Visa fullständig version : Vilken typ av kropp?
Så hur ligger det till här igentligen?
Själ vill jag vara starkare än vad jag ser ut att vara.
Nr1. "Wow du måste vara jätte stark!"......oj du var visst inte så stark...
Nr2. "hehe, det där kan du väl inte lyfta?" "Oj shit! Du lyfter det ju som om det vore papper!"
Cerberus
2006-07-09, 18:21
Nr 1 lätt, hellre byggarklen och stor som satan :D än liten o hyfsat stark som jag e nu.
Nr 1 lätt, hellre byggarklen och stor som satan :D än liten o hyfsat stark som jag e nu.
Ah :D Jag misstänker att de flesta byggarna här på forumet kommer att välja Nr1 :)
Själv så väljer jag Nr2 :)
Jag tycker att du har grym fysik! Dina most muscular posr är redigt sköna! Liknar Dexter lite :)
userfriendly
2006-07-09, 18:23
jag är nog nummer 2, men jag är ju inte så stark iof.
jag är nog ingen av de där *cry*
jag är nog nummer 2, men jag är ju inte så stark iof.
jag är nog ingen av de där *cry*
Om du fick välja någon av dem? Jag var lite otydlig i bröjan men vi kan göra såhär.
Först så skriver du vilken du tror att du är sedan så skriver du vilken du helst skulle vilja vara :)
Själv är jag ingen av dem. Jag ser inte starkare ut än vad jag är och jag är inte starkare än vad jag ser ut att vara.
nr 2, vara stor e bara jobbigt känns det som
Jag violl vara grov som fan. Och sedan starkare ä'n vad jag ser ut att vara :D
Cerberus
2006-07-09, 18:28
Jag tycker att du har grym fysik! Dina most muscular posr är redigt sköna! Liknar Dexter lite :)
tack! :D hahahaha, tänk vad en kass kamera och ljus i rätt riktning kan göra! :)
hahahah Dexter, ffs! Skojare! :laugh:
Super-mini version av honom i så fall haha
nr 1
Har aldrig vart viktkåt så det alternativet passar in på mig.
userfriendly
2006-07-09, 18:28
Om du fick välja någon av dem? Jag var lite otydlig i bröjan men vi kan göra såhär.
Först så skriver du vilken du tror att du är sedan så skriver du vilken du helst skulle vilja vara :)
Själv är jag ingen av dem. Jag ser inte starkare ut än vad jag är och jag är inte starkare än vad jag ser ut att vara.
jag vill ju vara grov så jag är helst nummer 1 :)
men jag tror inte jag är någon av dem. Inte spec grov eller stark :(
Jag violl vara grov som fan. Och sedan starkare ä'n vad jag ser ut att vara :D
Den kombinationen är oslagbar! *flex*
jag vill ju vara grov så jag är helst nummer 1 :)
men jag tror inte jag är någon av dem. Inte spec grov eller stark :(
Ah okej. Nemen, klart att du är stark! Jämför dig själv med Random Sara 26år så ska du se på stark!
tack! :D hahahaha, tänk vad en kass kamera och ljus i rätt riktning kan göra! :)
hahahah Dexter, ffs! Skojare! :laugh:
Super-mini version av honom i så fall haha
Skulle du kunna lägga upp bilden i den här tråden? efter som jag är trådskaparen så tillåter jag dig att göra det :D
Mini Dexter plus att du är vit :thumbup: Du hänger väl för övrigt lite på bodybuildingdungeon?
Skulle alla gånger vilja vara starkare än jag ser ut *popcorn* Drömmen har alltid varit att överraska oanande vålsman med kastrering alá nagelgrepp :naughty:
userfriendly
2006-07-09, 18:35
Ah okej. Nemen, klart att du är stark! Jämför dig själv med Random Sara 26år så ska du se på stark!
iof min vän (som inte tränar nån styrketräning) kör hantelpress med 5kgs hantlar, en annan med 16-19kg *rolleyes*
men jag är inte stark enligt mina referenser :Virro
Nr 1.
