handdator

Visa fullständig version : Brenner Bulkar

Brenner
2006-07-19, 12:18
Jag får la ta och skriva lite här! Uppdateringen först

Cypern Ayia Napa i två veckor + sjuk en vecka
Känns som jag börjar i en uppförsbacke.

Förra passet, första efter 7 veckor.

Bänkpress: 70 kg * 3

Uppåtlutande hantelpress: 22,5 kg * 3

Dips: Så många som möjligt * 3

Jag har tappat styrka och volym men det tar sig snart känns det som, idag kmr benpasset som jag ska ta det ganska lungt med, knäböj över 100 räknar jag med. Jag låg på 125 för 7 veckor sen.

Maten går hyfsat, jag har turen att få alla min 4 visdomständer på en gång så jag har haft problem att äta och det hjälpte inte att jag var sjuk. Men sex mål om dagen,
Fruckost: Havregryn, banan, oboy, mjölk
Lunch: Oftast pyttipanna
Middag: Vad köket har att erbjuda
Protein drink efter gymmet
Middag: Vad köket har att erbjuda
Kvällsmat

Vikten låg på 86 innan cypern och nu ligger den på 82,2. Deffen drar igång när jag väger 90 kg eller första aprill nästa år, helt enkelt vilket som kommer först. Längden är på 174 och står stilla. 19 stabila år och komvux väntar!

Peace

Brenner
2006-07-19, 13:38
nytagna bilder på mitt fläsk, det var lite trångt och jag är dålig på att posera

Brenner
2006-07-19, 17:53
Årets sämsta benpass

Knäböj: Kom upp till 100 resten ska vi inte prata om

Baksidalårcurl: *slap*

Framsidalårcurl: Hyfsat med mjölksyra

Jag spolar denna dag och hoppas på att jag inte kmr få uppleva den igen, annars gick allt bra men allt kunde gått mycket bättre.

Brenner
2006-08-03, 11:08
aaaaah shit jag är inte så aktiv här, men jag ska föröska skärpa mig!
Idag är det ben och vi får se hur det går.
bifogar två bilder, en från senaste träningen och en från grillkvällen.

Brenner
2006-08-04, 17:59
Benpasset

Uppvärmning 10 min på cykel

Knäböj

60 * 15
100 * 9
110 * 9
110 * 9

Baksidalår

40 * 9
35 * 9
35 * 7

Framsidalår

72 * 9
66 * 9
66 * 8

Hyfsat pass, jag börjar komma in i träningen igen.

muddler
2006-08-04, 18:15
kämpa på nu!! tycker du har en bra fysik, benen ser riktigt bra ut!

Brenner
2006-08-06, 17:24
kämpa på nu!! tycker du har en bra fysik, benen ser riktigt bra ut!

Tack så mycket!

Brenner
2006-08-06, 17:42
Rygg och axel pass

Chins:
Bw * 11
Bw * 9
Bw * 5

Rodd (strikta långsamma 100 % kontakt)
55 kg * 9 strikt
55 kg * 9 striktare
55 kg * 9 striktast
-------------------- Tar jag för mycket vikt så känns det som att jag slarvar och att jag blir slut överallt förutom just i ryggen, men kör jag strikt och sakta och tänker "Rygg" så går det riktigt bra och jag får väldigt bra kontakt.

Stångrodd
Endast stång * 15
40 kg * 12
40 kg * 9
50 kg * 9
------------ Detta är en realativt ny övning. Jag märkte att jag kunde höja lite på sista settet, men jag ville inte överdriva med vikt utan konc. mig på utförandet.

Sittande hantelpress
12.5 kg * 15
20 kg * 8
20 kg * 8
------------- Ny övning för mig, har aldrig varit förtjust i Apollo Creeds runda fina axlar, så jag har tränat mer mitten delen av axeln än framdelen. Men denna övningen känns som en bra kraftövning och bra overall uppvärmning för hela axeln, något jag absolut måste fortsätta med.

Hantellyft åt sidan
6 kg * 15
7 kg * 9
7 kg * 8
6 kg * 6
------------ Jag kände att jag verkligen ville pressa ut kraften ur axlen här så jag körde 4 set. Jag har alltid gillar den här övningen, jag började gilla den ännu mer när jag fick höra om ett tips att rikta lillfingret upp i utförandet då det kopplar in mer mitten och kopplar ut trapsen någorlunda för mig i alla fall.

