Visa fullständig version : UFC 61 (spoilers) + info Chuck vs Silva!
Tigerkotten
2006-07-09, 20:16
Om Chuck vinner mot babalu så kommer Chuck vs Silva mötas i November. Här är staredown http://www.youtube.com/watch?v=YeOtIn4KnKA&search=chuck%20silva
Här är resultat från nattens matcher, rätt boring event. Arlowski vs Silva var tråkig att se på. Tito vs Ken hade man ju hoppas skulle fortsätta längre, men stoppage var sisådär. Förstår att det bröts då Ken inte försvarade sig alls och verkade rätt borta.
Match Winner Loser Method Round Time
1 Drew Fickett Kurt Pellegrino Submission (Rear Naked Choke) 3 1:20
2 Cheick Kongo Gilbert Aldana TKO (Doctor Stoppage) 1 4:13
3 Jeff Monson Anthony Perosh TKO (Strikes) 1 2:22
4 Hermes Franca Joe Jordan Submission (Triangle Choke) 3 0:47
5 Joe Stevenson Yves Edwards TKO (Doctor Stoppage) 2 5:00
6 Frank Mir Dan Christison Decision (Unanimous) 3 5:00
7 Tito Ortiz Ken Shamrock TKO (Strikes) 1 1:18
8 Josh Burkman Josh Neer Decision (Unanimous) 3 5:00
9 Tim Sylvia Andrei Arlovski Decision (Unanimous) 5 5:00
Var som ett barn innan julafton, men det blev en ganska stor besvikelse.
Hade hoppats på The Pitbull och en rolig fight, men det var inte mycket action där inte. :(
Ken vs Tito så kan man ju förstå att den stoppades, men jag skulle gärna sett att han väntade kanske 1 armbåge till. :) Råägd var han ju iaf.. men en längre fight skulle varit kul.
Blodig jävla match innan dess också, men synd att matchen ska stoppas pga. blod.. Såg ju inte allt för skadad ut i övrigt annars. Hade hoppats på Yves.
Tigerkotten
2006-07-09, 22:18
Mjo jag undrar vad fan Arlowski sysslade med, hans cardio kanske inte är den bästa. Men jag orkade inte ens se hela 4 o 5 ronden pga den var så dålig, däremot hade jag de 3 första till Arlowski så att han förlorade på beslut tyckte jag var fel :D
Men Arlowski borde sparkat mera, speciellt på benet som han gjorde i första. Varför inte pröva ta ner Sylvia om det inte gick så bra?
Ang Yves vs Joe så fick ju Yves en del blod i ögonen trots allt. Så förstår att det bröts.
Jag såg ju Ken vs Tito inatt och såg att matchen var 4-5meg, fick lov o spana enbart matchen pga jag skulle jobba :) Så tror du inte jag var nervös att Tito hade blivit knockad eller? :D Började ju med att Ken flög in mot Tito o veva, min puls var jäkligt hög :D
ja fy, såg den nu innan. Blev riktigt besviken på de två höjdarmatcherna tito vs ken och arlowski och tim. Usch.. var riktigt taggad, men så blir de bara skit av det :(
Oh well.
Kan tänka mig BlejsarN^ ;)
Lite kul när Silva snackade förresten.. "I wanna fuck.. fight Chuck" :D
Tigerkotten
2006-07-09, 22:35
Kan tänka mig BlejsarN^ ;)
Lite kul när Silva snackade förresten.. "I wanna fuck.. fight Chuck" :D
:D
haha eller hur Silva var skön som vanlig, skulle vara kul om de hade en mic o sedan blev det översatt vad han sa till Chuck.
Vet ni vad han säger efter sina pride fighter när han hoppar upp efter en vinst?
Tigerkotten
2006-07-10, 13:13
Hörde nyss på UFC 61 Post Show - malibuRip
Att ang Silva saken så verkar det vara i UFC det kommer att fightas under UFC regler, o han kommer troligen köra 3 fighter. O vinner han får han bältet.