Visst får man saker på köpet oavsett vad man har för målsättning, men min prioritering är:
1. Att se bättre ut
2. Att kroppen och knoppen ska må bra (kanske till och med bättre)
3. Att bli starkare
Skulle alla gånger vilja vara starkare än jag ser ut *popcorn* Drömmen har alltid varit att överraska oanande vålsman med kastrering alá nagelgrepp :naughty:
Delar din dröm där! :hbang:
Big is beautiful! Å andra sidan är det skoj att vara stark, och man har ju mer nytta av det. Fast, jag anser att jag har tillräcklig funktionell styrka nu, så det blir stor. Jag vill vara perkelegrofv!
Är starkare än jag ser ut att va , lyfter på teknik och hastighet.
So klockrent! ungefär så tänker jag :)
iof min vän (som inte tränar nån styrketräning) kör hantelpress med 5kgs hantlar, en annan med 16-19kg *rolleyes*
men jag är inte stark enligt mina referenser :Virro
Precis! Du är starkare än 99.9 % av sveriges kvinnor eller nått åt det hållet :)
Cerberus
2006-07-09, 18:54
Skulle du kunna lägga upp bilden i den här tråden? efter som jag är trådskaparen så tillåter jag dig att göra det
Mini Dexter plus att du är vit :thumbup: Du hänger väl för övrigt lite på bodybuildingdungeon?
lol, jag e inte helt vit, farsan e svensk o morsan från fillipinerna.
http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/me_hulk-.jpg
Dexter Jackson
http://www.ifbb.com/olympia/03photos/jackson.jpg
Rory/Cerberus :D
hahaha, pinsamt.
Japp jag hänger på dungeon lite ibland, blev VIP-medlem där igen :D köpte för 10 år.
Nr 1.
Visst får man saker på köpet oavsett vad man har för målsättning, men min prioritering är:
1. Att se bättre ut
2. Att kroppen och knoppen ska må bra (kanske till och med bättre)
3. Att bli starkare
Ah okej :) Min målsättning är som du kanske redan förstår att bli starkare och då komemr förhoppningsvis de andra också om man undviker att bli fet dvs :D
lol, jag e inte helt vit, farsan e svensk o morsan från fillipinerna.
http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/me_hulk-.jpg
Dexter Jackson
http://www.ifbb.com/olympia/03photos/jackson.jpg
Rory/Cerberus :D
hahaha, pinsamt.
Japp jag hänger på dungeon lite ibland, blev VIP-medlem där igen :D köpte för 10 år.
Asså det är slående likt! Du har bra pecs, axlar, traps och armar :hbang:
Lägg märke till anikts uttrycket! Där har ni hämligheten för grymma krabbor!
Ah soft med VIP! 10år! oh shit! Hmm vad kostade det?
Cerberus
2006-07-09, 18:58
Asså det är slående likt! Du har bra pecs, axlar, traps och armar :hbang:
Lägg märke till anikts uttrycket! Där har ni hämligheten för grymma krabbor!
Ah soft med VIP! 10år! oh shit! Hmm vad kostade det?
tack men LOL, stöter du på mig hahahhah! :D
Kostade väl 19,99$ lr nåt sånt. Lite onödigt kanske men jag gillar exklusivitet ;).
jag vill vara mindre än jag är fast mycket starkare ... inte för att jag är svag precis, dwarfar ju både en o annan kille i vissa övningar :D
Delar din dröm där! :hbang:
So klockrent! ungefär så tänker jag :)
Jag ser potential för ett medborgargarde av det mer skräckinjagande slaget ta form här :naughty:
Janna kan få fälla fanskapen så grejjer vi resten :hbang: :D
ManuelIT
2006-07-09, 19:21
nr1.
hellre snygg än stark!
bluelight
2006-07-09, 19:26
nr 2, fast jag vill inte vara liten och stark, stor och starkare än vad jag ser ut däremot.
