Visa fullständig version : Saker du inte ska göra med protein
1. Blanda aldrig protein pulver med något kolsyrat, det var inte kul small lite och fick det över hela köket ;)
Lägg till fler roliga om ni kan.
mangemani
2006-08-06, 14:40
första gången jag skulle blanda protein med olja.
tog vatten och protein,skakade om och sen hällde jag i oljan(olivolja) utan att skaka om...*klunk klunk**spy* *spy*
Hade ner det i filmjölken, smakade inte så farligt men det luktade kokos varenda gång jag gick på toa (nr 1) i 4 dagar efteråt :)
Hade ner det i filmjölken, smakade inte så farligt men det luktade kokos varenda gång jag gick på toa (nr 1) i 4 dagar efteråt :)
Är inte kokoslukt bättre än en riktigt hardcorekluttlukt?
rostbiff
2006-08-28, 16:04
vääärrm aldriiiiig vatten och blanda med protein (blir rätt gott om man värmer i micron, varmchoklad typ). jag värmde dock vattnet först, sen skakade jag och jävlar va det small! protein över hela jäävla köket, inte ett enda ställa som inte blivit målat brunt. fy fan innan jobbet också haha.
Är inte kokoslukt bättre än en riktigt hardcorekluttlukt?
det beror på, ibland måste man ju visa att man bestämmer i hushållet och då är inte kokos optimalt *rolleyes*
annars så kändes det lite underligt
1. Blanda aldrig protein pulver med något kolsyrat, det var inte kul small lite och fick det över hela köket ;)
Lägg till fler roliga om ni kan.
Havregrynsgröt + mjölk i en shaker, skulle skaka lite lätt på det men det gillade den inte *POFF!!* det gröt i hela hallen från golv till tak.. Blev ju inte bättre av att man hade bråttom och en polare som stod å asgarvade medans man fick genomföra saneringsarbetet ^^
Man ska heller inte försöka få ur det sista ur en ketchupflaska på följande sätt: håll flaskan med öppningen nedåt, rotera hela armen i en stor cirkel i hög hastighet, träffa dörrposten så att korken slås av, ketchup sprutar ut på tak ,väggar och golv ÖVERALLT!.
Gammal grej från när jag bodde hemma. Fy fan vad jag fick städa, det var inte sådär jättelite kvar i flaskan heller.
bluelight
2006-09-17, 20:20
Man ska heller inte försöka få ur det sista ur en ketchupflaska på följande sätt: håll flaskan med öppningen nedåt, rotera hela armen i en stor cirkel i hög hastighet, träffa dörrposten så att korken slås av, ketchup sprutar ut på tak ,väggar och golv ÖVERALLT!.
Gammal grej från när jag bodde hemma. Fy fan vad jag fick städa, det var inte sådär jättelite kvar i flaskan heller.
omg kan se det framför mig:laugh:
Alexlindgren
2006-09-17, 20:26
Nu kom ett till sånt där tillfälle när man börjar skratta utav en text på kollo. händer inte ofta, men grymt kul när det händer.
hahha :D
Det var faktiskt hilarious typ 3 veckor senare. Så jävla dum idé så det liknar ingenting ;)
omg kan se det framför mig:laugh:
Appropå det så skulle jag slänga Papper i Papperskorgen (no shit) en gång för många år sedan och skulle givetvis styla till det lite som man bör. Så jag svingar helt sonika armen, slår tummen i en lampa och skär sönder rakt från nagelbandet till första kotans slut. Fullkomligt pissade blod över hela rummet och det ville inte sluta heller. Har fortfarande ett stort, djupt, äckligt ärr av det.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.