006-08-17, 19:26
Kan vi ha en Brad Pitt-avatarvecka nästa gång?
Här är min http://i2.photobucket.com/albums/y13/MariaJohnsson/lebbokiss.jpgFin, men.... http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=1731598&postcount=16
Slartibartfast: Kan du inte välja en homoerotisk Brad-bild istället. Jag tror inte att en Brad-vecka skulle slå.
Eftersom det nästan bara är killar på kolo är ju min nya avatar lite homoerotisk.
Yes, jag byter till klassikern!Pma url till större format, tatu?
Jao.
Småler en aning när Tolkia (som skall vara en lite äldre förnäm och sofistikerad dam) säger Jao! :laugh: :thumbup:
mACKANNN
2006-08-17, 23:52
Done! :d
Smakar på den här ett tag.
Rock'nRoll
2006-08-18, 00:10
Kan vi inte ha en Dinosaur Jr vecka istället?
Smakar på den här ett tag.
Jag tycker inte att den är speciellt erotisk.
Nu byter jag ut den här:
http://img84.imageshack.us/img84/6044/homoerotikavatarzw0.jpg
mot den här:
http://img84.imageshack.us/img84/9950/emo1zc1.jpg
EMO guys kissing. :cool:
Bronkitkorv
2006-08-18, 06:41
Nej vad fan det går jag inte med på jag är homofob och stolt över det. Möjligen kan jag gå med på att skriva nåt homoaktigt i signaturen då !
Nej vad fan det går jag inte med på jag är homofob och stolt över det. Möjligen kan jag gå med på att skriva nåt homoaktigt i signaturen då !
Är du homofob för girl och girl action också? Annars är det ju ett vanligt kryphål. Jag har signaturerna avsträngda så tyvärr kan jag inte ta del av kollo-humor den vägen. *popcorn*
Rock'nRoll: lol
Bronkitkorv
2006-08-18, 06:49
Är du homofob för girl och girl action också? Annars är det ju ett vanligt kryphål. Jag har signaturerna avsträngda så tyvärr kan jag inte ta del av kollo-humor den vägen. *popcorn*
Rock'nRoll: lol
Hej alla homos, jag är en singel vampyr som bara gillar tjejer och nu vill jag hångla med Nina (och slicka hennes ***** )
Det är min signatur. Duger den eller ska jag ändra ?
Hej alla homos, jag är en singel vampyr som bara gillar tjejer och nu vill jag hångla med Nina (och slicka hennes ***** )
Det är min signatur. Duger den eller ska jag ändra ?Vad tror du själv? :MrT:
Bronkitkorv
2006-08-18, 06:56
Vad tror du själv? :MrT:
Jag tog bort det sista nu.
Jag tog bort det sista nu.Godkänt.
Bronkitkorv
2006-08-18, 07:43
Godkänt.
Jag kanske anstränger mej lite mer nu när jag fått kaffe i mej och letar efter en bild. Jag vill ju inte missa viktiga internet trender.
Bronkitkorv
2006-08-18, 07:51
En urtidsmänniska, Homo Eructus. Ganska nära utan att vara läskigt.
Jag tycker inte att den är speciellt erotisk.
Sant. Jag tror du får förenkla till nästa vecka. Jag klarar visst inte att uppfatta sammansatta ord så bra. Jag klarade iaf en av två möjliga!
EDIT: Bytte btw.
Löjtnant Blank
2006-08-18, 10:43
Jag bytte innan Nina drog igång den här kampanjen. Bara så ni vet. I'm a free agent. Jag gör inte som alla andra.
Jag bytte innan Nina drog igång den här kampanjen. Bara så ni vet. I'm a free agent. Jag gör inte som alla andra.
Bra där! Jag är bara whipped. :whipped:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.