Liten OCH klen nu! *grr27*
Fettecke
2006-07-09, 19:54
jag ser ut som nr. 2och jag ska bli ännu bättre på att vara nr. 2 Jag ska bara träna 2an hädanefter!! :D
Jag ser potential för ett medborgargarde av det mer skräckinjagande slaget ta form här :naughty:
När de minst anar det så sätter vi sthlm i skräck!
*innocent*
Dissector
2006-07-10, 00:34
Måste jag välja mellan dom väljer jag Nr2. Kommer hellre och lever upp mer än förväntat, än förväntas klara något grymt som man inte klarar.
Hahah :D
tack men LOL, stöter du på mig hahahhah! :D
Kostade väl 19,99$ lr nåt sånt. Lite onödigt kanske men jag gillar exklusivitet ;).
hahaha :D Ah lite kanske :hbang: (vilken passande smily)
Exklusivitet är fint :)
Måste jag välja mellan dom väljer jag Nr2. Kommer hellre och lever upp mer än förväntat, än förväntas klara något grymt som man inte klarar.
Jag håller helt och hållet med :)
Det är riktigt jämt i pollen...
grisbil3n
2006-07-10, 01:18
Hellre se grov ut är jag rädd.
Har nog alltid varit lite av en nummer två - även om det inte säger särskilt mycket - så jag kan väl lika gärna fortsätta.
Ninjasmurf
2006-07-10, 04:32
Är nog helst starkare än jag ser ut (vilket jag nog iofs redan är)
Är nog starkare än vad jag ser ut att vara.
Jag behöver aldrig bruka våld, jag ser så otäck ut så alla springer bara de ser mig :D
Kom att tänka på mitt ex som var cyklist på hög nivå. Han och hans klubbkamrater gick en gång till ett lokal källargym för att träna. De fick en del blickar från de stora gympojkarna så väl tyckte att de där små typerna inte hade där att göra. Men de slutade att flina när de såg hur enormt många reps de klarade av att göra i benmaskinerna. Storleken är inte allt.
I mitt fall har det ändrats med åren.... blir större och större men svagare ^^ Eller snarare mer kompakt. =)
petersson
2006-07-10, 10:16
Jag vill ju helst vara både stor och stark :)
Jag vill ju helst vara både stor och stark :)
Men vill du se lite starkare ut än vad du är (typ att du presterar lite sämre än vad svensson trodde att du skulle göra på gymet) eller vara lite starkare än vad du ser ut (svensson lyfter lite på ögonbrynen när han ser att du presterar bättre än vad han hade förväntat sig)?
Kom att tänka på mitt ex som var cyklist på hög nivå. Han och hans klubbkamrater gick en gång till ett lokal källargym för att träna. De fick en del blickar från de stora gympojkarna så väl tyckte att de där små typerna inte hade där att göra. Men de slutade att flina när de såg hur enormt många reps de klarade av att göra i benmaskinerna. Storleken är inte allt.
Jo, att de kan göra många reps förstår jag med tanke på den typ av träning de gör men vikten var kanske inte så imponerande?
petersson
2006-07-10, 10:25
Men vill du se lite starkare ut än vad du är (typ att du presterar lite sämre än vad svensson trodde att du skulle göra på gymet) eller vara lite starkare än vad du ser ut (svensson lyfter lite på ögonbrynen när han ser att du presterar bättre än vad han hade förväntat sig)?
Jag vill nog vara starkare än jag ser ut. Är coolt med folk som är starka helt enkelt :)
Jag vill nog vara starkare än jag ser ut. Är coolt med folk som är starka helt enkelt :)
Jepp :D
stahlberg
2006-08-09, 16:48
Själv är jag numera svag och ser svag ut. Den kombinationen finns inte i pollen.