Baksida axel liggande i kabelkross
12.5 kg * 15
15 kg * 9
12,5 kg * 8
--------------- Finns inte mycket att tilläga mer än att jag måste lära mig köra lite striktare, inte böja på armbågarna för mycket.

Slutsats:
Cykla till gymmet gav en bra uppvärmning på 8 min som vanligt.
Air con. i gymmet är som vanligt på semester
Annars är jag riktigt nöjd med passet en av dom bästa på länge.
Man får ju inte glömma att strecha efteråt heller!

Brenner
2006-08-06, 17:45
Sittande hantelpress
12.5 kg * 15
20 kg * 8
20 kg * 8
------------- Ny övning för mig, har alltid <-- varit förtjust i Apollo Creeds runda fina axlar, så jag har tränat mer mitten delen av axeln än framdelen. Men denna övningen känns som en bra kraftövning och bra overall uppvärmning för hela axeln, något jag absolut måste fortsätta med.

Brenner
2006-08-07, 21:18
Magträning.

Jag kör bara buksidorna eftersom jag tycker att dom behöver piskas.
Jag har lite egna övningar.
En liten film kmr upp så fort jag har fått ordning på youtube

Brenner
2006-08-08, 14:32
http://www.youtube.com/watch?v=1Ziut7WIFF0

jag vet inte riktigt hur man gör för att filmen ska visas direkt här i forumet

Brenner
2006-08-08, 14:51
jag vet inte riktigt hur man gör för att filmen ska visas direkt här i forumet
Ja detta är då en övning jag själv kommit på, jag har iallafall inte sett den göras.
Tar väääääldigt bra på buksidorna. Det gäller att trycka till själv när man är i slutläget.
Jag brukar köra en sida av buken första, alltså tre sett, för växlar jag mellan båda så blir den ena sidan oftast mycket tröttare och jag kan inte köra igenom hela övningen ordentligt. Hmmm det blev lite flummigt

Taririi
2006-08-08, 18:30
Hallå. Måste säga att du har grymma ben. Överkroppen ser också bra ut, men du behöver nog kötta på brösten lite mer. Annars är det nice :thumbup:. Den övningen du visar på youtube tar, som du säger, bra på obliques. Jag har för mig att obliques växer ordentligt med både marklyft och knäböj. Du kanske skulle testa marklyft med? Du har iallafall grymma böj. Ska bli intressant att se hur det går med bulken. Lycka till :).

Brenner
2006-08-08, 23:37
Hallå. Måste säga att du har grymma ben. Överkroppen ser också bra ut, men du behöver nog kötta på brösten lite mer. Annars är det nice :thumbup:. Den övningen du visar på youtube tar, som du säger, bra på obliques. Jag har för mig att obliques växer ordentligt med både marklyft och knäböj. Du kanske skulle testa marklyft med? Du har iallafall grymma böj. Ska bli intressant att se hur det går med bulken. Lycka till :).

Tack! Benen har alltid varit min starka sida! Brösten är sämst och jag får jobba hårt med dom. Marklyft kör jag också, brukar köra det varannat ryggpass, det brukar väl sluta på en 110 har jag för mig...
83.5 väger jag nu så det går uppåt! Tack för att du visar intresse, väldigt uppskattat!!!

Dagens pass
Inget gym utan det blev jogga istället. Jag har aldrig joggat ordentlig i mitt liv. Det blev 3 km på dryga 18 min.
Jag ska springa två ggr i veckan har jag tänkt mig.

Taririi
2006-08-10, 13:31
Tack för att du visar intresse, väldigt uppskattat!!!

Dagens pass
Inget gym utan det blev jogga istället. Jag har aldrig joggat ordentlig i mitt liv. Det blev 3 km på dryga 18 min.
Jag ska springa två ggr i veckan har jag tänkt mig.

Jo, det ska bli roligt att se dig biffa :D. Jogging är kul. Jag visste inte att det kunde vara så roligt. Spinningcyklar äcklar mig nu :p. Blir det någon träning idag?

Brenner
2006-08-22, 14:52
Gårdagens pass

Jag har varit sjuk i mer än en vecka, hals flus och jag har vrickat foten....soft

Uppvärmning: Boxningsäck

Liggande hantelpress:
32.5 kg * 8
27.5 kg * 6
25 kg * 4
---------------- Kändes riktigt bra med tanke på hur länge jag har varit sjuk! Finns inte mer att tillägga mer än att ena handen släpa lite....hum undra varför :D

Kabelkross:
---------------- Såg inte riktigt vad det var för vikter så jag skriver inget. Körde mest på känsla och pump. Denna övning är ganska udda för mig, jag har alltid försökt att hålla mig till basövningar men övningen var skön och jag maxade verkligen pumpet.

