handdator

Visa fullständig version : Är det bara jag som hatar Ronan Keating...

Hades
2006-07-31, 18:11
...och hans patetiska försök till cover på den utmärkta låten Iris? Ska man göra en cover så kan man väl åtminstone försöka göra den speciell på något sätt. Det enda som är speciellt i hans version är att den totalt saknar känsla.

Nå, är det bara jag?

Sonny
2006-07-31, 18:12
Jag är med dig Hades, kände exakt samma sak när ja hörde den..

HATER

Tricklev
2006-07-31, 18:13
No matter what var betydligt skönare med Meatloaf också, stoppa Ronan någon!

elan
2006-07-31, 18:15
Okej att den inte är lika bra som originalet men hur tusan kan man störa sig så mycket att man börjar hata killen för det? Det är väl bara att låta bli att lyssna på den. :)

hasse36
2006-07-31, 18:15
Hades, you say it best, when you say nothing at all.

Kwon
2006-07-31, 18:16
Hata är ett lite för starkt ord, inget ord jag skulle använda.

Jag tycker det är kul med covers, speciellt Vaders cover på Freezing Moon.

Lyssnar ej på Ronan så kan ej riktigt uttala mig angående detta(han kanske sabbar låten åt helvete), men även om han förstör låten skulle jag ej hata honom.

Jag har tom börjat gilla Basshunter nu.

Kunde inte hata hans dans i båten och låten längre efter jag sett reportaget om honom. Lite synd om honom faktiskt.

Han förtjänar ett litet sommar-lyft med keffo-miffo-låten.

Hades
2006-07-31, 18:20
Okej att den inte är lika bra som originalet men hur tusan kan man störa sig så mycket att man börjar hata killen för det? Det är väl bara att låta bli att lyssna på den. :)
Tro mig, han har gjort sig förtjänt av mitt hat p.g.a. denna hädelse.

hassebrasse: Haha :D

Kwon
2006-07-31, 18:29
Ok Hades, vi sympati-hatar Ronan lite.

Klad hest nu? :D

Daniel_S
2006-07-31, 18:29
Hades, du måste rikta ditt hat lite bättre. Ronan gör bara sitt jobb, han kan inte påverka oss andra, endast spela in sin musik. De som borde få en känga är de som faktiskt lyssnar och gillar honom, där finns den riktigt dåliga smaken.

tossefar
2006-07-31, 18:44
Hades, du måste rikta ditt hat lite bättre. Ronan gör bara sitt jobb, han kan inte påverka oss andra, endast spela in sin musik. De som borde få en känga är de som faktiskt lyssnar och gillar honom, där finns den riktigt dåliga smaken.
Men nu spelar han ju faktiskt inte sin musik, han spelar någon annans.

Kwon
2006-07-31, 18:49
Vem bryr sig om Ronan egentligen.... :devil:

ORKA lägga ner energi på honom!

Hade Carola gjort en sunkig cover på Lordis Hard Rock Halleluja, ja DÅ kunde man ju blivit lite upprörd! :devil:

Daniel_S
2006-07-31, 18:50
Men nu spelar han ju faktiskt inte sin musik, han spelar någon annans.

...DET är väl ändå en bra sak? Tänk om han spelade sin musik*spy*

Achryl
2006-07-31, 19:12
"life's like a rollercoaster can't naanaa" osv. jag köpte hans singel rollercoster

snelhest
2006-07-31, 19:46
iris är inte den skitkass?

Whistler
2006-07-31, 20:00
Jag blev skitförvånad första gången jag hörde radioprataren säga att det var Ronan Keating. Jag trodde det var Goo Goo Dolls orginal de spelade. Låter ju exakt likadant...

Hades
2006-07-31, 20:35
Låter ju exakt likadant...
Nä. Du får omläxa.

Daniel: Jag anser ändå att Ronan gör valet att förstöra en bra låt och att det yttersta ansvaret ligger på honom. Men du har en poäng, och jag ska sprida mitt hat så det inkluderar de som lyssnar frivilligt på smörjan.

Edde_1
2006-07-31, 20:42
Nä, jag hatar han också. Skulle vara förbjudet att våldta en av världens bästa låtar på det viset. All känsla är som bortblåst*grr*