Visa fullständig version : Flex Lewis
Mass-Tech
2006-07-23, 16:40
http://img153.imageshack.us/img153/7892/jameslewis0521fo7.jpg
http://img128.imageshack.us/img128/8756/jameslewis0561rc7.jpg
http://img50.imageshack.us/img50/1241/jameslewis0541pb2.jpg
Jag tror han är 4 veckor från tävlingen.
hobbitar
2006-07-23, 16:42
snyggt
Runda Grodan
2006-07-23, 16:44
Hur gammal var han nu igen? :confused:
Undrar hur han kommer att se ut om några år... Han ser ju riktigt bra ut redan nu.
Date of Birth 15 / 11 / 1983
22 år :cryout:
Runda Grodan
2006-07-23, 16:58
Date of Birth 15 / 11 / 1983
22 år :cryout:
Galet. :Virro
Vaderna ser ut som rugbybollar.
22 år
LOL! GRYMT!
Vad är det för tävling?
Lil T som är med i Team Zone träffade ju Flex Lewis för ett tag sedan :naughty:
Hon tyckte dock han var lite kort? :D
Dissector
2006-07-23, 17:14
Det tuffa är att han skulle kunna ställa upp i Luciapokalen som junior :D
Man blir alldeles knäckt när man ser det där, men samtidigt motiverad. Tänk när han är 30! Är nästan säker på att James står top 3 på Olympia-pallen då. Killen är cräjzy
Runda Grodan
2006-07-23, 17:18
Lil T som är med i Team Zone träffade ju Flex Lewis för ett tag sedan :naughty:
Hon tyckte dock han var lite kort? :D
Lewis är nog ganska kort fast Lil T är väl å andra sidan ganska lång. Jag tyckte det var roligt när jag och min kompis skulle köpa kosttillskott av henne och hon frågade om vi tränade.
Som om inte det syntes på våra svällande, ådriga armar. *rolleyes*
Han gästposerade på Luciapokalen förra året, och då var han stor... nu verkar han vara större haha, galet.
Lewis är nog ganska kort fast Lil T är väl å andra sidan ganska lång. Jag tyckte det var roligt när jag och min kompis skulle köpa kosttillskott av henne och hon frågade om vi tränade.
Ja, Lil T är en lång och stor dam! Flex är inte så lång! :devil:
hobbitar
2006-07-23, 17:48
Han är lika gammal som mig men dubbelt så stor!
Undrar när Flex började träna egentligen.
Mass-Tech
2006-07-23, 17:55
LOL! GRYMT!
Vad är det för tävling?
Tror det är USA Championship.
Herkulez
2006-07-23, 18:38
Tror det är USA Championship.
men han är ju från wales. kan väl inte vara det då.
Dissector
2006-07-23, 18:45
Undrar när Flex började träna egentligen.
Tror det var nångång i 12-årsåldern i samband med att han läste en bok av (om?) Tom Platz
Jo, han blev ju "hittad" av Milos Sarcev för ett tagsen, och har jag för mig bor där i krokarna lite då och då.
Mass-Tech
2006-07-23, 18:48
Jag tror man får tävla i den om man bor i USA och tävlar för NPC, men för national måste man vara amerikan.
Fatalist
2006-07-23, 18:50
Helvete vilken bit! Snyggt som fan!
reinholdsson
2006-07-23, 18:51
Jävligt bra fysik!
Ojj du maste ha missuppfattat nat...jag antar saklart att du tränar om du köper kost (vare sig det syns eller inte)...jag brukar fraga vad eller vart folk tränar inte om! Vart var detta? Pa mässa eller i butiken?
Förlat om jag sänkte ert självförtroende...:em:
Jag vet inte om jag är sa speciellt lang, 170 cm....rätt normalt för en tjej tror jag. Men däremot sa är Flex ca 166 cm, vilket jag tror är under medel för en kille iaf. Han väger strax under 100kg i offseson form.
Det var jag som släpade hit honom till Luciapokalen.
Milos var inte den som hittade Flex, det var faktiskt ägaren till Gold's Gym kedjan som bjöd över honom för att ge honom en glimt av byggarlivet i staterna. Sen snappade Milos upp honom pa vägen...och nu bor han 3 manader i stöten i närheten av hans gym. Sen är han i Wales däremellan.
Han ska göra en tävling i oktober i UK och försöka sig pa att fa ett proffskort, det är iaf det senaste jag har hört. Tror inte man far vara med pa nästan nagra tävlingar i USA utan att vara proffs eller amerikansk medborgare...
Skönt för Runda Grodan att Lil T förtydligade! :D :thumbup:
Hade det gått till så som Rundis beskrev det hade det nog varit ganska knäckande! :devil:
Det här är bra skit. :)
Flex Lewis eller det Lil T sa? :devil: (eller Acid?)
Flex Lewis eller det Lil T sa? :devil: (eller Acid?)
Allt i en stor mix!
Runda Grodan
2006-08-05, 17:00
Ojj du maste ha missuppfattat nat...jag antar saklart att du tränar om du köper kost (vare sig det syns eller inte)...jag brukar fraga vad eller vart folk tränar inte om! Vart var detta? Pa mässa eller i butiken?
Förlat om jag sänkte ert självförtroende...:em:
Ha, ha, jag och min kompis tyckte mest det var roligt. Vi har båda tränat ganska länge även om det inte syns. :D
Vi tränade även på samma gym som dig och Zone då, Workout Center.