Uppåtlutad bänkpress:
50 kg * 15
70 kg * 1 :laugh:
(Nu var jag slut och jag kände för att bara får ett riktigt bra pump)
50 * 15
----------------- Jag brukar köra denna övningen med hantlar men jag kände mig på flumhumör och lite omväxling skadar ju absolut aldrig.

Slutsats:
Dunder pass, jag hade hur ql som helst! Shizzel
Stretch också

Brenner
2006-08-22, 22:11
Rygg och axlar

Marklyft:
50 kg * 10
90 kg * 8
110 kg * 5
110 kg * 5
------------- Det gick bra, det va tungt men jag kände att jag bemästrade övningen.

Latsdrag:
? * 10
? * 9
? * 8
---------- Annledningen till att jag inte vet vikten är för att någon komiker har gott och rivit bort lapparna som visar vilken vikt det är. Men det var vikt 12 om det nu säger något.

Rodd:
55 kg * 10
55 kg * 8
55 kg * 8
------------- Det var inga jätte strikta rodd men jag kände ryggen pumpa ganska bra.

Hantelpress med stång sittande (prevent fusk)
30 kg * 10
30 kg * 10
30 kg * 10
30 kg * 10
---------------- Denna övningen värmer upp axeln så jävla bra

Hantellyft frammåt (båda händerna samtidigt)
6 kg * 8
6 kg * 8
7 kg * 9
------------ Jag experimenterar fortfarande med framsida axel. Rolig övning btw

Hantellyft åtsidan (sittandes)
6 kg * 8
6 kg * 11
6 kg * 10
------------ älskar övningen, och jag tänker på att vrida lillfingret upp mot taket så jag inte kopplar in trapzen.

Liggande cabelkross baksida axel
12,5 kg * 10
12,5 kg * 8
12,5 kg * ååååååååtttttttaaaaaa (det blev tungt)

Slutsat:
Overall mitt bästa gympass i mitt liv. Sjukt motiverad, allt funkade bra, fick kontakt i varje övning. Cyklade till gymmet och från....ahhh livet leker =D

Taririi
2006-08-23, 10:00
Först och främst, så är det bra att du återvänt till gymmet efter sjukdomen. Jag hade också halsfluss för ett tag sedan och det var inte kul. Det var jättejobbigt att äta och man längtade verkligen till gymmet.

För övrigt ser det ut som ett bra pass. Det kanske eventuellt är dags att öka lite grann i marklyft :)?

"Hantelpress med stång sittande (prevent fusk)" - menar du militärpress (http://www.exrx.net/WeightExercises/DeltoidAnterior/BBMilitaryPress.html)? Det är en bra övning för deltoid anterior =D. Grymt bra jobbat :thumbup:.

Brenner
2006-08-23, 15:47
Först och främst, så är det bra att du återvänt till gymmet efter sjukdomen. Jag hade också halsfluss för ett tag sedan och det var inte kul. Det var jättejobbigt att äta och man längtade verkligen till gymmet.

För övrigt ser det ut som ett bra pass. Det kanske eventuellt är dags att öka lite grann i marklyft :)?

"Hantelpress med stång sittande (prevent fusk)" - menar du militärpress (http://www.exrx.net/WeightExercises/DeltoidAnterior/BBMilitaryPress.html)? Det är en bra övning för deltoid anterior =D. Grymt bra jobbat :thumbup:.

Haha precis! Fan det kändes som att man hade taggtråd i halsen, men det sjuka var att jag kände mig frisk men aa...halsen stoppade mig.
Jag tror jag ska köra på samma vikt igen på marklyften, jag är lite rädd för den övningen det är så många som har skadat sig. Personligen tycker jag att har bra teknik så skynda långsamt låter tilltalar mig men jag ska inte säga att jag inte tänkt på det för det har jag, vi får se om det blir 120 nästa gång =).

hahahaha just det militärpress ja :D!! hahah tack ;)

Brenner
2006-08-26, 20:17
Benpasset

Uppvärmning 10 min på cykel

Knäböj

50 kg * 15
90 kg * 8
110 kg * 8

Baksidalår

40 kg * 8
35 kg * 8
35 kg * 8

Framsidalår

72 kg * 9
72 kg * 8
81 kg * 9

Well done........jag kände mig hfsat stark men jag hade ätit lite dåligt

Brenner
2006-08-30, 17:55
Rygg och axlar

Chins
BW * 14
BW * 8
BW * 5
------------Fy fan vilken kontakt.....mm....å herregud om alla kunde känna det skulle alla vilja gymma.

