handdator

Visa fullständig version : tatuerings dilemma

Jazen
2006-08-07, 15:13
Det är såhär att jag var till tatuerarn och beställde tid den 1sep. Tatueringen jag skall göra är rätt stor och ska sitta på ryggen( från svank upp till nacken). Nu till problemet, det skulle ta 6 - 8 vändor hos honom för att göra klart hela projektet.Hur ska jag nu kunna träna? kan ju inte ta så långt uppehåll från träningen för man vet ju inte hur stora glappen blir mellan turerna.Nån mer som har haft samma problem och kunnat lösa det på något sätt?

mela
2006-08-07, 15:15
Det är bara att träna. jag skulle vänta 1 dygn bara...

Jazen
2006-08-07, 15:18
Det är bara att träna. jag skulle vänta 1 dygn bara...

helt säker? för när jag gjorde mina 2 andra tatueringar så sa dom att man skulle undvika att svettas på tatueringen etc etc

mela
2006-08-07, 15:19
helt säker? för när jag gjorde mina 2 andra tatueringar så sa dom att man skulle undvika att svettas på tatueringen etc etc

Så länge jag rengjorde ordentligt åså va det lugnt. Jag tränade tom samma dag, med plasten på och allt. Men då va den en liten tatuering, den har läkt fint.

Deadlift
2006-08-07, 15:22
Det är såhär att jag var till tatuerarn och beställde tid den 1sep. Tatueringen jag skall göra är rätt stor och ska sitta på ryggen( från svank upp till nacken). Nu till problemet, det skulle ta 6 - 8 vändor hos honom för att göra klart hela projektet.Hur ska jag nu kunna träna? kan ju inte ta så långt uppehåll från träningen för man vet ju inte hur stora glappen blir mellan turerna.Nån mer som har haft samma problem och kunnat lösa det på något sätt?

Vila en dag sen är det bara att köra, vem i Gävle (antar jag) ska du gå till?

kneger
2006-08-07, 15:23
äh, sålnge det inte blödermer är det inga problem.

Jazen
2006-08-07, 15:29

jag ska tatuera mig hos johannes på fifth son tatuering tror jag det heter. han är inte så känd men han är grymt duktig, o bra priser har han

Deadlift
2006-08-07, 15:41
jag ska tatuera mig hos johannes på fifth son tatuering tror jag det heter. han är inte så känd men han är grymt duktig, o bra priser har han

Ok, ingen aning vem det är. När jag bodde i Gävle gjorde jag en på kistan hos Peewee, den gjorde han i alla fall kanonbra.