Å andra sidan skulle man rösta hur man SKULLE VILJA att det skulle vara och inte hur det är nu. Den kombination som är oslagbarast finns inte heller med i pollen : att vara förbaskat stark och se förbaskat stark ut. Jag imponeras av människor som ser ut att klara 400 kg i knäböjning och 300 kg i bänkpress - och gör det också.
Av de alternativ man kan rösta på väljer jag utan tvekan nummer 2. Visst är det trevligt att inte se särskilt stark ut och sedan lyfta t.ex 170 kg i bänkpress.
Variant 1 - att se stark ut och inte vara det - tycker jag är rena rama bluffen. Inte kan man heller skrämma dem som tror de själva är tuffa med att se stor och stark ut - det kan t.om vara tvärtom. Min mest kända (numera f.d) adept såg stor och stark ut (192cm/165kg), och han VAR stor och stark. Dessutom var han snabb, vig och elak. Ämdå hände det sig att han blev utmanad. En gång utmanades han t.ex i boxning (som han själv tränat till husbehov) av en som vägde 75 kg och ansåg att han skulle vinna tack vare att han var snabbare. Märkväl att han inte alls var boxare. Utmaningen var ingen bluff : man sökte upp två par handskar, och 75kg-killen gick med upp i den provisoriska ringen!! (Iof var 75-an en envis kille, man måste nästan beundra honom. Först slog min f.d adept till honom lhalvhårt, så att han blev liggande under ett bord. När han kvicknat till ville han fortsätta matchen!!! När de fick liv i honom följande gång - vilket inte var lika lätt - var matchen dock slut. Publiken ledde ner honom till nedre våningen (matchen hade försiggått på den stängda övervåningen i en restaurang), där han satt en halv timme vid ett bord utan att reagera på tilltal. Men så reste han sig, och försvann utan ett ord. Faktum är att han någon vecka senare gjorde om utmaningen - men den gången ville han inte ställa upp när det gällde. Somliga måste överbevisas med handling, oberoende hur stor och stark motståndaren ser ut.).
Variant 2 har jag som SL-tränare råkat ut för många gånger. Det är alltid lika roligt att komma in i en träningslokal med någon som inte ser särskilt stark ut, och sedan se hur förvånade många blir när personen ifråga lyfter en hel del vikter.
Själv är jag numera svag och ser svag ut. Den kombinationen finns inte i pollen.
Å andra sidan skulle man rösta hur man SKULLE VILJA att det skulle vara och inte hur det är nu. Den kombination som är oslagbarast finns inte heller med i pollen : att vara förbaskat stark och se förbaskat stark ut. Jag imponeras av människor som ser ut att klara 400 kg i knäböjning och 300 kg i bänkpress - och gör det också.
Bah, jag som trodde jag skulle få vara den som klämde in den synen; för givetvis är det den optimala kroppen! Att se förbannat stor och stark ut och vara det.
Hellre har jag en snygg kropp än lyfter 500 mjölkpaket ovanför huvudet. Ändå är jag relativt viktfixerad. Konstigt, det där.
Wow, den där spinkiga spjalen gjorde 100 reps på 40 kilo i benpress?
:D
Fettecke
2006-08-09, 17:57
starkare än jag ser ut!
tänkte tävla om några år.
Lätt nr 2. Har en vän som jag har sparrats mycket med innan. Han ser inte så hemskt stark ut men när du väl hamnar i denn 70 kilos killes klor så tänker du "herre jävlar, han har hydralik i kroppen, jag dör." respekt...:cool:
Scratch89
2006-08-09, 19:22
Jag är större än vad jag är stark, och det är så jag vill vara. :D
Wennerberg
2006-08-09, 19:43
utseendet är ju skitsamma, så länge man vill bli stark
Helst väldigt stor och väldigt stark..
Men i det här fallet går storleken först..
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.