Visa fullständig version : Till serie-fantasterna
Bra serie som ej får missas!
Civil War!
http://img224.imageshack.us/img224/2094/civilwarbz4.jpg
King Grub
2006-08-15, 18:46
Marvels crossover känns lite tam efter DC:s Infinite Crisis, dock.
Marvels crossover känns lite tam efter DC:s Infinite Crisis, dock.
Utveckla! :)
Vad är Infinite Crisis, vad är det IC har som inte CV har etc osv?
Ok Grubben, googlade lite, men anser fortfarande att Civ War knäcker DC:s! :thumbup:
Slartibartfast
2006-08-15, 19:06
Ironman ska bli film! Tjoho! :hbang:
Skall Brad Pitt spela Tony Stark eller är du bara glad allmänt? :devil:
Slartibartfast
2006-08-15, 19:18
Skall Brad Pitt spela Tony Stark eller är du bara glad allmänt? :devil:
Om det vore så väl!
Nä, det är mäktigt som det är. Jag tycker Nick Lachey ska spela Stark:
http://i.realone.com/assets/rn/img/0/2/4/2/9962420-9962423-slarge.jpg
King Grub
2006-08-15, 19:55
Ok Grubben, googlade lite, men anser fortfarande att Civ War knäcker DC:s! :thumbup:
Utan att ha läst? Ok.
Både Marvel och DC brukar ha stora crossover någon gång om året, där en ramhandling spänner över dom flesta av förlagets titlar. Och den här gången har DC lyckats något alldeles fenomenalt och strukturerat om hela sitt universa till det bättre, till skillnad från Marvel, som presenterar en rätt förutsägbar handling, som verkar sträcka sig över för lång tid och för många titlar, där samma sak sägs om och om igen. Tycker jag.
Utan att ha läst? Ok.
Räckte med att läsa synopsis och vilka som var medverkande för att se att det inte var något för mig a la Riesen.
Superboy Prime.... snälla :laugh:
After a violent brawl through space, Superman and Earth-2 Superman defeated Superboy-Prime. Tragically, due to the injuries he suffered at the hands of his foe, Earth-2 Superman died!
Utan att ha läst? Ok.
Både Marvel och DC brukar ha stora crossover någon gång om året, där en ramhandling spänner över dom flesta av förlagets titlar. Och den här gången har DC lyckats något alldeles fenomenalt och strukturerat om hela sitt universa till det bättre, till skillnad från Marvel, som presenterar en rätt förutsägbar handling, som verkar sträcka sig över för lång tid och för många titlar, där samma sak sägs om och om igen. Tycker jag.
Marvel lyckas ju rätt ofta röra till det lite för mycket.. med antingen för många crossovers (se nu: Annihilation, Civ War) för tätt samt att dom låter de gå i en hel hög titlar samtidigt. Plottrigt.
Dock funkar Marvels universum bättre än DCs i aspekten att låta en hög karaktärer mötas för hoolabaloo. IMHO.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.