Visa fullständig version : Tv programspollen
Villket väljer du att se på om programmen går paralellt.
mythbusters och AC går ju på samma kanal? *slap*
mythbusters och AC går ju på samma kanal? *slap*
men du kan väl låssas då *slap*
men du kan väl låssas då *slap*
Har du plastmuskler? *slap*
Nä, just det! Därför tänker jag inte heller "låtsas"
Har du plastmuskler? *slap*
Nä, just det! Därför tänker jag inte heller "låtsas"
Lyfter du med bänktröja?
(case closed)
1. CSI
2. Jackass
3. Mythbusters
3 kanaler, 3 program = Ilandsproblem.
American Choppers ifall det var de enda valen, men jag lägger inte tid på att se nått av programmen. Ser knappt på TV alls iofs.
Skönt att man slipper passa tider med detta fräsiga Internet tillhanda.
Lyfter du med bänktröja?
(case closed)
***keps!
Mythbusters! Fast programen skiljer rätt mycket i kvalitet tycker jag, ibland är det bra, ibland är det mindre bra, men det är ändå BRA. ;)
EDIT: Bubbe vad söt du är på avataren!
Mythbusters! Fast programen skiljer rätt mycket i kvalitet tycker jag, ibland är det bra, ibland är det mindre bra, men det är ändå BRA. ;)
EDIT: Bubbe vad söt du är på avataren!
*kissass*
1. CSI
2. Jackass
3. Mythbusters
3 kanaler, 3 program = Ilandsproblem.
Ok om jag ska välja blir det Mythbusters!
Nordenator
2006-08-15, 10:01
Mythbusters - utan tvekan. :>
Tack för påminnelsen, måste dra och se s03.
-Niklas-
2006-08-15, 10:26
CSI för det mesta. Kanske Mythbusters om testar något verkligen intressant.
AC, alla gånger. CSI är fånigt överdrivet, och mythbusters verkar hitta på sina egna myter för det mesta. Motorcykelbyggarna är ju både underhållande och fantastiskt duktiga med svetsen.
Blir lätt American choppers!. Myt-spräckarna är iof också bra men känns lite halvtamt ibland. CSI har jag aldrig uppskattat, samtliga varianter är *spy*
SCI är ju science fiction.
Ifs var det någon som sa att det mesta går att göra rent tekniskt idag om man samlar upp hela världens kompetens på ett och samma ställe och ja, slår på några månader på tidsramarna.
Sen miami versionen där de skall springa runt å vara så jävla snygga hela tiden, alla vet ju att krimmare är kaffedrickande nervösa vrak utan social kompetens.
Bah
(edit: källan där var nog Pez i hans bästa kaffesvammel)
Väljer CSI alla dagar, jag har redan sett de flesta mythbusters och det verkar vara samma avsnitt som går i repris hela tiden.
AC roar mig inte eftersom de gör samma sak hela tiden: ska göra en mc, bråkar, larvar sig lite, fixar en hoj och alla blir nöjda. Dess emellan svär farsgubben så pip-maskinen i censorrummet blir glödhet, junior går och spänner sig och låtsas att han vet lika mycket som farsan och SAMTLGA narrator-voices de läser själva låter som innantillläsning. Visst, Spindelhojen, Branmanshojen och MIA-hojen blkev snygga, men programmen kunde varit kloner av varandra. Det var bara hojen som var ny.
Dessutom är de så taskiga mot den andre brorsan, han som är långhårig och ganska knubbig.
Kan inte välja mellan AC och Mythbusters.
CSI är det enda jag vet vad är :)
Aldrig sett Ac faktiskt, trots att jag är en mc nisse, så det får bli CSI (LV)
Dissector
2006-08-15, 14:16
American Choppers har jag sett så grymt mycket av, och mythbusters är bara roligt ibland. Därav, CSI. Skitkul program.
Trevlig med tuffingar som är både tekniker, utredare och superpoliser på samma gång :D
Gillar Las Vegas och Miami bäst där.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.