Visa fullständig version : Studier i örebro i höst. Nautilus gymmet?
Till hösten kommer jag börja läsa maskinteknik i örebro. Jag och tjejen delar på en lägenhet i en av brickebackens radhuslängor, fin lägenhet lite tråkigt ryckte om området kanske. Men mkt boende för pengarna istället för att bo i korridor lr dyl.
Någon som tränar på Nautilus gymmet?
Har vart inne där och tyckte det såg helt okey ut ett stort rum med fria vikter + maskiner av modell oldscool. Samt ett annat stort rum med nyare maskiner.
Gymmet ligger iaf bra till i förhållande till skola och hemmet.
Mvh Niklas
WheyProtein
2006-07-21, 13:36
Jag skulle rekommendera ÖKK som ligger ca 100 meter från Nautilus. Eller varför inte universitetsgymet, jag har aldrig varit där, men det sägs vara ok.
Om du är ute efter fria vikter så ska du inte köra på Nautilus. ÖKK har maskiner också, men det är mest hardcore.
Lycka till!
Varför inte fria vikter på nautilus?
Deras vanliga policy brukar ju vara utan fria i stort sätt men på naulis gymmet jag var på så var utbudet stort av fria vikter och gamla maskiner dom hade köpt upp ifrån något gym som gått i kk lr dyl..
Finns 3 st nautilus gym i örebro:
ÖKK ligger väll inte i närheten av brickebackens bad och gym iaf?
Örebro, Brickebackens Bad&Gym
Örebro, Eyrabadet
Örebro, Hagabadet
Mvh Niklas
bluelight
2006-07-21, 14:25
Då kanske vi ses!
Tränar du på nautilus brickebacken eller pluggar du?
Deceiver85
2006-07-21, 15:30
Kjellis, bor du i Brickebacken så ska du helt klart satsa på Universitetsgymmet. Träna efter föreläsning äger!
Är inte universitetsgymmet rätt litet?
Nautilus ligger ju nästan på vägen hem. Samt närmare dit på helger etc.
kommer nog besöka flera gym innan jag bestämmer mig.
/ Niklas
Deceiver85
2006-07-21, 15:35
Det är många som tror att universitetsgymmet är litet, men det är väl högst genomsnittligt. Dock är det inte så mycket folk där, speciellt inte nu heller på sommaren.
Jag skulle rekommendera ÖKK som ligger ca 100 meter från Nautilus. Eller varför inte universitetsgymet, jag har aldrig varit där, men det sägs vara ok.
Om du är ute efter fria vikter så ska du inte köra på Nautilus. ÖKK har maskiner också, men det är mest hardcore.
Lycka till!Han snackar naturligtvis om Nautilus uppe i brickebacken, jag har en bekant som tränar där för att han är för lat för att ta sig till universitetet/stan.
WheyProtein
2006-07-21, 18:25
Han snackar naturligtvis om Nautilus uppe i brickebacken, jag har en bekant som tränar där för att han är för lat för att ta sig till universitetet/stan.
Jo, jag kom på det :Virro hehe
Jag tror bestämt att grabbarna tränar hårdare nere på ÖKK:D
Bronkitkorv
2006-07-21, 19:18
Ökk är stort och relativt billigt och kan väl ligga högst 5km från brickebacken om man cyklar närmaste vägen eller vad tror ni ?
Och ja det är mer hardcore där....
Får nog bli nautilus iaf. Skönt o träna på hemvägen ifrån plugget annars äre inte säkert det blir lika mkt träning ifall man ska behöva stöka iväg 5km =)
Får hoppas på lite andra som har samma mål att bygga finns där.
Sommarvilan *grr* måste ta slut nu.. =)
bluelight
2006-07-30, 21:06
Får nog bli nautilus iaf. Skönt o träna på hemvägen ifrån plugget annars äre inte säkert det blir lika mkt träning ifall man ska behöva stöka iväg 5km =)
Får hoppas på lite andra som har samma mål att bygga finns där.
Sommarvilan *grr* måste ta slut nu.. =)
Fan jag cyklar genom hela stan för att komma till ökk 4 ggr i veckan, klart du ska börja på ökk!
Påtal om "vi kanske ses!" så läste jag jääättefel!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.