handdator

Visa fullständig version : fulaste muskeln?

Sebbe_H
2006-07-20, 11:36
Ja, med tanke på den andra tråden så startar jag den här.

Finns det en ful muskel? Lista era alternativ. :D

Kwon
2006-07-20, 11:42
Fulaste muskeln?

Ring...

Cerberus
2006-07-20, 11:50
oblique-muskulaturen är den enda "fula" tycker jag...bred midja, blää *spy*

Sebbe_H
2006-07-20, 11:50
Fulaste muskeln?

Ring...

Haha tänkte inte på den:D haha. Men eftersom jag kom på nu att det inte finns många fula muskler så lär tråden bli 3 inlägg lång:D

polaren
2006-07-20, 12:10
Fulaste muskeln?

Ring...

precis vad jag skulle skriva *grr27*

adis
2006-07-20, 13:49
Vadå ful? Ring muskeln är inte ful.. :whipped:

Scratch89
2006-07-20, 13:51
Jag tycker att det var en dum tråd att skapa, det finns väl inga fula muskler?

Isåfall vore det väl syntholbiceps, men det räknas väl inte?

Sheogorath
2006-07-20, 13:52
För det mesta tycker jag att biceps är för djävla fult. Väldigt få ha "lagom" mycket biceps. Har man små biceps (relativt många av pojkarna på gymmet) framhävs triceps och underarmar, och det ger en atletisk look. Har man stora biceps kommer det att ta blicken från triceps och underarmar, och man ser töntigt disco ut.

MasterChief
2006-07-20, 13:57
För det mesta tycker jag att biceps är för djävla fult. Väldigt få ha "lagom" mycket biceps. Har man små biceps (relativt många av pojkarna på gymmet) framhävs triceps och underarmar, och det ger en atletisk look. Har man stora biceps kommer det att ta blicken från triceps och underarmar, och man ser töntigt disco ut.

Någon som är missnöjd med sina biceps ser jag. *rolleyes*

Scratch89
2006-07-20, 13:57
True. Glöm inte de som hantelcurlar mer än vad de axelpressar!

Herkulez
2006-07-20, 13:58
haha tänkte skriva ett alternativt men liknande svar i stil med "bara för att du har små biceps"

Sheogorath
2006-07-20, 13:59

Lite mer biceps kunde jag haft. Liiiiite mer kanske. Men de flesta på mitt gym kunde dock haft förbannat mycket mer triceps, axlar och underarmar till sina biccor.

Sheogorath
2006-07-20, 14:00
True. Glöm inte de som hantelcurlar mer än vad de axelpressar!

Ey! Jag körde faktiskt stående skruvpressar idag med mäktiga 14 kg per hantel! Grät lite efter setet och drömde mig bort till power-racket och militärpressarna. Men icke. Här ska det skruvpressas ståendes. Så svårt som möjligt ska det vara, annars är det ingen utmaning :D.