Varfööööööööööööööööööör kallar sig byggare för flex? :sleep:
Man flexar musklerna etc... :sleep:
http://i79.photobucket.com/albums/j141/samson33/bruce_lee_clenchfist.gif
Mass-Tech
2006-08-05, 17:15
Verken Flex Wheeler eller Lewis "flex" har något med bodybuilding att göra.
Cerberus
2006-08-05, 17:17
Flex Wheeler blev kallad "Flex" i sina yngre dar för att han såg ut att jämt gå runt o flexa musklerna(enligt hans bok Flex Abillity).
Mass-Tech
2006-08-05, 17:24
Flex Wheeler blev kallad "Flex" i sina yngre dar för att han såg ut att jämt gå runt o flexa musklerna(enligt hans bok Flex Abillity).
FEL
De har med att han hållde på med kampsport när han var yngre och hade mycket "flexibility".
Sheogorath
2006-08-05, 17:26
Shit jävlar! 22 år med den fysiken. Det är fan så att man tror att han saknar genen för myostatin :D.
(jag lovar: jag såg också ut så för 2 år sedan; är 24 nu, men jag har deffat ner mig lite nu här under åren som gått: tyckte inte om att ha så bulliga muskler)
Sheogorath
2006-08-05, 17:27
(satsar mycket på flexibilitetsträning och högreps med fria vikter: så får jag långa slanka muskler istället)
Cerberus
2006-08-05, 17:33
FEL
De har med att han hållde på med kampsport när han var yngre och hade mycket "flexibility".
var det så :D
haha, ska läsa om boken igen...rätt säker på att det står så i den iaf.
Mass-Tech
2006-08-05, 17:41
var det så :D
haha, ska läsa om boken igen...rätt säker på att det står så i den iaf.
En hel del i den boken är ganska så överdrivet.
Jaså, var det pga flexibiliteten han kallade sig Flex, den gode Ken...
Ja då hade jag också kunnat kalla mig Flex förr i tiden! Jag var grymt flexibel!
Kunde hänga med ut o festa på de mest konstiga tider etc:thumbup:
Jaså, var det pga flexibiliteten han kallade sig Flex, den gode Ken...
Ja då hade jag också kunnat kalla mig Flex förr i tiden! Jag var grymt flexibel!
Kunde hänga med ut o festa på de mest konstiga tider etc:thumbup:
Det är lugnt, jag kan kalla dig det hädanefter. Flex Kwon.
Det är lugnt, jag kan kalla dig det hädanefter. Flex Kwon.
Kwon-Flex har aldrig Kom-plex. :laugh: :thumbup:
Jag tror han är 4 veckor från tävlingen.
Bilderna är ett par veckor gamla. Från BODY:s hemsida:
BODY-bekantingen James “Flex” Lewis (se reportage i BODY 264) hälsar att han satsar stenhårt på att vinna Mr Britain den 8 oktober, och därmed ta sitt efterlängtade proffskort. Flex hoppas också att kunna komma tillbaka till Sverige inom kort, för att återigen möta den uppmuntrande publiken och för att plåta med BODY. Klicka vidare för bilder... (http://www.body.se/content/profiler/artikel.asp?CID=832)
http://body.se/img/flex3.jpg
Kwon-Flex har aldrig Kom-plex. :laugh: :thumbup:
:thumbup:
Lewis är så freakig så att det knappt är sant. Kolla in benen!
Ha, ha, jag och min kompis tyckte mest det var roligt. Vi har båda tränat ganska länge även om det inte syns. :D
Vi tränade även på samma gym som dig och Zone då, Workout Center.
Nu blir jag ju nyfiken vem/vilka ni är? Vart tränar ni nu da?
Flex höll pa med rugby när han var "ung" och var da sa spänstig att han började kallas för Flex. Han funderade pa att byta det när han började med byggning, men ingen tyckte det. Han var nervös första ggn han träffade Wheeler, men han var cool med det...
Flex höll pa med rugby när han var "ung" och var da sa spänstig att han började kallas för Flex. Han funderade pa att byta det när han började med byggning, men ingen tyckte det. Han var nervös första ggn han träffade Wheeler, men han var cool med det...
Det är alltid svårt att sitta och titta på bilder, vissa ser mindre ut än vad det är och andra ser ut som monster i verklighet.
Hur är det med Lewis? Ser han riktigt skräckinjagande ut?
Runda Grodan
2006-08-05, 22:22
Jag tror inte du vet vem jag är även om jag har handlat några gånger i Zone-shopen. Nu var det dock ganska länge sedan. Min kompis var dock in och handlade hos er för några veckor sedan men han är nog också en doldis. :D
Det händer att jag tränar på Workout Center (eller Korpen) i Gävle på sommaren men nu tränar jag på Workout Center i Uppsala - där jag bor.
För att inte vara alltför offtopic så kan jag bidra med en gammal länk till ett avsnitt av Fitshow där Flex Lewis medverkar.
http://webcast.bodybuilding.com/fitshow/week30/week30wm.htm
För att inte vara alltför offtopic så kan jag bidra med en gammal länk till ett avsnitt av Fitshow där Flex Lewis medverkar.
http://webcast.bodybuilding.com/fitshow/week30/week30wm.htm
hehe läs vad det står på flex's t-shirt (även om stavningen skiljer sig lite) :hbang:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.