Visa fullständig version : En nazze....
Plastkasse
2006-08-16, 22:06
Man tror fan inte att idioter som den här finns.... Men det gör dom http://www.youtube.com/watch?v=dpwxIIYmdSI
Hahahaha, vilet kräk. Det är så man tror att han skojar alltså.
tror inte han skojjar, det är det som är det värsta.
Plastkasse
2006-08-16, 22:12
Tobias Malvå heter han & det jävliga är att han inte skojar. Våldsammare idiot har väl aldrig funnits.
LOL vilken intervju, vem är damen på vänster sida? Modern?
Dissector
2006-08-16, 22:13
Kan upplysa om att han idag har hoppat av, och redan i den filmen som klippet är taget ifrån i slutet visar dom från en lite senare period när han har lagt av. Han verkar vara en ganska förnuftig kille idag, åtminstone till det man ser av honom i dokumentärer där han intervjuas efter sitt avhopp. Han förklarar precis hur det fungerade, med värvning och medlemskap i organisationerna och hur lite det i det stora hela hade med politik att göra. Har sett flera dokumentärer där han medverkar.
Men visst uttrycker han sig lagom lustigt i den där intervjun :D
Har du sett hela dokumentären? Hon som intervjuar umgås med 4-5 nazister under en längre period och lär känna dom ganska väl, och man följer under hela tiden deras samtal o.s.v. I slutet (som är gjort lite senare) har några av dom hoppat av helt, någon håller på att glida ur o.s.v.
Mycket intressant dokumentär.
Haha alla borde se hela dokumentären, man får sig många goda skratt :D
Kan upplysa om att han idag har hoppat av, och redan i den filmen som klippet är taget ifrån i slutet visar dom från en lite senare period när han har lagt av. Han verkar vara en ganska förnuftig kille idag, åtminstone till det man ser av honom i dokumentärer där han intervjuas efter sitt avhopp. Han förklarar precis hur det fungerade, med värvning och medlemskap i organisationerna och hur lite det i det stora hela hade med politik att göra. Har sett flera dokumentärer där han medverkar.
Men visst uttrycker han sig lagom lustigt i den där intervjun :D
Har du sett hela dokumentären? Hon som intervjuar umgås med 4-5 nazister under en längre period och lär känna dom ganska väl, och man följer under hela tiden deras samtal o.s.v. I slutet (som är gjort lite senare) har några av dom hoppat av helt, någon håller på att glida ur o.s.v.
Mycket intressant dokumentär.
Thanks for the clarification!
Tyckte hon verkade lite mer "close" än en vanlig intervjuare först.
Usch. Vi träffade en höög nazze som visade sin hakkors-tatuering och gjorde Hitlerhälsning två gånger om på det fullsmockade torget(!) i Krakow på kvällen samma dag som vi varit i Auschwitz, och det ligger inte sådär jättelångt borta. Han tyckte om svenskar - för de var vikingar, blod och att slåss med vapen (på riktigt).
"Jag tyckte han såg ut som en kommunist... Jag vet inte..."
:laugh:
"Jag tyckte han såg ut som en kommunist... Jag vet inte..."
:laugh:
Det är som att förkasta någons åsikter bara för att han/hon är sousse! :devil:
Mela - "Jävla Sousse!"
JK melish! all in good fun etc :thumbup:
Träffade killen i början på juni, verkar vara en väldigt lugn kille med fru och två barn. Han har numera ett annat efternamn också..
Catstyle
2006-08-16, 22:31
Han har ju varit "ganska" duktig på att fabricera en hel del som han sedan pratat om på föreläsningar, vilket genererat en del klirr i kassan.
Dissector
2006-08-16, 22:33
Han har ju varit "ganska" duktig på att fabricera en hel del som han sedan pratat om på föreläsningar, vilket genererat en del klirr i kassan.
Utveckla gärna...
Catstyle
2006-08-16, 22:35
Ni som såg Hannah i TV3 vet vad jag menar, han körde mest gamla klyschor där.
Men iaf, så blev han anmäld för att ha dubbelfakturerat de som han föreläste för, kan ha varit Expo, inte helt säker.
Usch. Vi träffade en höög nazze som visade sin hakkors-tatuering och gjorde Hitlerhälsning två gånger om på det fullsmockade torget(!) i Krakow på kvällen samma dag som vi varit i Auschwitz, och det ligger inte sådär jättelångt borta. Han tyckte om svenskar - för de var vikingar, blod och att slåss med vapen (på riktigt).
Sånt där verkar jävligt populärt i Polen.
Om man är lite i svart metall-svängen vet man ju att alla naziband kommer från antingen polen eller ukraina.
Sånt där verkar jävligt populärt i Polen.
Om man är lite i svart metall-svängen vet man ju att alla naziband kommer från antingen polen eller ukraina.
Jaså? Du menar att det är därför snubben bosätter sig nära Auschwitz (första tanke, borde inte han vara ganska hatad i Krakow?) och att vi inte träffade enda idioten i stan?
Jaså? Du menar att det är därför snubben bosätter sig nära Auschwitz (första tanke, borde inte han vara ganska hatad i Krakow?) och att vi inte träffade enda idioten i stan?
Har fått intrycket från bla denna tråd på ett annat forum också: http://ultimatemetal.com/forum/showthread.php?t=252246
Alltså för helvete, hur tom kan man bli i skallen egentligen ? *screwy*
viktor88
2006-08-16, 23:06
har för mig att den dockumentären heter "vem bryr sig"
Såg många i Paris också, finns ett ställe som heter Uberkampf där de brukade hänga.
Var en fransk bekant som berättade att en av hans vänner hade råkat ut för en incident med rakblad ganska nyligen där. (ett riktigt clown-leende)
Jag brukade ha lite nattliga promenader runt hela Paris (när allt var nytt) och brukade gå igenom både sydvästra och norra Paris.
Brukade gå genom Uberkampf på natten lite då och då på väg till Chatelet men ingenting hände, hade väl tur kanske (eller för bra Karma!)
Hände faktiskt ingenting under hela min vistelse i Paris som jag inte hade kontroll över [knock on wood, annars blir jag påkörd imorrn! :D]
Nu är det ju säkerligen vildare i Paris än när jag var där men ändå.
Det enda man saknar är träningspassen sent på natten/tidigt på morgonen i parkerna!
Wennerberg
2006-08-17, 07:06
Haha, det är från dokumentären "Vem bryr sig". Så jävla härlig. "Jag vet, jag hoppade en kille dubbelfota i huvudet me kängorna. Han höllt ju pu å bli där" Hahaha
Tror ni han googlar på sitt namn ibland? Ja, jag säger då ingenting, vill ju inte bli nersparkad eller nått. *cry*
//Nina - fegast på Kolozzeum?
Tricklev
2006-08-17, 07:35
Tror ni han googlar på sitt namn ibland? Ja, jag säger då ingenting, vill ju inte bli nersparkad eller nått. *cry*
//Nina - fegast på Kolozzeum?
:D
Fattade ungefär hälften av det han sa, men det räckte för att ge en viss bild.:MrT:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.