Visa fullständig version : Maddox har uppdaterat sin site!
http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=911_morons
Världens bästa sida har blivit uppdaterad än en gång. Läs och njut :D
Viker mig dubbel av skratt, han formulerar sig så jävla grymt.
But "Loose Change" elevates bullshit to an artform. Watching this video is like being bukakked with stupid.
Dissector
2006-07-27, 13:40
Haha! Fan vilken skön sida. Den där med "Glenn Beck is an asshole" på 100-dollarsedeln är ju fantastisk :D
Ahahaha, han är ju så fruktansvärt skön den killen.
/Jazz
Herkulez
2006-07-27, 13:59
Haha! Fan vilken skön sida. Den där med "Glenn Beck is an asshole" på 100-dollarsedeln är ju fantastisk :D
haha så jävla skönt
ni som tror att USA låg bakom 9/11 kan runka av varandra
http://www.thebestpageintheuniverse.net/images/bfd2.gif
Haha, han är så jäääävla bra.
Maddox "artiklar" är så himla sköna :D
grabben i skogen
2006-07-27, 14:55
Tycker mest han verkar cp:
Physical education is the biggest crock of shit in the universe. It doesn't do any good to anyone. How much money is blown in maintaining expensive gym equipment every year? Showers, locker rooms, bathrooms, basketball courts, football stadiums, baseball helmets.. all for what? Where's the payoff? Little Tommy's parents coming to the football game to cheer him on? Please. Throw that shit away. Nobody needs it. Nobody cares. It's completely worthless to anyone and everything. Even if one out of every 100 dumbasses who hoped to become professional made it big, it still doesn't justify the cost of all this equipment. Sports have no place in public schools, period. I don't care about football, baseball or hockey. You want to play, play on your own time. Let the others that come to school to learn get something done so they can make something of themselves. The notion that sports is allowed in public schools is preposterous. Why not devote a class to playing video games? What the hell good does it do? No more or less than sports. BAH.
hahavaffan
2006-07-27, 15:19
Fan vad jag älskar Maddox!
hahavaffan
2006-07-27, 15:23
"Glenn Beck--a loud-mouthed, fat-faced asshole on CNN" :laugh: :laugh:
Grymt!
Han ska väl komma ut med en bok också?
Finns ute!
Serietidningen har jag sett att den kommit ut men boken också?
grisbil3n
2006-07-27, 19:44
Rolig som fan är han.
tossefar
2006-07-27, 19:57
Serietidningen har jag sett att den kommit ut men boken också?
Har du ens tittat på hans sida? Senaste 3 månaderna har BARA handlat om boken och turnén som följde.
Haha, var länge sen man var in där sist.. Tack för påminnelsen!
Har du ens tittat på hans sida? Senaste 3 månaderna har BARA handlat om boken och turnén som följde.
Ahh bra skit, har bara läst hans artiklar men inte nyheterna. Man kanske ska skaffa sig ett exemplar av alphabet of manliness.
tossefar
2006-07-27, 22:36
Ahh bra skit, har bara läst hans artiklar men inte nyheterna. Man kanske ska skaffa sig ett exemplar av alphabet of manliness.
Den har faktiskt fått bra recensioner, och kostar knappa 6 dollar. Kap!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.