Visa fullständig version : Vad heter artisten?
Söker en låt.. Ovanligt att folk gör det här.
Nåväl, det är en cover på NWA:s Straight outta compton. Det är en tjej som sjunger, ackompanjerad av en (sin?) aukustisk(a) gitarr. Vad kan hon heta? Anna? Lisa? Knut? Ayudame, por favor!
tossefar
2006-07-28, 19:37
Nina Gordon
(learn2google.)
tack!
google är överskattat. där får man inga vänner!
google är överskattat. där får man inga vänner!
Från misc.fitness.weights
"Google är din vän, vi är det inte."
:D
Från misc.fitness.weights
"Google är din vän, vi är det inte."
:D
*cry*
NI ÄR MINA VÄNNER, VARE SIG NI VILL DET ELLER EJ!
Nu ska jag gå ut och leka med mina ickeinternetlåtsasvänner. Och lyssna på låten!
PowPow
är det du på din avatar?
PowPow
är det du på din avatar?
Japp. Hurså?
Fast jag brukar inte visa mig i den utstyrslen ute ;)
Haha undrar vad cilia (och grannarna) tänker NU! när du avslöjat att det är du på avataren!
Hur kommer nästa svar/kommentar bli?
Vi väntar med spänning Sillen! :D
HURSÅ, SA JAG! *grr27*
nu kommer hon aldrig skriva det., för hon är en krank gammal dam som inte krusar.
nu kommer hon aldrig skriva det., för hon är en krank gammal dam som inte krusar.
Hur ska jag då kunna sova om kvällarna?
Hur ska jag då kunna sova om kvällarna?
förstår dig, det går inte. se det posetivt och öva in din tjacktålighet lagom till du flyttar utomlands igen
förstår dig, det går inte. se det posetivt och öva in din tjacktålighet lagom till du flyttar utomlands igen
Ey, en kille med koll. Ska göra mitt bästa. Tack för allt stöd! :Virro
schabo-labo
2006-07-29, 14:50
Japp. Hurså?
Fast jag brukar inte visa mig i den utstyrslen ute ;)
Inte? Tycker den är grym.
:hbang:
Inte? Tycker den är grym.
:hbang:
Ett kallt vått line på skallen och solglajjor som skriker white trash en varm dag med en bedrövande baksmälla. :thumbup:
Får jag passa på att fråga om en annan låts artist? Känns onödigt att göra en helt ny tråd för det.
Det är en hiphop-låt som jag tror heter "Empire like that" dock inte säker (dom sjunger så i refrängen iaf.) Jag hittade den på en gammal skiva som jag hade bränt så det fanns ingen information om låtarna vare sig utanpå eller när man hade skivan i datorn.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.