Stångrodd
40 kg * 12
45 kg * 9 (cp strikta)
45 kg * 8 (så stirkta som möjligt)

Vanlig rodd (vet inte vikterna för cpbarn 1 har rivit bort dom) Jag gjorde typ 5-6 set, jag blev helt galen...till slut satt jag där med 3 vikter på och det kändes som 100 kg riktigt ql. Nej just det så här va det...jag körde power set...Hette det så? Alltså först rodd och sen Latsdrag dirket efter woa hahaha...sjukt underbart.

Hantellyft åtsidan (sittandes)
7 kg * 8
7 kg * 8
7 kg * 8 (tungt)
------------ Alltid lillfingret upp

Shrugs med hantlar
32,5 kg * 8
32,5 kg * 8
32,5 kg * 8
------------------ Haha det sjuka med den här övningen var att jag var så jävla trött i fingrarna och i hela axelpartiet att det inte kändes som jag skulle orka men musklerna var sega och klarade det.

Rotator cuff
6 kg * 15
6 kg * 15
6 kg * 15
---------- Härligt härligt

Grymt pass, väldigt bra kontakt....fy fan va bra det känns att träna nu.

porja
2006-09-04, 20:14
Lunch: Oftast pyttipanna

hahahaha :)

bra ben, överkroppen får du träna mera

såg din video, inte dålig övning

kom igen nu polacken, breen på så det brenner i musklerna :D

Brenner
2006-09-05, 20:57
hahahaha :)

bra ben, överkroppen får du träna mera

såg din video, inte dålig övning

kom igen nu polacken, breen på så det brenner i musklerna :D

Tack =)
Fan jag ser dig typ aldrig, var håller du hus?

Brenner
2006-09-05, 21:09
Rygg och trapz

Marklyft
50 kg * 20 (uppvärming)
90 kg * 8 (jag kunde klarat mer men jag vill inte trötta ut mig)
120 kg * 4 PB (tungt)
100 kg * 8
------------------ Helt magisk upplevelse, har aldrig kännt att marklyften tog där den tog, hela nedre delen av ryggen, annars har det bara taigt i korsryggen men nu kändes det riktigt jääävla bra!

Latsdrag
Vikt 9 * 13
Vikt 12 * 8 (haha väldigt ostrikta....fan *slap* )
Vikt 10 * 8 (tungt, så strikt det går när greppet sviker)

Rodd
45 kg * 8
45 kg * 8
45 kg * 8
------------ Som vanligt så kör jag väldigt strikt här men av någon annledning så kunde jag inte koncentrera mig ordentligt...hmm kanske var dom otroligt störande diskoblattarna som störde mig.....nej...jag tycker om dom sååååå mycket

Shrugs med vikter
Asså jag räknade inte äns jag tog 35 kg hantlar och maxade tre sett

Shrugs med stången bakom ryggen
------"-------

ooooch så en till övning som jag inte kan namnet på så jag skiter i att skriva den...

Stretch på slutet.....Damn det var ett lyckat pass! Imon är det squash
softa

porja
2006-09-05, 22:34
Var i Billdal o körde lite på gymet där... bra med lite miljöombyte
annars kör jag 4-5 ggr i veckan på Aero.

jasså, spelar du Squash också. Jag med, spelar själv med en kompis på torsdag.

inte långt kvar till mina 180 kg i marklyft :D

gööt med marklyftet

för övrigt, bra pass:thumbup:

Taririi
2006-09-06, 11:14
Tänkte bara titta förbi och se hur det går. Marklyften börjar ta fart nu, ser jag. Du kanske borde testa öka vikterna, samtidigt som du sänker repetitionsantalet i uppvärmningen.

Jag hade värmt upp såhär (kontrollerade och lugna lyft):

50kg x8

70kg x6

95kg x3

110kg x1

..och sedan böjat med ditt arbetsset på 120kg. Nu kanske du inte har ett intresse av att köra dina arbetsset på enbart tungt och få repititioner, men om du har så ska du se att det här hjälper :thumbup:.

Brenner
2006-10-02, 11:46
Var i Billdal o körde lite på gymet där... bra med lite miljöombyte
annars kör jag 4-5 ggr i veckan på Aero.

jasså, spelar du Squash också. Jag med, spelar själv med en kompis på torsdag.

inte långt kvar till mina 180 kg i marklyft :D

gööt med marklyftet

för övrigt, bra pass:thumbup:

Vi borde börja spela tillsammans då!!!

