Logga in

Visa fullständig version : V12 Turbo & Vault

adel
2006-07-29, 10:20
Tänkte börja köra San Nutritions V12 Turbo & Vault , någon som kört med det och kanske kan säga om det är värt att lägga stålarna på ?

Jorgen
2006-07-29, 10:31
Testat att söka?

Inzza
2006-07-29, 11:06
V12 Turbo körde min träningskompis med, och han har bara possitiva saker att säga om det, samt anser att det defentivt är värt att lägga pengarna på.

Angus
2006-07-29, 11:35
Tänkte börja köra San Nutritions V12 Turbo & Vault , någon som kört med det och kanske kan säga om det är värt att lägga stålarna på ?

provat båda och dom smakade dåligt och tillförde ingenting till min träning*cry*

adel
2006-07-30, 12:47
v12 :an är ju ett kreatin om jag förstått det hela rätt, men går det att köra vault samtidigt som v12? eller är det också ett kreatin?

Jorgen
2006-07-30, 12:52
v12 :an är ju ett kreatin om jag förstått det hela rätt, men går det att köra vault samtidigt som v12? eller är det också ett kreatin?
Testat att söka?
Det har varit uppe förr. :)

schabo-labo
2006-07-30, 15:21
Jag har använt både Vault och v12. Ser ingen användning att använda de produkterna. Om man inte har mycket pengar över dvs. Isf hade jag användt dem för skojs skull :-)
Helle lägger jag pengarna på andra kreatin produkter isf.

L-Sami
2006-07-30, 21:02
Ja, jag håller med ovanstående där. Visst är det bra om man har pengar över och få en svart burk med "magiskt" pulver som kan öka den mentala prestationen men hellre lägger jag pengar på en kreatin produkt.

tusenkonstnar
2006-09-02, 13:56
Kapar tråden lite här men...
Är det någon som testat både Vault och Bolt, eller har något att säga om Bolt?

Pez
2006-09-02, 14:06
Kapar tråden lite här men...
Är det någon som testat både Vault och Bolt, eller har något att säga om Bolt?
Kapar din fråga lite här men...
Är det någon som testat att använda sökfunktionen, eller har något att säga om sökfunktionen?

BigForre
2006-09-02, 14:46
Är det någon som testat att använda sökfunktionen, eller har något att säga om sökfunktionen?

Jag har testat, fungerar bra faktiskt, inget att klaga på. Vault (http://www.kolozzeum.com/forum/search.php?searchid=245570) & Turbo (http://www.kolozzeum.com/forum/search.php?searchid=245568)

tusenkonstnar
2006-09-02, 15:11
Stod massor om V12, Vault och Fierce men hittade inget vettigt om Bolt som jag frågade om...

Jorgen
2006-09-02, 17:01
Stod massor om V12, Vault och Fierce men hittade inget vettigt om Bolt som jag frågade om...
Och då startar man en egen tråd. Inte kapar någon annans.

tusenkonstnar
2006-09-02, 19:42
Och då startar man en egen tråd. Inte kapar någon annans.

Kunde inte ha skrivit det från början istället eller skrivit något konstruktivt som rörde min fråga?

Jorgen
2006-09-02, 20:25
Kunde inte ha skrivit det från början istället eller skrivit något konstruktivt som rörde min fråga?
Från början? Det var det första jag skrev till dig. Mer från början blir det inte.
Och vill du ha något konstruktivt som rör din fråga så startar du en egen tråd rörande det ämnet. Det är inte så svårt att förstå.

Baxster
2006-09-02, 22:28
kan säga såhär. ja har testat v12an. när ja körde med den så fick ja feta pumpar, var väldigt motiverad och koncentrerad när jag tränade.
men när kuren tog slut. så var det som en avgiftning. som om att jag gått på amfetamin i en månad och helt plötsligt lagt av. ja svettades som ett djur i afrika. ja fick värmeslag.. blev varm och kall i kroppen hela tiden. kunde inte gå ut. mådde psykiskt kasst. träningen gick åt helvette.blev ständigt irriterad på små saker.. rena skiten enligt mig.. aldrig san produkter igen. fyfan.. beroende framkallande skit.

tusenkonstnar
2006-09-03, 07:49
Från början? Det var det första jag skrev till dig. Mer från början blir det inte.
Och vill du ha något konstruktivt som rör din fråga så startar du en egen tråd rörande det ämnet. Det är inte så svårt att förstå.
Ja, jag skulle quotat Pez istället. Hursom helst så var en ny tråd startat igår samtidigt som jag svarade på ditt mess.

103kg
2006-09-05, 20:14
Men det är ju tre olika kreatinsorter i "vault"! Så prova den du om du vill ha kreatin. Jag tycker vault är bra, får en fantastisk pump efter ca 1 veckas användande. Till nackdelarna kan jag nämna att båda gångerna som jag kört med vault så har jag blivit OTROLIGT risig i kistan efter några dagar och det har hållit i sig genom hela vault "kuren", men, men... 3veckors rännskita är väl inget om man får fin fin pump!!