Visa fullständig version : Hur du är ett riktigt svin
Ungtuppen
2006-08-04, 15:11
http://www.yttermera.se/sex_och_karlek/for_man/hur_du_ar_en_man/hur_du_ar_ett_svin.html
Svinen vinner i längden eller?
Fatalist
2006-08-04, 15:12
Nej, men tofflarna och de osäkra rövslickarna förlorar varje gång mot en man som vågar ta för sig och säga som han tycker utan att för den delen vara ett svin?
haha grym text och jag kan säga att mycket av det i texten stämmer , har varit med om det vid flertalet tillfällen
Svinen vinner i längden eller?
Alla gånger. Frågan är bara VAD de vinner. :D
Cerberus
2006-08-04, 15:36
ett ord; alfahane.
Alla gånger. Frågan är bara VAD de vinner. :D
spö av flickans nya man som är rättvis och behandlar henne med respekt istället för att va en stor fet tönt
Nej, men tofflarna och de osäkra rövslickarna förlorar varje gång mot en man som vågar ta för sig och säga som han tycker utan att för den delen vara ett svin?
:thumbup:
tjejer vill inte bli behandlade med respekt.. dom vill bli utmanade och dissade inför sina vänner så får du en brud på kroken,, man ska negga henne inför hennes vänner. det bygger intresse och attraktion, sen när du har fått hennes intresse är det dags att visa ditt högre värde genom att berätta en historia med intressanta fakta om dej, fast du ska inte avslöja allt,, hon ska bli fundersam.. samtidigt ska du leta efter TPI (tecken på intresse) när du har fått 3 TPIn då kan du börja visa att du är intresserad och börja med lite kino ...så får ni en brud!!!
Jag har gjort det sista på den listan, kom till en fest med en tjej. Gick därifrån med en annan och utan att sjutsa tjej nr.1 hem som jag lovat. Hon fick stå där i skogen och ringa en taxi :D
tjejer vill inte bli behandlade med respekt.. dom vill bli utmanade och dissade inför sina vänner så får du en brud på kroken,, man ska negga henne inför hennes vänner. det bygger intresse och attraktion, sen när du har fått hennes intresse är det dags att visa ditt högre värde genom att berätta en historia med intressanta fakta om dej, fast du ska inte avslöja allt,, hon ska bli fundersam.. samtidigt ska du leta efter TPI (tecken på intresse) när du har fått 3 TPIn då kan du börja visa att du är intresserad och börja med lite kino ...så får ni en brud!!!
www.fastseduction.com ...
OMG! Du lär få fett med guzz mannen! :thumbup:
Cerberus
2006-08-04, 17:05
OMG en fellow-PUA! :thumbup:
:D
http://www.bristollair.com/
http://puacademy.com/forum/
Snyggt jobbat att köra in fackuttryck i en text som riktar sig till oinvigda.
Det var klokt skrivet.
Jag börjar ana hur den där myten om svinen som får alla brudar mest är till för att ha något att stilla sitt samvete med efter man blivit lämnad eller inte fått de napp man förväntat sig. Jag känner flera svin som inte alls får brudar, och även de som bland killkompisarna har rykte om sig att vara svin, men i själva verket är jättetrevliga mot deras tjejer, och tjejer i allmänhet också för den delen.
Cerberus
2006-08-04, 17:14
Meningen är väl inte att vara ett svin utan att vara kaxig fast med glimten i ögat(humor). Om man är som alla andra mesar i världen som inte heller får napp, varför ska man då fortsätta att bete sig som en?
gå fram till den snyggast bruden på krogen och peka finger till henne och le, säg inget bara gå därifrån till nån annan tjej,, jag garanterar att hon kommer komma tillbaka dej sen och prata!!:sleep:
The Somberlain
2006-08-04, 17:54
Inget nytt under solen direkt. Nä men seriöst: "Alla som generaliserar är idioter" (klockrent uttryck, hehe), det är m.a.o. väldigt individuellt. Vissa brudar gillar vilddjur att tämja, andra är komplimanger sjukt effektivt på! Det gäller att som man vara flexibel och kunna anpassa sig efter situationen. Man måste kunna läsa bruden, se vilken typ av kille hon vill ha och ge henne just den typen av kille. Ett koncept som vinner i alla lägen!
adriano du kan säkert lyckas få många osäkra tjejer som inte trivs med sig själva men om det inte är det du vill ha så bör du nog ändra ditt sätt.
adriano du kan säkert lyckas få många osäkra tjejer som inte trivs med sig själva men om det inte är det du vill ha så bör du nog ändra ditt sätt.
