Visa fullständig version : Välja mobil
Vilken mobil ska man välja?
MOTOROLA SLVR L7 eller Sony Ericsson K610i eller någon annan i den prisklassen?
Jag är ute efter en liten mobil med bra batteritid, bra ljud och bra taltid. Jag bryr mig inte så mycket om extrafunktionerna så länge som mobilen fungerar bra. Är det någon som har en av de ovastående och vad tycker ni isåfall?
Jag har en motorola slvr l7, jag är helt galet nöjd..
kvalitetskänslan är enorm, den känns "solid" på något vis. Ljudet är jättebra och batteritiden lång.. :-9
En riktigt prisvärd telefon som är snygg som få, Köp den!
Motorolans har en touchscreen som väldigt lätt får fingeravtryck på sig. Det är det enda negativa med den telefonen. Och jag vill understryka VÄLDIGT lätt.
Motorolans har en touchscreen som väldigt lätt får fingeravtryck på sig. Det är det enda negativa med den telefonen. Och jag vill understryka VÄLDIGT lätt.
Jaså? :confused:
bluelight
2006-08-12, 19:12
Jag är nöjd med min k610i, skön telefon, känns stabil men ändå lätt, snygg osv.
My bad, den har inte touch screen. Här är recensionen där de nämner fingeravtrycken. Antar att det gäller de metalliska knapparna då.
http://reviews.cnet.co.uk/mobiles/0,39030107,49254061,00.htm
Hade det inte varit för den halvkassa antennen och undersnittet-kameran så hade jag köpt den.
Fast, jag ska nog köpa den ändå, den är jävligt snygg faktiskt.
Jag är nöjd med min k610i, skön telefon, känns stabil men ändå lätt, snygg osv.
Vad fick du ge för den?
Nokia 1600. Liten, smidig, inget bs, bra batteritid. Ljudet är väl som vanligt.
bluelight
2006-08-12, 22:12
Vad fick du ge för den?
2800 tror jag den gick på när jag köpte den på elgiganten, har nog inte sjunkit mycket i pris.
Jag tycker K610i verkar rätt dyr, då man säkert kan få tag på en "gammal" w800i billigare, som dessutom är bättre på det mesta, förutom att den inte har 3g.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.