Visa fullständig version : Är du dark-sided så ut ur huset!
Wennerberg
2006-07-13, 22:53
http://video.google.com/videoplay?docid=5464505634137914176&q=crazy+lady
Har säkert varit uppe innan, det är ett känt klipp och käringen har tom varit på Jay Leno.
http://video.google.com/videoplay?docid=5464505634137914176&q=crazy+lady
Har säkert varit uppe innan, det är ett känt klipp och käringen har tom varit på Jay Leno.
Fyfan, det där verkar vara en ordentligt stabil och mentalt frisk kvinna!
Å herregud, hon är so hawt! *spy*
Fick hon vara med på Leno?! Vad gjorde hon där? Det kanske är hon som gör rösten till busskäringen i South Park...
Zarrtosht
2006-07-13, 23:07
Helt sjukt.
reinholdsson
2006-07-13, 23:08
Hon verkar vara lite snurrig.
Va, är jag den enda God Warrior'n här inne? Sånt gör jag varje fredag efter att jag kommit hem från gymmet :D
SHE IS NOT A CHRISTIANNNNNNNNNAAAHH!!! :laugh: :hbang:
haha.. förvirrande men ball. I'M A GOOOOAAAAADH WARRIAAAAAH! :Virro
Hahahah. Jag tycker så synd om henne. Där har vi ett exempel på hur religion kan slå fel. För vissa funkar det jätte bra, men för några andra... Ja... Du ser. :) Jag vill se henne på jay leno.
I AM A WARRIOR OF GOD!
Sånt där kan vara riktigt hemskt. Jag har en kompis som for iväg till USA för att gå ett år på deras High School eller nånting sånt. Hon hamnade hos en grymt kristen familj som skulle ta hand om henne.
Inga t-shirts i skrikiga färger, inga t-shirts med tryck, inga shorts, endast långa kjolar, utegångsförbud på helger och hon var tvungen att vara inomhus efter kl 6PM. Helt sjukt.
Det hela slutade med att hon bröt ihop och blev skickad till en annan delstat där man fick vara ute till 10PM. Sen kom farbror polis och hämtade henne för att hon var ute tio minuter extra...The land of the free.
Sånt där kan vara riktigt hemskt. Jag har en kompis som for iväg till USA för att gå ett år på deras High School eller nånting sånt. Hon hamnade hos en grymt kristen familj som skulle ta hand om henne.
Inga t-shirts i skrikiga färger, inga t-shirts med tryck, inga shorts, endast långa kjolar, utegångsförbud på helger och hon var tvungen att vara inomhus efter kl 6PM. Helt sjukt.
Det hela slutade med att hon bröt ihop och blev skickad till en annan delstat där man fick vara ute till 10PM. Sen kom farbror polis och hämtade henne för att hon var ute tio minuter extra...The land of the free.
Åh fy fan, det hade jag inte klarat ens i några dagar, det är ju riktigt frihetsberövande!
staterna ingen ser räknas inte. hur gammal va din polare egentligen?
om hon va över 21 (så hon får dricka) så kan jag tipsa om en stad som heter new york city! fest alltid om man vill
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.