handdator

Visa fullständig version : Huvudknaster?

Lellan
2006-08-09, 12:17
Det knastrar som sjutton i mitt huvud när jag rör på det. Alltså inte i nacken utan ljudet kommer innifrån huvudet. Mår fint annars. Då borde allt vara ok eller? :confused:

(seriös fråga, trot eller ej.. :))

Stoltz
2006-08-09, 12:20
Dålig sändning.

Ifall det knastrar hela tiden så skulle jag nog i alla fall tagit mig en titt.

Maximilian
2006-08-09, 12:22
Vatten i öronen? Är det samma knastrande och dyker det upp till o från eller hela tiden? Kan ju vara tinitus om du har otur.

Lellan
2006-08-09, 12:25
Märkte det när jag vaknade, tänkte att det kanske var nacken för jag låg så obekvämt under nattmålet (bebis, inte jag) men det tja.. knastrar (hittar inget bättre ord.. som grus under skon typ?) i huvudet, men bara när jag rör på det.

Får kanske ge det nån dag.. brukar låta mkt i min kropp sedan jag slutade träna (jo, har börjat igen - men bara lätt)

Maximilian
2006-08-09, 12:27
Märkte det när jag vaknade, tänkte att det kanske var nacken för jag låg så obekvämt under nattmålet (bebis, inte jag) men det tja.. knastrar (hittar inget bättre ord.. som grus under skon typ?) i huvudet, men bara när jag rör på det.

Får kanske ge det nån dag.. brukar låta mkt i min kropp sedan jag slutade träna (jo, har börjat igen - men bara lätt)

Jo kan vara bra att vänta lite. Jag hade nått tickande ljud i mitt huvud när jag gick i högt tempo, men det la av efter några veckor*screwy* .

Wennerberg
2006-08-09, 12:36
kanske en spindel i örat

Lellan
2006-08-09, 12:43
kanske en spindel i örat

Usch, inte säga så.. Hade en skalbagge i näsan för nåt år sedan..*spy*

Stoltz
2006-08-09, 12:50
Usch, inte säga så.. Hade en skalbagge i näsan för nåt år sedan..*spy*

:laugh:
Snigel på ögat, okej, men en skalbagge i näsan är nytt. Var den stor?

Taririi
2006-08-09, 13:44
Dålig sändning.

Ifall det knastrar hela tiden så skulle jag nog i alla fall tagit mig en titt.

Det kan också vara så att sladden glappar. Min gjorde det så jag köpte mig ett par nya trumhinnor.