Jag undrar om det är någon från UFC som går till Pride isåfall, kanske Hughes / GSP skulle jag tippa på isåfall.
Eller så är inte Pride intresserad av att få UFC fighters, jag vet inte.. :)
kul att Monson vann igen. gillar hans kraftfulla stil
och wanderlei kommer slakta chuck. det är klasskillnad
och wanderlei kommer slakta chuck. det är klasskillnad
Ja, om han nu inte fått om bakfoten vad han är där för att göra. Verkar ju nästan som det. :D
Tigerkotten
2006-07-10, 15:59
Ja, om han nu inte fått om bakfoten vad han är där för att göra. Verkar ju nästan som det. :D
Jo mot Chuck så har Wanderlei grym chans, dock om han möter Tito igen så tror jag Tito tar hem det! :) Tito GnP äter upp Silva.
O vart fan håller Kwon hus!
Gaah... tråkigare gala får man leta efter.
Edit: Fuck Chuck! :laugh:
Wand tar Chuck.
wand tar även tito.
som jag har sagt innan. monson är rolig att kolla på. minns du kwon när jag skrev om monson, innan folk riktigt viste vem han va :D då sa du (om jag inte minns fel) att han va för gammal för att bli riktigt bra. i beg to differ! han kommer bli bäst
Tim grappling är inte känd för att vara i världsklass och Monson är ADCC-grappler och en bra sådan dessutom. Frågan är bara om Monson kan ta ner Tim som tränar med snabba brottare i världsklass (nåja).
I say: WAR MONSON!
Monson by sub!
Nån som har länk till fighterna? Retrive password-funktionen har slutat funka på mma-trackern. *cry*
Nån som har länk till fighterna? Retrive password-funktionen har slutat funka på mma-trackern. *cry*
http://youtube.com/results?search=UFC+61&search_type=search_videos&search=Search
Tigerkotten
2006-07-11, 01:17
wtf är det för funktion?
Jag tror Tito har bra chans mot Silva, se bara vad Arona gör mot honom.
wtf är det för funktion?
Jag tror Tito har bra chans mot Silva, se bara vad Arona gör mot honom.
ja men arona har inte en chans när dom möts vid senare tillfälle, det va mitt under en silva-svacka
Tigerkotten
2006-07-11, 02:01
ja men arona har inte en chans när dom möts vid senare tillfälle, det va mitt under en silva-svacka
Var ju 2fighter t.om :D
Men vi får se förhoppningsvis!
Var ju 2fighter t.om :D
Men vi får se förhoppningsvis!
ja och den ena vann silva
Tigerkotten
2006-07-11, 02:05
ja och den ena vann silva
Jag har för mig att jag tyckte att Arona vann den matchen.. :) Visar iaf att det är Silvas Akilleshäl.
wand tar hem bältet i ufc å ingen kan ta det ifrån han
Jag har för mig att jag tyckte att Arona vann den matchen.. :) Visar iaf att det är Silvas Akilleshäl.
Arona är så tråkig fighter att det är helt sjuk, försöker vinna på att tråka ut sina motståndare till döds, tar ner dom å bara ligger där,filho är minst lika tråkig dock
får nte tag på monson fighten. nån som vet var den kan ligga?
Mjo jag undrar vad fan Arlowski sysslade med, hans cardio kanske inte är den bästa. Men jag orkade inte ens se hela 4 o 5 ronden pga den var så dålig,
Sylvia = Tråkig fighter
Jag såg ju Ken vs Tito inatt och såg att matchen var 4-5meg, fick lov o spana enbart matchen pga jag skulle jobba :) Så tror du inte jag var nervös att Tito hade blivit knockad eller? :D Började ju med att Ken flög in mot Tito o veva, min puls var jäkligt hög :D
Haha vilket snack det hade blivit här då Titokotten! Oj vad jag hade skrivit OWNED! :laugh:
Sammanfattning
http://ragezone.com/kentito.gif
Liten gåva till Titokotten
http://www.scottmitchum.com/titodance.gif
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.