1-0.
att ge någon ett fuck-finger som första intryck.. ja det faller bara miffon för.
1-0. att ge någon ett fuck-finger som första intryck.. ja det faller bara miffon för.
Ungefär så. Vill man ha tjejer som gillar svin, så är det säkert en utmärkt strategi.
Jag vill ******, och det funkar. titta ni har ju redan blivit intresserade och startar en konversation, FUCK YOU
Äh, snubben är 18 och bor i Ludvika.... *rolleyes*
allan
Jag vill ******, och det funkar. titta ni har ju redan blivit intresserade och startar en konversation, FUCK YOU
att bli hackad på och vilja ha sex är två olika saker. men lycka till i framtiden med knullandet, du har säkert liten ***.
1-0.
att ge någon ett fuck-finger som första intryck.. ja det faller bara miffon för.
jag har inte sagt nått om att dom ska falla för det pucko.. du ska få deras uppmärksamhet och göra som ingen annan snäll kille som komemr fram och säger hur vacker hon är och bjuder på drink.. förförelsen är fas 3 och kommer sen.
att bli hackad på och vilja ha sex är två olika saker. men lycka till i framtiden med knullandet, du har säkert liten ***.
min *** är 13 vid stånd vad är din?
du ska få deras uppmärksamhet och göra som ingen annan snäll kille som komemr fram och säger hur vacker hon är och bjuder på drink..
Ur dunk då? Bakom en bod i Folkets Park? Medan moppekillarna står och varvar sina trimmade monster?
allan
det finns tjejer man kan gå fram till och fråga rakt på sak, andra som man måste lirka med hela kvällen/flera kvällar för att ens få kyssa. Gissa vilka man helst vill ha? Dom svårtflirtade så klart...
min *** är 13 vid stånd vad är din?
7 cm såatte
Nä men alltså, finns där inget bättre sätt att fånga en persons uppmärksamhet än ett finger?
testa "HEJ"
Ur dunk då? Bakom en bod i Folkets Park? Medan moppekillarna står och varvar sina trimmade monster?
allan
vafan snackar du om?? Det verkar som om du säget till mej att jag inte vet vad jag snackar om så du kan ju berätta hur du raggar upp 10 poängaren på krogen varje gång och får hennes nummer.. för du har säkert knull.at den snyggaste bruden varje gång!"!
vafan snackar du om?? Det verkar som om du säget till mej att jag inte vet vad jag snackar om så du kan ju berätta hur du raggar upp 10 poängaren på krogen varje gång och får hennes nummer.. för du har säkert knull.at den snyggaste bruden varje gång!"!
allt handlar inte om att nuppa, min vän
gå fram till den snyggast bruden på krogen och peka finger till henne och le,
Fy vad ont du skulle få.
thats loosers talk, du har gömt djuret i dej,.. allt handlar om att ha kul, äta, leka och föröka sej.. föröka sej kommer först...och den som inte kan påstå det är fan samhällsskadad!!!!!!!!!!!!:Virro
Cerberus
2006-08-04, 19:05
Bara för att man beter sig annorlunda betyder det inte att man behöver va oförskämd. Jag gick fram till en milf på en brygga när ja va o bada me några polare, "Vilken dimension är du ifrån?" sa jag, hon fattade ingenting men vi började prata vilket var själva poängen :D.
Jag har inte kommit så långt än dock :) men jag har varit isolerad datanörd ett bra tag nu så det e stora steg för mig.
thats loosers talk, du har gömt djuret i dej,.. allt handlar om att ha kul, äta, leka och föröka sej.. föröka sej kommer först...och den som inte kan påstå det är fan samhällsskadad!!!!!!!!!!!!:Virro
hur kan du lyckas föröka dig när du torrknullar en steril blind man?
