Logga in

Visa fullständig version : lumpen och frysning av gymkortet

Kebab-Arne
2006-07-11, 16:58
Tjoho.

Rycker in i lumpen sista juli och är tid att frysa kortet ifall jag ska göra det. För frågan är om jag ska göra det? Farsan har sagt att han kan fortsätta betala gymavgiften så för min egna personliga ekonomi så spelar det ju ingen roll. Men har ändå ingen lust att han ska betala en massa pengar för nåt jag kanske inte uttnyttjar. Är det nån som har någon erfarenhet som gjort lumpen om man ska frysa eller inte? Ska göra lumpen som underhållssoldat så har väl inte världens mest fysiskt krävande tjänst, hoppas jag. Men frågan är ju om jag ändå kommer orka palla mig iväg till gymmet på helgerna? Om inte annat borde jag kunna frysa nu och sen se om jag tränar något på helgerna eller frysa sen om jag inte tränar. Förslag?

Bönne
2006-07-11, 17:02
Klart du ska fortsätta att träna ifall du gillar det. Jag kommer köra böj/bänk alt mark/bänk varje helg jag är fri. Vill man något, så brukar det gå att fixa tid och ork till det.

Ska leka befäl för en skyttepansargrupp, P7, några fler från Kolo? Rycker in den 31:e den här månaden.

Baan
2006-07-11, 17:09
frys kortet, på helgerna lökar man. inte ens säkert att du kommer vara hemma varje helg, men du får nog åka hem rätt ofta ändå.

bönne: pansarskytte är nog skitkul, kan dock tipsa dom att ge järnet från början och visa framföttarna (även om någon tar illa upp) ifall du faktiskt vill leda en grupp. jag vet inte om det så överlag men det är väldigt många "befäl", dvs gruppchefer, när jag gjorde lumpen hade vi t ex tre potentiella (där en blev vald till gruppchef), så det gäller göra bra ifrån sig ifall du har lust bossa lite :P

bedlam
2006-07-12, 07:35
finns säkert ett gym på regementet ändå.
gjorde det då där jag gjorde lumpen.

Big_Vik
2006-07-12, 07:43
Frys kortet ffs och träna på regementet eller vad det heter under ledig kvällstid. (Arnold)

Kebab-Arne
2006-07-12, 12:00
Jo, ska nog frysa. Glömde såklart kopian på inskrivsningsbeslutet. :Virro

reinholdsson
2006-07-12, 23:01
Vart ska du göra lumpen?

Kebab-Arne
2006-07-12, 23:03
Vart ska du göra lumpen?

T2 som underhållssoldat.

reinholdsson
2006-07-12, 23:05
Ah okej. Hoppades att det var någon mer från kolo som skulle till Enköping :)

Jay-Z
2006-07-12, 23:21
T2 som underhållssoldat.

http://www.susanegan.net/fans/images/showgirl.jpg