Visa fullständig version : Popularitetspoll
Varifrån beställde du senast kosttillskott?
Kolo webshop
ge oss en poll ;)
The one, The only, Koloshoppen *kissass*
skönt att forumet automatiskt filtrerar bort ordet ur en text.
Kolo-shoppen, och krejjerna har kommit! :thumbup:
Jag handlar aldrig online, jag gillar att stödja butiken på gymet där jag tränar. Men snart ska jag nog lägga min första order ifrån kolozeum webshopen.
Nitrometan
2006-08-02, 12:36
Från Crazy Ivan nere på hörnet. :thumbup:
Nej, skojar bara. The one, the only, the kolo-shop.
mangemani
2006-08-02, 12:46
GG,the one and only:thumbup:
Den som säljer sojaprotein, kolozzeum vägrar ju så..
Kolozzeum
Snabbt och smärtfritt :thumbup:
J.Saarela
2006-08-02, 13:46
Kolo
MM sports i gbg, stödjer den lokale kosttillskottskranen ;)
kollo såklart.jag lägger så mycket tid här och därför vill jag stödja forumet genom att handla i shoppen*flex*
Kolozzeum faktiskt, jag har sedan början av min karriär bara handlat från GG fram tills nu (därför klickade jag i GG också).. jag har blivit så djävla less på GG's "beställ på måndag och få det nästa fredag" och numera finns ju också kolos protte i banansmak och dessutom till ett rimligt pris.
Det blir nog kolozzeum i framtiden också om inte priset skulle ändras drastiskt.
mm sports.
kolozzeum hade inte maltodextrin till nått bra pris när jag behövde..
Cerberus
2006-08-02, 17:55
Ska beställa på kolozzeum om Eiselt ESA-pro dyker upp först här.
paddanboy
2006-08-02, 18:20
E_supplements från staterna via ebay. Kom idag, 2st Lipo6.
Senast köpte jag från kolozzeum.
Fick leverans idag från , köpte där mest för att det ska bli kul att testa deras nya protein Pro Fx samt att de har bra erbjudande på det tillsammans med maltodextrin. .
Innan dess har jag handlat flera gånger från Kollo-shoppen men det e kul att variera sig. Faktiskt tröttnat lite på Pure Whey jordgubb så det kan va gött me lite andra smaker.
Kollo senast. Jag kom över dåvarande gräns för fraktfritt då. Blev lite gott och blandat. Annars har jag nog handlat på lokal hälsokostbutik.. Life och whatnot.
userfriendly
2006-08-02, 20:04
Köper mina på Fairing gym :cool:
Köper mina på Fairing gym :cool:
H4x tbh.
Men det kommer förmodligen jag också göra den 20:e (eller när det nu var)!
AFanatic
2006-08-02, 22:53
Senast i måndags, Koloshopen och dessförinnan MM.
ManuelIT
2006-08-03, 00:08
jag beställer det billigaste. GG var rätt billiga ett tag sedan och jag köpte ofta därifrån. senaste tiden har de blivit för dyra, och kolo hade Juli-rea så blev 8kg protte därifrån! dock ser jag nu att efter rean så ligger kolos priser på 200kr/kg, vilket måste vara rekordhögt? inget jag är bered på att punga ut:)
Shit va mitt inlägg blev redigerat/cencurerat! Men skitsamma.. :Virro
ManuelIT -> Fast då köper du istället Pure Whey-paket om 4kg eller 8kg samtidigt.. då blir priset istället 125 eller 120kr/kg. Helt okey.
Tycker förövrigt oxå att GG blivit dyra. Fast på Fitnessmässan i GBG i december sålde de whey 80 för 99kr/kg, då e det en annan femma. =)
paddanboy
2006-08-04, 16:20
jag beställer det billigaste. GG var rätt billiga ett tag sedan och jag köpte ofta därifrån. senaste tiden har de blivit för dyra, och kolo hade Juli-rea så blev 8kg protte därifrån! dock ser jag nu att efter rean så ligger kolos priser på 200kr/kg, vilket måste vara rekordhögt? inget jag är bered på att punga ut:)
Lugn, de kommer med all sannolikhet bli billigare. Anledningen till 199:-/kg är av rent juridiska skäl skulle jag tippa på.
hobbitar
2006-08-04, 17:17
Köper från Pharmacia, alltid billigast och bäst.
strong-man
2006-08-04, 18:44
GG som vanligt
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.