Visa fullständig version : Sitta näck i trädgården
Haha så jag läste en artikel på aftonbladet om att sola topless och uppenbarligne tycker nästan 75% att det är okej att sola topless i sin trädgård.
Tycker ni det är okej att gå NÄCK i sin trädgård? :D
Catstyle
2006-07-30, 21:37
Beror på hur god insyn det är.
Så länge det är en milf eller grannens heta 18 åriga dotter, varför inte? :D
Jag går näck i min lägenhet, trots bra insyn från grannarna. Om de nu vill titta så varör inte, jag har sett min grannes flickvän topless, hon vinkade tillbaka när jag vinkade :D Jag ser inget förargligt med den typen av hemmanakenhet, därimot vill jag inte gärna se folk nakna på stan. Topless är helt ok.
Det fins till och med folk som vill att kvinnor inte skall få amma på allmän plats för att det är stötande, vafan! det tycker jag är att ta i, låt barnet äta sin lunch i fred, moralisterna får försöka låta bli att stirra.
Man må ju få göra som man vill i sin egen trädgård. Däremot får man väl avhålla sig från att blotta sig för förbipasserande ("blotta sig" är ju liksom inte att bara knalla omkring i mässingen).
(går man naken på allmän plats kommer farbror polisen om man har otur, f.ö.)
Man må ju få göra som man vill i sin egen trädgård. Däremot får man väl avhålla sig från att blotta sig för förbipasserande ("blotta sig" är ju liksom inte att bara knalla omkring i mässingen).
(går man naken på allmän plats kommer farbror polisen om man har otur, f.ö.)
Hur är det med nudiststränder? är de allmäna platser? Och väljer polisen helt enkelt bara att se mellan fingrarna på detta brott mot lagen om förargelseväckande beteende?
Jag skulle bli generad om mina grannar sprang runt näck i sin trädgård om jag hade fri insyn :em: fast jag tror jag blir generad av sånt för att jag upptäcker att det är så svårt att låta bli at stirra och då kommer alla tro att jag är pervers
Jag går näck i min lya med mycket insyn...:)
Lönt att teasea *rolleyes* :D
Jodå, själv moonar jag ju för grannarna, så det är väl okej!
Visst är det härligt luftigt och skönt? :)
Visst är det härligt luftigt och skönt? :)
Ett måste efter duschen då ja måste stå och smörja in mig ju
Har en granne i sina äldre dagar tvärs över gården som ständigt går runt naken. Nu på sommaren händer det att han står i balkongdörren och kikar höger - vänster - höger - vänster ett tag för att försäkra sig om att ingen kan se och sen smyga ut på balkongen för att sola.
Han har även nu under sommaren haft ett tält uppspänt mitt i hans vardagsrum flera dagar i sträck, två gånger dessutom *screwy*
Händer ju även att man själv traskar runt näck i lägenheten så varför inte
Ett måste efter duschen då ja måste stå och smörja in mig ju
Mmmm, du är sjukt ond du. :)
Jag brukar själv gå näck en stund efter duschen om jag inte orkar hålla i handuken. It's lovely. :)
Sen om någon vill gå näck i sin egen trädgård, varsågod. Om du är fin, bra för mig, om inte. Ingen tvingar mig att titta. Gör vad som gör dig glad och om du blir glad av att visa rumpan, go for it.
snelhest
2006-07-31, 00:45
fattar inte poängen i trädgården. men gillar att se mina muskler i spegeln hemma
no1fitness
2006-07-31, 01:29
Jag går gärna naken hemma, men inte i trädgården utan på verandan. Solar dock topless. Vi har liten insyn till vårt hus, men om det skulle komma någon på vägen ( lite troligt då jag bor mitt ute på landet ) så får de väl titta då. Inte så mycket att se. :D
Nu när det är så varmt är det jobbigt att ha på sig kläder.:naughty:
Folk får göra som de vill. Ser man något naket är det väl bara kul eller ? :D
Ja varför inte..
Själv knallar jag omkring i kallingar hela dagarna, speciellt nu på sommarn. Men även på vintern har jag tex hämtat posten i kallingar.. är det varmt i huset så är det.
Jag går näck i min lya med mycket insyn...:)Jag spanar in i många lägenheter och jag ser då aldrig något naket! Vafasiken *grr27*
Samma regeln här som med mycket annat. Är du snygg är det ok.
Jag tycker inte det är särskilt bekvämt att gå omkring helt naken, har lite svårt att tänka mig att jag skulle vilja gå runt i en trädgård och vattna blommorna eller rensa ogräs i bara mässingen. Om jag bodde mitt ute i skogen eller inte hade någon insyn på min tomt skulle jag däremot kunna tänka mig att ligga still och sola helt naken.
Som det är nu har jag bara balkong och den har en smula insyn, det får räcka med att jag sitter där i underkläderna. :D
Andra får göra hur de vill men jag är glad om jag slipper se allt för mycket nakna gamla gubbar. Det är inte riktigt min grej.
Jag skulle bli generad om mina grannar sprang runt näck i sin trädgård om jag hade fri insyn :em: fast jag tror jag blir generad av sånt för att jag upptäcker att det är så svårt att låta bli at stirra och då kommer alla tro att jag är pervers:confused:
Hur är det med nudiststränder? är de allmäna platser? Och väljer polisen helt enkelt bara att se mellan fingrarna på detta brott mot lagen om förargelseväckande beteende?
De är väl allmän plats så till vida att de inte (sällan) är privatägda, men de är väl helt enkelt undantag som just nudiststränder; antagligen söks det tillstånd när en sådan upprättas. Den enda jämförelse som jag kommer på är naturreservat, där allemansrätten är satt ur spel, trots att de är allmän plats.
Ang. förargelseväckande beteende så skulle jag tro att näckande ignoreras tills någon ringer och klagar på det, s.a.s. förargelse är väckt (händer i och för sig snabbare än man kanske tror).
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.