Fy vad ont du skulle få.
MEN LOLZORZ storknullarn bumbi.. har du provat? man gör det med glimten i ögat och leende så här brett ------------------------------------------- man ska göra så som ingen annan kille gör det är så du sticker ut ifrån mängden coh fångar hennes uppmärksamhet
hur kan du lyckas föröka dig när du torrknullar en steril blind man?
jag fattar inte
MEN LOLZORZ storknullarn bumbi.. har du provat? man gör det med glimten i ögat och leende så här brett ------------------------------------------- man ska göra så som ingen annan kille gör det är så du sticker ut ifrån mängden coh fångar hennes uppmärksamhet
jo men det borde finnas ett bättre sätt att fånga hennes uppmärksamhet, för lavetten måste ha hängt i luften ett par gånger när du går fram och fuckfingrar dom
Du kan ju skrika till när du är i närheten så kan jag få se på när du provar, jag gillar inte slagsmål på krogen men när killar får storstryk av tjejer så är det faktiskt ett visst mått av underhållning.
Ungtuppen
2006-08-04, 19:12
Adriano har ju på ett sätt (det tar emot att säga det) rätt. Är det en riktigt snygg tjej så förväntar hon sig ju inte att någon kommer fram och pekar finger åt henne, nejnej hon förväntar sig minst 4st sliskiga killar som kommenterar hur söt hon är och ger henne massvis med drinkar. Kommer det då fram någon, som verkar skita i att hon ser bra ut, pekar finger lite retfullt sen går därifrån. Då kan jag lova
att chansen är större att hon ligger i sängen med honom några timmar
senare än töntarna som gav henne drinkar.
Jagar hon ifatt honom och frågar vafan han höll på med så är det ju bara att skratta till, säga att man var på ret-humör och sedan låta snacket flyta på. Det, blir sannerligen intressantare för henne än att börja prata med Daniel 22_magruta som hela kvällen påpekat vilket fint hår hon har.
"du svettas ganska lite för att va så fet" är en bra öppningsreplik, testa den adriano
HAHa lol inget illa menat till nån, jag ville bara retas lite och chatta lite .. nu ska jag supa arslet av mej ikväll HEJDÅ!!
Cerberus
2006-08-04, 19:19
"du svettas ganska lite för att va så fet" är en bra öppningsreplik, testa den adriano
lol.
Alltså man behöver inte bete sig som ett svin men annorlunda är ett måste för framgång(när jag kollar tillbaka på egna framgångar). Finns en hel del psykologi bakom attraktion(att vilja ha nåt och att vara attraherad är två olika saker, vad vi "vill" ha är socialt programmerat och vad vi attraheras av går till roten på genbiologi).
Deadlift
2006-08-04, 20:55
Äh, snubben är 18 och bor i Ludvika.... *rolleyes*
allan
he he vad fan menar du? jag bor också där nu;)
Kör på adrianos taktik om man vill ha 1 night stand, skall du ha en mera seriös brud, ragga inte på puben !*flex*
HAHa lol inget illa menat till nån, jag ville bara retas lite och chatta lite .. nu ska jag supa arslet av mej ikväll HEJDÅ!!
*puss*
hur funkar det om man pekar finger åt den fulaste tjejen på krogen då?
sundvall
2006-08-04, 21:05
hur funkar det om man pekar finger åt den fulaste tjejen på krogen då?
Hon blir förnedrad och ringer sin bror som är 2m lång och väger 110kg, deffad.
Hon blir förnedrad och ringer sin bror som är 2m lång och väger 110kg, deffad.
då ringer jag fatalist
Alltså killen vill du verkligen skaffa en massa skrikiga ungar i sån ung ålder, du vet att ett barn medför även ansvar och kostar pengar och behöver mycket tid.
Att "föröka sej" är mycket mer än bara att stoppa k*ken i en tjejs f*tta och komma efter tre sekunder.
Sen ungtuppen det finns andra sätt att väcka en snygg tjejs intresse än att peka finger åt henne eller bjuda på drinkar och ge henne komplimanger.
sundvall
2006-08-04, 21:20
Alltså killen vill du verkligen skaffa en massa skrikiga ungar i sån ung ålder, du vet att ett barn medför även ansvar och kostar pengar och behöver mycket tid.
