Visa fullständig version : Svensk byggardokumentär
Såg en dokumentär på svt tror jag för några år sen om en byggare som gjorde comeback, minns inte mycket mer än att han gick morgonpromenader och hade massa små lunchlådor. Hade vart kul att se igen, nån som vet vad jag menar?
Metal_boy_
2006-08-15, 17:07
Sista posen med Granis? Det var hans sista tävling.
Anders Granheim - Sista Posen hittade jag. Verkar vara den!
Kul att se nu ur ett annat perspektiv, visste noll om byggning och träning när jag såg den sist.
Anders Granheim - Sista Posen hittade jag. Verkar vara den!
Det är den ja.
Metal_boy_
2006-08-15, 17:28
Den är jäkligt bra. Jag är tveksam till att nån mer svensk kommer stå på en scen med en sån optimal fysik som han hade.
Kaboffastar
2006-08-15, 17:30
Den är jäkligt bra. Jag är tveksam till att nån mer svensk kommer stå på en scen med en sån optimal fysik som han hade.
Jag :cool:
Metal_boy_
2006-08-15, 17:33
Jag :cool:
Bara hoppas att du har dom perfekta linjerna och mata på :cool:
Kaboffastar
2006-08-15, 17:34
Bara hoppas att du har dom perfekta linjerna och mata på :cool:
Det har jag, har du inte sett mina bilder? *popcorn*
Metal_boy_
2006-08-15, 17:54
Det har jag, har du inte sett mina bilder? *popcorn*
Såg några när du höll på med deffen, men det var ju ett tag sen :D
Henrik Jansson är den som ligger bäst till. Men Granis var i en liga för sig. :bow:
Hmm, mitt förra inlägg försvann... ska låna filmen av en polare å se den ikväll anyway :cool: *popcorn*
Herkulez
2006-08-15, 18:08
det jag gillade mest med dokumentären var att dom vanliga svenssons fick en inblick i byggarlivet, att det inte bara är halvkriminella tokar som sitter hemma med släckta lampor och trycket testo och drar liner före dom drar och tränar, utan vanliga människor som tränar på sin fritid och äter 4 gånger mer än vad som är normalt.
Herkulez
2006-08-15, 18:09
Henrik Jansson är den som ligger bäst till. Men Granis var i en liga för sig. :bow:
japp, henrik är riktigt bra, men en granis kommer han aldrig bli. sveriges bästa byggare genom tiderna imo
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.