Brenner
2006-10-02, 11:47
Tänkte bara titta förbi och se hur det går. Marklyften börjar ta fart nu, ser jag. Du kanske borde testa öka vikterna, samtidigt som du sänker repetitionsantalet i uppvärmningen.

Jag hade värmt upp såhär (kontrollerade och lugna lyft):

50kg x8

70kg x6

95kg x3

110kg x1

..och sedan böjat med ditt arbetsset på 120kg. Nu kanske du inte har ett intresse av att köra dina arbetsset på enbart tungt och få repititioner, men om du har så ska du se att det här hjälper :thumbup:.

tack jag ska testa detta =)

Brenner
2006-10-02, 11:49
Åh fy fan vad jag har varit slarvig med att skriva här!

130 mark PB

Spelat squash i två hårda veckor och tagit en liten diskret paus från gymmet men nu har jag kört igång igen och det går riktigt bra förutom att jag blev lite sjuk nyss men det är nog borta imon.
yeah....

Porja jag skulle verkligen vilja se dom 180 nån dag :P

Brenner
2006-10-04, 22:28
Vader, Axlar, kappmuskeln

Sittande vadlyft
20 * 15
30 * 15
30 * 17
------------- Jag brukar börja passet med den här övningen. Jag har inte mycket vikt på eftersom jag ser detta mer som en kontakt övning, har jag för mycket vikt känner jag ingen kontakt.

Stående vadlyft
Bw + 10 kg * 15
Bw + 10 kg * 15
Bw + 10 kg * 15
------------------ Gick bra

Cp maskin där jag gör något och det funkar
--------------------------------------------- jag bra där med
märkte man att jag blev trött på att skriva där :P

Sittandel hantellyft
15 kg * 15
20 kg * 8
20 kg * 7
--------------- Jag börjar gilla den här övningen

Sittande hantellyft åtsidan
7 kg * 8
7 kg * 8
7 kg * 8 ( tungt)
------------------ Gick jättebra. Kontakt och strikt

Liggande cabelcross baksida axel
12,5 kg * 15
15 kg * 8
15 kg * 8
--------------- Alltid gillar denna övningen, det var ql att höja till 15 kg

Shrugs med hantlar "power set" drag till hakan med stång
shrugs:35 kg * 9 stång:20 kg * 15
shrugs:35 kg * 8 stång:30 kg * 8
shrugs:35 kg * 8 stång:30 kg * 8
------------------------------------ Gud vad jag älskar powersets! Första gången jag powersettar dessa två övnigar och dig gick väldigt bra!

Shrugs med stång bakom kroppen i smith
70 kg * 9
70 kg * 8
70 kg * 6
------------ Trevlig övning, huysad konakt, känner att jag kan pumpa ut trapzen ordentligt!

Slutsats: Mycket bra pass! Kändes som jag kunde ha högre tempo än vanligtvis, det måste bero på min förbättrade kondition tack vare squashen. jag är nöjd!

Brenner
2006-10-05, 21:56
Squash idag 1 timma

Brenner
2006-10-08, 23:06
Benpasset

Uppvärmning 10 min til gymmet

Knäböj

20 kg * 20
70 kg * 8
110 kg * 8
120 kg * 4
125 kg * 1 PB jag kan nog ta mer
---------------------------------- jag körde väldigt högt tempo
Baksidalår

45 kg * 8
45 kg * 5
35 kg * 8

Framsidalår

82 kg * 8
78 kg * 9
78 kg * 8

Jättenöjd med passet

Beecher
2006-10-09, 00:17
du är inte bara stark i ben, jag tycker chinsen ser riktigt bra ut också! kör hårt :whipped:

Brenner
2006-10-09, 21:15
du är inte bara stark i ben, jag tycker chinsen ser riktigt bra ut också! kör hårt :whipped:

ah man tackar =), ska hoppa in och titta på dig nu

Brenner
2006-10-10, 17:55
Bröst och biceps

Liggande hantelpress:
32.5 kg * 8
32.5 kg * 7
30 kg * 7
---------------- Okej jag har höjt mig lite!

Uppåtlutad hantelpress:
20 kg * 8
20 kg * 8
20 kg * 8
----------------- Helt okej!