Att "föröka sej" är mycket mer än bara att stoppa k*ken i en tjejs f*tta och komma efter tre sekunder.
Sen ungtuppen det finns andra sätt att väcka en snygg tjejs intresse än att peka finger åt henne eller bjuda på drinkar och ge henne komplimanger.
Du förstår inte. Det handlar om attraktion. Tjejer blir ju oftast attraherad av killar med en bra fysik, just för att dessa killar har bra gener vilket vill ge ungarna det. Samt kan "skydda flocken" bra, om vi ser på det ur ett biologiskt perspektiv. Right? Nu kanske jag bara surrar i nattmössan men det ligger väl nånting i det...
Du förstår inte. Det handlar om attraktion. Tjejer blir ju oftast attraherad av killar med en bra fysik, just för att dessa killar har bra gener vilket vill ge ungarna det. Samt kan "skydda flocken" bra, om vi ser på det ur ett biologiskt perspektiv. Right? Nu kanske jag bara surrar i nattmössan men det ligger väl nånting i det...
Med tanke på det du markerade i fetstil och det du skrivit nu så är det nog du som inte förstår.
För vad sjutton har förökning med attraktion att göra, då menar jag att avla små barn och inte bara hitta någon att utföra sina sexuella behov med, då han just använde uttrycket "föröka sej" (även om han säkerligen inte menade det så).
he he vad fan menar du? jag bor också där nu;)
Och vad skulle hända Adriano om han gick fram till en av dina tjejkompisar (eller till din tjej) och gav henne FINGRET???
allan
Deadlift
2006-08-04, 21:55
Och vad skulle hända Adriano om han gick fram till en av dina tjejkompisar (eller till din tjej) och gav henne FINGRET???
allan
he he ja det skulle antagligen bli mindre trevligt då :D
brum brum :D
så just nu klänger adriano på någon stackars tjej på nån sunkig krog
Titta allihop! En 18-årig kille som är kaxig!
Se till att verkligen ta en god titt, ett verkligt rart specimen i det vilda.. det stöter man inte på varje dag.
*rolleyes* :D
jag har inte sagt nått om att dom ska falla för det pucko.. du ska få deras uppmärksamhet och göra som ingen annan snäll kille som komemr fram och säger hur vacker hon är och bjuder på drink.. förförelsen är fas 3 och kommer sen.
Fortsätt med ditt trevliga beteende så lovar jag att i vart fall jag kommer skicka heta PM till dig... förlåt.. PM med varningar menade jag visst..
Du menar att du skulle känna dig så "attraherad" av hans sätt att du skulle få lov att krama honom antar jag? :D
Cerberus
2006-08-05, 02:01
attraktion är väl bara till för att vi ska kunna överföra våra gener och att tjejer ska trycka ut en avkomma som har stora chanser att även han/hon ska få bra avkommor? Om man ska skala bort allt kärlekstrams, och samhälls-kostym så är det väl så egentligen?
"Apor i kostym"
Bronkitkorv
2006-08-05, 07:09
Jag borde svina mer som jag gjorde i början av mitt förhållande, jag rymde om hon vart för jobbig, söp mej asfull och flörta med hennes kompis, en gång rymde jag till östersund i 2dagar...
Nu är jag en töntig hemmapappa som diskar och städar varje dag, min nya hobby är heminredning... Tur att jag har min bänkpress kvar...
Arne Persson
2006-08-05, 10:39
Du oskulden, om du lugnar ner dig lite så får du kanske slutligen doppa den innan du blir 25.
många som läst the game och the venusian arts handbook här ser jag :thumbup:
Hej igen, gårkvällen var det skadaste i hela mitt liv..jag öppna set efter set... skitsamma vad jag säger ingen tror nått ändå!! Antosh har du provat spelet själv för du verkar ju ha läst samma saker.. nog fan fungerar det jag säger. Det vore kul om ni kunde dra nå fieldraport.. jag var grymt full igår kväll men det gick jävligt bra endå. kommer inte ihåg allt. Berätta lite om era erfarenheter Antosh och cerberus
Cerberus
2006-08-05, 13:40
well, jag har inte haft några dejter än sen ja börja me gamet(ingen tidsstrid heller, bara hållt på lite över en månad), men jag har fått ryggen insmord med solkräm av en helt okänd tjej på stranden, blivit påraggad efter jag pratat med en milf, fått konsum-tjejer att skratta(ställt lite annorlunda frågor).
