handdator

Visa fullständig version : Koloträff I göteborg

Inzza
2006-08-05, 14:41
Klockan är tolv... gymmet stinker av svett... och bara wain och inzza infinner sig.

http://www.inzza.com/pose10.JPG

BRA UPPSLUTNING, HELVETE!

Wain
2006-08-05, 15:06
Kan iof vara som så att vi är såpass breda att de andra inte syns bakom oss.
*rolleyes*

Inzza
2006-08-05, 15:09
Kan iof vara som så att vi är såpass breda att de andra inte syns bakom oss.
*rolleyes*

sccch! skulle inte avslöja det ännu :D

dynamo
2006-08-05, 17:01
Hoppas ni hade trevligt (ändå).

mvda
2006-08-05, 17:08
vilket gym är det?

Robbin
2006-08-05, 17:18
Förbannat tur att jag inte bokade tågbiljetter för att åka ner dit. Hoppas ni två hade det kul iaf!

OggeP
2006-08-05, 17:34
vilket gym är det?

Active Wellness! :thumbup:

Sheogorath
2006-08-05, 17:36
Förbannat tur att jag inte bokade tågbiljetter för att åka ner dit. Hoppas ni två hade det kul iaf!

Robbin, jag har fått intrycket att du är en dryg fan, efter din post om speciell "kavajdag i skolan", men nu när jag ser din nya avatar. Omg looking good, my man, så skit samma. Keep up the good work :D.

Sorry for OT. Tyckte tråden var oseriös som den var :D.

Allan
2006-08-05, 18:52

Ja, vilken tur *whatever* *rolleyes*

allan

Robbin
2006-08-05, 20:33
Robbin, jag har fått intrycket att du är en dryg fan, efter din post om speciell "kavajdag i skolan", men nu när jag ser din nya avatar. Omg looking good, my man, så skit samma. Keep up the good work :D.

Sorry for OT. Tyckte tråden var oseriös som den var :D.

Haha ja du där ser man vad ett inlägg utan tillräcklig information kan ställa till med.. och en ny avatar :D
Det var nämligen så här att det där med kavajdag gjorde vi mest på skoj och det var bara sista veckorna innan studenten. Ett tillfälle att använda den där "räkna ner dagarna till studenten slipsen" man kunde köpa utan att det såg för jävligt ut. Inte direkt som att jag gick runt och spelade överklasssnubbe för det är jag inte.

Såg föresten ditt upplägg med kosten i någon annan tråd, bounty och cola right? Måste säga att jag diggade det, avslappnat :bow:

Robbin
2006-08-05, 20:37
Ja, vilken tur *whatever* *rolleyes*

allan

Känner inte för att lägga 500-600spänn på en tur till göteborg när det är en uppslutning på 2pers, 3 ifall jag kommit med tanke på att min budget för det här halvåret har varit 3000kronor.

Kwon
2006-08-05, 20:46
Ni såg ut att ha kul iaf! :thumbup:

Malmö-gänget verkar dock vara lite tightare än Götet? :confused: :D

Sheogorath
2006-08-05, 20:46
Haha ja du där ser man vad ett inlägg utan tillräcklig information kan ställa till med.. och en ny avatar
Det var nämligen så här att det där med kavajdag gjorde vi mest på skoj och det var bara sista veckorna innan studenten. Ett tillfälle att använda den där "räkna ner dagarna till studenten slipsen" man kunde köpa utan att det såg för jävligt ut. Inte direkt som att jag gick runt och spelade överklasssnubbe för det är jag inte.

Såg föresten ditt upplägg med kosten i någon annan tråd, bounty och cola right? Måste säga att jag diggade det, avslappnat :bow:

Jag varierar mig mellan Bounty och Lion, beroende på vad jag är mest sugen på. Pepsi (eller cola) som pre-workout (ja, jag tar vassle också ;)) och gelegodis i lagom dos efteråt :D. Unnar man sig något gott varje dag hålls motivationen på topp och man når längre :). Det är min nya filosofi. :thumbup:

Ryska_raketen
2006-08-05, 21:46
HAHAHHAHAHHAHAHAHA ÄGDA! Vi bara lurades!!!!!!!!!!!!!!!!!

*fniss*

polaren
2006-08-05, 23:53
Va va va, blev mitt inlägg raderat?

Jag skrev bara "hahaha stackare!" ?'

Eller drömde jag det? :D

Inzza
2006-08-06, 00:24
Va va va, blev mitt inlägg raderat?

Jag skrev bara "hahaha stackare!" ?'

Eller drömde jag det? :D

massa inlägg blev borttagna, orka ens bry sig om varför.

skitdålig uppslutning när 20+ från början skulle komma.

ante
2006-08-06, 00:30
Förlåt killar, jag måste quota mig själv från kaboffas fågelskittråd

hahaha

hahahahahaha!

Jense
2006-08-06, 01:08
massa inlägg blev borttagna, orka ens bry sig om varför.

skitdålig uppslutning när 20+ från början skulle komma.

så är det. folk har stor mun men inte så stor verkstad.

trasan
2006-08-06, 01:51
Diggar Tofflorna :D

bolt
2006-08-06, 03:46
:laugh:

Robbin
2006-08-06, 09:08
Jag varierar mig mellan Bounty och Lion, beroende på vad jag är mest sugen på. Pepsi (eller cola) som pre-workout (ja, jag tar vassle också ;)) och gelegodis i lagom dos efteråt :D. Unnar man sig något gott varje dag hålls motivationen på topp och man når längre :). Det är min nya filosofi. :thumbup:

Kanske något man borde prova på någon gång, låter sannerligen läskande men frågan är om det inte skulle bli att jag vräker i mig godis då, har jag väl börjat äta sötsaker har jag svårt att sluta. Har just taget mig ur efter-deffen-sötsaks-träsket :)

Allan
2006-08-06, 09:12
Slut på tråkningarna. Hoppas det blir bättre nästa gång. Tråd låst.

allan