handdator

Visa fullständig version : DigitalTV

Daijmen
2006-07-16, 23:10
Har i dagsläget comhem via kabeltv, de vanliga kanalerna - svt, trean, femman, ztv, mtv etc.

Nu vill jag fixa kanaler så jag kan se premier league och gärna även italienska och kanske spanska ligan i tv. Så frågan är, vad ska jag köpa?
Är nybörjare inom digital tv men har läst runt lite på canal digitals hemsida och även viasat och comhems. Vet dock inte vad man ska ta? Är man man på nått sätt är begränsad om man har comhem? Vet inte ens riktigt vilka kanaler som visar denna fotboll, men jag tror att canal + och viasat visar nått. Nån som kan ge lite vägledning?

Noll
2006-07-17, 02:10
Är själv inte så vidare värst intresserad av vare sig la liga, PL eller annat krafs.. Dock har jag canal + ( bla canal+sport) och en sporttönt hemma som tycker fotboll iss teh shiet och han tycker att just canal + är vad han söker... ( vi har iofs även viasat av samma anledning kom jag på nu iofs.. oh well...) Så, för att ha nåt å komma med i denna viktiga fråga så; canal + kan även roa andra med de övriga versionerna när fotboll inte är på tapeten ( tom du själv? :) ?). Så för en eventuell husfrids skull kanske canal + vore nåt... Sen vet jag inte riktigt vilken av leverantörerna du ska välja, har själv UPC, å det funkar väl rätt ok...

Daijmen
2006-07-17, 11:41
Ingen som kollar på fotboll?