har fått en tjej göra roliga grejer på msn på webcam :D
Så jag har helt klart gjort framsteg :)
Hej igen, gårkvällen var det skadaste i hela mitt liv..jag öppna set efter set... skitsamma vad jag säger ingen tror nått ändå!! Antosh har du provat spelet själv för du verkar ju ha läst samma saker.. nog fan fungerar det jag säger. Det vore kul om ni kunde dra nå fieldraport.. jag var grymt full igår kväll men det gick jävligt bra endå. kommer inte ihåg allt.....
Wow!
allan
Tricklev
2006-08-05, 14:05
Wow!
allan
:laugh: :laugh: :laugh:
Alltid redo?
Behöver man en handbok för att få en tjej att skratta är man jävligt socialt obegåvad. Där ser jag en poäng med att ha böcker som talar om hur man gör.
Man kan nog se en viss åldersfördelning på vilka som tror att badboystilen är ett måste för att få ******.
Hade en kille gjort fula tecken åt mig på krogen hade jag trott att han var språkligt handikappad varför jag snarare känt medlidande än givit honom en snyting. Eller så hade jag talat med närmsta vakt och fått honom utslängd i övertygelsen om att han inte var lämpad att ha kontakt med alkohol och/eller andra människor.
Hej igen, gårkvällen var det skadaste i hela mitt liv..jag öppna set efter set... skitsamma vad jag säger ingen tror nått ändå!! Antosh har du provat spelet själv för du verkar ju ha läst samma saker.. nog fan fungerar det jag säger. Det vore kul om ni kunde dra nå fieldraport.. jag var grymt full igår kväll men det gick jävligt bra endå. kommer inte ihåg allt. Berätta lite om era erfarenheter Antosh och cerberus
lite fel forum detta :P du har pm
Ungtuppen
2006-08-05, 15:28
På tal om attraktion och sånt. Här är en rätt bra guide:
http://www.geocities.com/playerskolan/Playerskolan.pdf
Tricklev
2006-08-05, 15:52
Att slå kvinnor, är också ganska svinigt.
Cerberus
2006-08-05, 15:58
Behöver man en handbok för att få en tjej att skratta är man jävligt socialt obegåvad. Där ser jag en poäng med att ha böcker som talar om hur man gör.
Man kan nog se en viss åldersfördelning på vilka som tror att badboystilen är ett måste för att få ******.
Hade en kille gjort fula tecken åt mig på krogen hade jag trott att han var språkligt handikappad varför jag snarare känt medlidande än givit honom en snyting. Eller så hade jag talat med närmsta vakt och fått honom utslängd i övertygelsen om att han inte var lämpad att ha kontakt med alkohol och/eller andra människor.
Men det är ju DU det.
Men det är ju DU det.
Ja. Har jag påstått något annat? Jag trodde det var ganska tydligt när jag skrev Hade en kille gjort fula tecken åt mig på krogen hade jag...
Cerberus
2006-08-05, 16:12
Ja. Har jag påstått något annat? Jag trodde det var ganska tydligt när jag skrev
Om du beter dig likadant på krogen som du gör på forumet så vågar nog ingen komma fram, så du behöver nog inte oroa dig :)
Om du beter dig likadant på krogen som du gör på forumet så vågar nog ingen komma fram, så du behöver nog inte oroa dig :)
Jodå, männen törs. Det är pojkarna som blir skraja....
allan
Vad får dig att tro att jag står i ett hörn och väntar?
Allan vet hur farlig och frånstötande jag är.
Jodå, männen törs. Det är pojkarna som blir skraja....
allan
<infoga valfri pwnd/ägd/owned-bild>
Allan - pojkarna, 1 - 0
Man behöver inte vara ett jävla svin för att inte vara en toffel. Fan är det här för skit? Jag har då aldrig haft några problem och inte fan kastar jag bråte i ansiktet på brudarna på krogen. Var inte så jävla lättillgänglig, thats all.