Dips BW = ca 83 kg
BW * 8
BW * 10
BW * 8

Biceps stryka
Z-stång

47 kg * 3
47 kg * 3
47 kg * 3

Cabel

45 kg * 2
45 kg * 2
45 kg * 3

Slutsats:
Bra pass + strecht

Taririi
2006-10-10, 19:50
Det är faktiskt en bra mängd dips på din BW. Sedan är armstyrkan inte heller tokig :thumbup:!

Brenner
2006-10-11, 18:30
Squash idag 3-2 till ricky! FAN!

Brenner
2006-10-12, 17:51
Rygg och triceps

Latsdrag
vikt 12 * 9
vikt 12 * 8
vikt 12 * 5
vikt 10 * 4
------------ Det gick hyfsat

Rodd
45 kg * 8
45 kg * 8
55 kg * 8
------------ Väldigt bra utförande under hela förloppet

Z-stång (liggandes)
42 kg * 3
42 kg * 3
47 kg * 2 (tungt)
------------ Bara stryka

Sen körde jag en ryggövning till och 2 tricpesövningar till men jag orkar inte skriva ner dom......

Brenner
2006-10-17, 23:21
Squash 2-2 Ricky Vs Daniel
Grym match!

Brenner
2006-10-18, 21:30
Benpasset

Knäböj

20 kg * 20
60 kg * 8
100 kg * 12
120 kg * 9
120 kg * 8
140 kg * 0
---------------------------------- Benen känns riktigt starka nu! men 140 i slutet var lite för tungt

Baksidalår
45 kg * 8
45 kg * 3
40 kg * 5
35 kg * 8

Framsidalår
93 kg * 8
82 kg * 8
72 kg * 8
-------------- Lite besviken ingen vidare bra kontakt och ostrikt!

Det var ett bra pass! Jättebra med tanke på knäböjen och jag kom upp i 180 i puls =D.

Brenner
2006-10-19, 05:59
Jag vill lägga upp en film från passet så man ser det direkt i den här rutan men jag fattar inte hur man gör

här är i alla fall länkeln 120 knäböj
http://www.youtube.com/watch?v=8fN09vAX5Bc

Zakath
2006-10-19, 06:06
Bra pass Daniel, knäböj också :thumbup: Har knäna blivit så bra?

Fast jag hade gärna sett en bra bit djupare knäböj, men det kanske är dina knän som hindrar dig?

Brenner
2006-10-19, 14:36
Bra pass Daniel, knäböj också :thumbup: Har knäna blivit så bra?

Fast jag hade gärna sett en bra bit djupare knäböj, men det kanske är dina knän som hindrar dig?

TACK =)
Knät har blivit jättebra!
Från den vinkeln så ser dom inte så jäkla djupa ut, jag får ta och filma från en annan vinkel, men jag kan hålla med dig om att jag kan gå lite djupare!
Går det bra med din träning eeller?

Brenner
2006-10-22, 20:26
Squash 4-2 Daniel vs Adrian

Zakath
2006-10-23, 20:32
TACK =)
Knät har blivit jättebra!
Från den vinkeln så ser dom inte så jäkla djupa ut, jag får ta och filma från en annan vinkel, men jag kan hålla med dig om att jag kan gå lite djupare!
Går det bra med din träning eeller?

Gött o höra! :)
Du ska inte filma från en annan vinkel, bara böja djupare :D Så länge du kan hålla bra form hela vägen då, men du är ju väldigt smidig så det ska nog gå med lite träning.

Min träning går ingenstans som vanligt, men nu efter tentaveckan hade jag tänkt prova på fysiken på gibraltargatan och förmodligen börja där.

Brenner
2006-10-24, 22:07
Gött o höra! :)
Du ska inte filma från en annan vinkel, bara böja djupare :D Så länge du kan hålla bra form hela vägen då, men du är ju väldigt smidig så det ska nog gå med lite träning.

Min träning går ingenstans som vanligt, men nu efter tentaveckan hade jag tänkt prova på fysiken på gibraltargatan och förmodligen börja där.

För det första är det vinkeln :P för det andra säg något jag inte redan vet ;) haha jag skojja, jag ska ta din konstruktiva kritikt fullhjärtat.
Okaj Bra! Kör hårt

Brenner
2006-10-24, 22:10
Squash en och en halv timma 5-0 Daniel vs Ricky YESSSSS!

Gårdagens axel och vadpass

Vader

Sittande vad press
30 kg * 15
30 kg * 15
50 kg * 15
-------------- Nya skor så det känndes lite i fotsulurna

Stående vadpress
15 kg * 8 vänster
15 kg * 8 höger
15 kg * 8 vänster
15 kg * 8 höger