Man behöver inte vara ett jävla svin för att inte vara en toffel. Fan är det här för skit? Jag har då aldrig haft några problem och inte fan kastar jag bråte i ansiktet på brudarna på krogen. Var inte så jävla lättillgänglig, thats all.
Du har helt klart en poäng.
Jag vet inte varför, men jag myser och ler när jag läser ditt inlägg. Det var på något sätt så brutalt och uppriktigt på något sätt, speciellt det jag markerat med fetstilt.
The Somberlain
2006-08-05, 16:43
Förresten är väl "Bad Boys" lite fel ord i sammanhanget ifall inte brudarna tänder på mördare, våldtäcktsmän och pedofiler? Köra upp et långfinger i nyllet kan väl vilken idiot som helst göra? Sammanfattningsvis: Principen "misshandla tjejen och be om försoningssex" funkar alltså enl. vissa här inne eller vad menar ni? Whey beyond my sense iaf. Det går att plocka upp tjejer (ons) med stil oxå :)
christian
2006-08-05, 16:44
På tal om attraktion och sånt. Här är en rätt bra guide:
http://www.geocities.com/playerskolan/Playerskolan.pdf
Njae, lite sanning är det kanske. Men att förminska mänskliga relationer och samspel till någon sorts kvasi-laboratorisk sanning känns aningen förlegat och alldeles för enkelt.
Att författaren i sin inledning skriver att han slutar att ha kul efter att han stadgat sig säger väl en hel del, om han nu verkligen menar det och vi bortser från smileyn.
Förstår inte riktigt artikeln på yttermera.
Varför är han ett svin?
För att han är tyst och ignorerar brudarna mera än dom flesta??? :banned
The Somberlain
2006-08-06, 13:44
För att han är tyst och ignorerar brudarna mera än dom flesta??? :banned
Ja, det makes no sense. Så enl. trådstartaren och adriano, brudmagneten från Ludvika, uppmärksammas mindre socialt begåvade killar av mer brudarna än dom trevliga, sociala snubbarna som går på fest för att festa och inte sitta tysta i ett hörn och ignorera alla?
Min teori är följande: Viss arrogans kan ge intryck av att personen som utstrålar den kan ge intrycket av att besitta ett relativt högt självförtroende (även om så inte är fallet), vilket brudarna i sin tur attraheras av. Sen är det ju, som sagt jävligt individuellt från brud till brud oxå.
När ni pratar om tjejer som endast attraheras av riktiga svin så finns det garanterat en grupp tjejer som stämmer in. Om ni killar är intresserade av stureplansflickor med enormt bekräftelsebehov a'la Bingo Rimers stall så tror jag definitivt att det funkar att vara ett svin.
Om ni letar efter en tjej som har självrespekt och får bekräftelse för det som finns innan för pannbenet så är ni nog ganska körda om ni applicerar svinteorin.
Självklart är det ganska få tjejer som vill ha en nickedocka eller toffel som lyder minsta vink. De flesta vill nog ha en partner man kan diskutera och bolla ideer med. Som behandlar en med respekt utan att vara en toffel.
Fatalist
2006-08-06, 14:20
Haha, jag sammanfattade allting perfekt i post nr2, vad finns det att diskutera? :thefinger
Tack för underhållningen från alla dating-gurus btw, ni måste vara riktigt grymma med tanke på alla fräcka ord ni rör er med :D
När jag läser sådana här trådar så blir jag jätteglad över att jag varken är 18 år eller singel. Hur svårt kan det vara att fatta att alla inte gillar samma sak? Själv så tål jag varken opålitliga svin eller gnällkillar som hänger sig fast vid fötterna på en och klagar på att man har andra intressen än dem.
Cerberus
2006-08-06, 15:55
Självklart är det ganska få tjejer som vill ha en nickedocka eller toffel som lyder minsta vink. De flesta vill nog ha en partner man kan diskutera och bolla ideer med. Som behandlar en med respekt utan att vara en toffel.
:thumbup: :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.